Ja idd zeker voor de mensen die betalen!! dat is ronduit belachelijk... stoppen met betalen voor de stomme reclames want daar betaal je voor en ondertussen zie je net zoveel als de rest die niet betalenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:01 schreef lilyrose het volgende:
Ze gooien de streams eraf omdat ze hogere kijkcijfers willen, wat wel begrijpelijk is. De uitzending boycotten heeft weinig zin, dan worden de kijkcijfers nog slechter en gaat miss de stekker uit het programma. Dat laatste lijkt me erger dan een SL, dus ik kijk gewoon naar de uitzendingen en maak me er niet zo druk om :-).
Het is wel lullig voor de mensen die ervoor betaald hebben, dat vind ik dan weer niet kunnen.
Nou simpel... op de site heb je een 360cam, yellowbird. Voer daar de code in und tadaaaah!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:03 schreef MaryChey het volgende:
uhmmmm ik weet zeker dat mijn iq hoger is als die van MO...
maar.........
kan iemand mij vertellen hoe en wat over yellowbird?
kan je daar kijken zonder reclames?
thankssssssss
quote:
o ja ssssssssssssssssssttttttttttttttttttquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:05 schreef Darklight het volgende:
'We mogen het er echt niet over hebben he'
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:03 schreef Cracka-ass het volgende:
Al na 1 minuut zegt Laura: "Hoe voelt dat nou om een geheim te raden in het huis?"
mag toch hopen van niet met zoveel tweets etcquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:06 schreef gniffie het volgende:
ze denken bij net5 echt dat we achterlijk zijn
Ik belde mn ma vandeweek en zei; Je moet SecretStory eens kijken, zet ze de tv aan en zegt huh ik wist niet dat onze Randy eraan meedeedquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:05 schreef Anneloortje het volgende:
cholera en oorontsteking. Vast door de herpus uit Aafkus Aakutje
Moeten wij ons nou ook dom houden?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:06 schreef gniffie het volgende:
Nja... de volgende keer zetten ze Yellowbird helemaal uit en dan hebben we niks, noppes, nada..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:06 schreef gniffie het volgende:
Flippppppjuh goed gedaan jonguh. Vis maar alle cholera uit het zwembad.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Moeten wij ons nou ook dom houden?
Heeft FOK zwijgplicht?
Thanksssssss leuke avatar trouwensquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou simpel... op de site heb je een 360cam, yellowbird. Voer daar de code in und tadaaaah!
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |