surround soundquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:43 schreef muzas het volgende:
Ik lig echt met mn oor op de speakers.... maar versta ze net niet...
ook alleen geluid hier...kan er weinig van maken hij stoortquote:
En als je het keihard zet?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:44 schreef bollokus het volgende:
[..]
ook alleen geluid hier...kan er weinig van maken hij stoort
ik kan het niet garanderen maar heb HELE STERKE indruk van WEL door het geroezemoes wat ik hoorquote:
Ja het neigt er wel naar he, hopelijk komen we er ooit nog achterquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:45 schreef jugler het volgende:
[..]
ik kan het niet garanderen maar heb HELE STERKE indruk van WEL door het geroezemoes wat ik hoor
ik ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:45 schreef jugler het volgende:
[..]
ik kan het niet garanderen maar heb HELE STERKE indruk van WEL door het geroezemoes wat ik hoor
wtfquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:45 schreef Darklight het volgende:
Die SL duurt tot 19.30, heb net endemol gebeld
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:45 schreef Darklight het volgende:
dat staat hij ook de hond word er gek van ;-)quote:
dat zal wel een positief effect hebben op mijn huiswerkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:45 schreef Darklight het volgende:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:45 schreef Darklight het volgende:
Dat is een grap.... toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:45 schreef Darklight het volgende:
hahaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:46 schreef jugler het volgende:
[..]
dat zal wel een positief effect hebben op mijn huiswerk
misschien moet ik ook maar eens wat gaan doenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:46 schreef jugler het volgende:
[..]
dat zal wel een positief effect hebben op mijn huiswerk
gewoon luidsprekers aanzetten ;-)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:47 schreef stormiot het volgende:
Heb totaal geen geluid hier. Hoe hebben jullie geluid dan?
Kun je ze ook even vragen of ze dat knipperende oog niet kunnen vervangen door nonsto pveamer reclame?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:45 schreef Darklight het volgende:
Wie heeft het geraden?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:48 schreef Olga het volgende:
hij heeft het geraden. weet het zeker. Ze hebben het over zijn missie en clues
Thx voor de info, dikke piemel voor NET 5quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:47 schreef jugler het volgende:
Doe m'n best om het te verstaan (geluid kijk hard) en verslag te geven.
Algemeen: ze hebben het over Alex, de intakengesprekken, missies, clues en iedereen is een beetje verbaast (intonatie) behalve Alex (die veel verteld) dus trek uw conclusies maar
je broek uit trekken........ gaan zittenquote:
Neem op met soundrecorder ofzo en mail naar mij, dan maximize ik de boel!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:43 schreef muzas het volgende:
Ik lig echt met mn oor op de speakers.... maar versta ze net niet...
Ja, wat enorm schattig!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:48 schreef mootie het volgende:
Wel lief he, dat ze zich nog drukmaken om een SL.
ei met de tenen!!!!!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:49 schreef Anneloortje het volgende:
KAn iemand er even een leuk Guidofotootje ingooien voor mij?
pleaaaaaase? Ik heb afkcikverschijnselen
doet u maar gaan naar het Guido topic (beweegt zelf naar het Laura topic)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:49 schreef Anneloortje het volgende:
KAn iemand er even een leuk Guidofotootje ingooien voor mij?
pleaaaaaase? Ik heb afkcikverschijnselen
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, wat enorm schattig!En ze denken dat het om de streamers gaat maar het gaat om tv en geld. N'och, mooi hè, dat idealisme.
je hebt toch geen kijkcijferkastje, dus wat maakt het uitquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:50 schreef Mylene het volgende:
Juist de reacties zijn leuk als Philip het heeft geraden. Dat missen we nu.
En ik peins er niet over om de reguliere uitzending te gaan kijken.
Als je dat doet Noek, dan ben je mijn held (na Guidster)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, wat enorm schattig!En ze denken dat het om de streamers gaat maar het gaat om tv en geld. N'och, mooi hè, dat idealisme.
Ik had de hoop ook al opgegeven maar het is er nog, Bommie. Komt dat zien! Komt dat zien!quote:
Voor die mensen is het idd kutquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:50 schreef little_me het volgende:
[..]
Je zal betaald hebben live feed onderbroken staat er
schandalig !!!
Je hebt als het goed is wel geluidquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:50 schreef little_me het volgende:
[..]
Je zal betaald hebben live feed onderbroken staat er
schandalig !!!
Dankjewel! iBenny ook.quote:
maar op die ene code zitten nu wel bijna alle fok!ersquote:
Als ik wat doe?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:50 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Als je dat doet Noek, dan ben je mijn held (na Guidster)
Ik heb het niet over die code van held Benny maar over streamers die niet op FOK! komen maar wel gewoon betalen voor streams zonder reclamequote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:52 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar op die ene code zitten nu wel bijna alle fok!ers
Dan moet je vanavond maar kijkenquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:52 schreef bollokus het volgende:
[..]
duh tuurlijk is het daarom, maar dan mag je er wel van balenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:52 schreef twister20 het volgende:
OMG jullie weten nou toch zo langzamerhand wel dat ze de streamlocks gebruiken zodat mensen tenminste nog om 19:30 gaan kijken! Gaat toch ook om de kijkcijfers!
Als alles te zien is op internet kijken er minder mensen naar de avond uitzendingen weten jullie nog van DGK?
Dat gaan we dan ook maar fijn doen met z'n allen. Op die ene na die net boos wegstampte dan.quote:
Ik kan zelf niks horen of zienquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:52 schreef bollokus het volgende:
[..]
Ik heb 1 van de 10 streams hier gewonnen en idd, gewoon 4 ogen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:52 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik heb het niet over die code van held Benny maar over streamers die niet op FOK! komen maar wel gewoon betalen voor streams zonder reclame
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
De enige valse nicht die er in zit, Servio, ik kan die man echt niet uitstaan.
bij mij hapert ie teveel anders had ik het opgenomen voor jequote:
Ik heb net 1,50(+smskosten) betaaldquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:53 schreef Gert het volgende:
Nah het gaat niet om tv geld. Het gaat om het feit dat ze geld vragen voor streams en als er dan iets essentieels gebeurt een streamlock er in pleuren. En dat is pathetic. De arrogantie ook, die ervan afdruipt terwijl je er al zo'n knoeiboel van hebt gemaakt.![]()
Gelukkig betaalt hier niemand voor streams.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat gaan we dan ook maar fijn doen met z'n allen. Op die ene na die net boos wegstampte dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |