surround soundquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:43 schreef muzas het volgende:
Ik lig echt met mn oor op de speakers.... maar versta ze net niet...
ook alleen geluid hier...kan er weinig van maken hij stoortquote:
En als je het keihard zet?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:44 schreef bollokus het volgende:
[..]
ook alleen geluid hier...kan er weinig van maken hij stoort
ik kan het niet garanderen maar heb HELE STERKE indruk van WEL door het geroezemoes wat ik hoorquote:
Ja het neigt er wel naar he, hopelijk komen we er ooit nog achterquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:45 schreef jugler het volgende:
[..]
ik kan het niet garanderen maar heb HELE STERKE indruk van WEL door het geroezemoes wat ik hoor
ik ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:45 schreef jugler het volgende:
[..]
ik kan het niet garanderen maar heb HELE STERKE indruk van WEL door het geroezemoes wat ik hoor
wtfquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:45 schreef Darklight het volgende:
Die SL duurt tot 19.30, heb net endemol gebeld
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:45 schreef Darklight het volgende:
dat staat hij ook de hond word er gek van ;-)quote:
dat zal wel een positief effect hebben op mijn huiswerkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:45 schreef Darklight het volgende:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:45 schreef Darklight het volgende:
Dat is een grap.... toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:45 schreef Darklight het volgende:
hahaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:46 schreef jugler het volgende:
[..]
dat zal wel een positief effect hebben op mijn huiswerk
misschien moet ik ook maar eens wat gaan doenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:46 schreef jugler het volgende:
[..]
dat zal wel een positief effect hebben op mijn huiswerk
gewoon luidsprekers aanzetten ;-)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:47 schreef stormiot het volgende:
Heb totaal geen geluid hier. Hoe hebben jullie geluid dan?
Kun je ze ook even vragen of ze dat knipperende oog niet kunnen vervangen door nonsto pveamer reclame?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:45 schreef Darklight het volgende:
Wie heeft het geraden?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:48 schreef Olga het volgende:
hij heeft het geraden. weet het zeker. Ze hebben het over zijn missie en clues
Thx voor de info, dikke piemel voor NET 5quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:47 schreef jugler het volgende:
Doe m'n best om het te verstaan (geluid kijk hard) en verslag te geven.
Algemeen: ze hebben het over Alex, de intakengesprekken, missies, clues en iedereen is een beetje verbaast (intonatie) behalve Alex (die veel verteld) dus trek uw conclusies maar
je broek uit trekken........ gaan zittenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |