vaag, hotlink, heb hem van een andere sitequote:
Breng het zonnetje eens hierheen danquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:16 schreef Samzz het volgende:
Hier is het zonnetje. En tering, wat een kut-reis vandaag
Koperdieven mogen ze een nekschot geven
Nee, want ik heb een kutdagquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Breng het zonnetje eens hierheen dan
heeft ze ook over je rug gelopen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:20 schreef Godtje het volgende:
Godverdomme net uit elkaar getrokken door een Vietnamese van 40 kilo.
Pittigste maar lekkere massage.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want ik heb een kutdag
Correctie, ik ga een kutweek tegemoet, ik voel het gewoon
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want ik heb een kutdag
Correctie, ik ga een kutweek tegemoet, ik voel het gewoon
Van je collega's moet je het hebbenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:20 schreef Spirit82 het volgende:
Ik weet het niet hoor.. maar komt net een collega met een tasje naar me toe met de melding dat ze "dit" nog over had en dacht dat ik het wel kon gebruiken. Blijkt er een familiepak condooms in te zitten...
Ze moest als eerste aan mij denken, zei ze... Ik weet niet of ik daar blij of verdrietig van moet worden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Van je collega's moet je het hebben
Waarom noemen ze dat eigenlijk een FAMILIEpak? Het is toch juist om géén familie te maken?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:20 schreef Spirit82 het volgende:
Ik weet het niet hoor.. maar komt net een collega met een tasje naar me toe met de melding dat ze "dit" nog over had en dacht dat ik het wel kon gebruiken. Blijkt er een familiepak condooms in te zitten...
Stel je niet aan muts.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:22 schreef Spirit82 het volgende:
Ze moest als eerste aan mij denken, zei ze... Ik weet niet of ik daar blij of verdrietig van moet worden.
Anti-familiepak bekt niet zo lekker?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waarom noemen ze dat eigenlijk een FAMILIEpak? Het is toch juist om géén familie te maken?Én, begrijpen ze niet dat je sommige dingen gewoon niet van je familie wil weten??
Nouja, in feite wenst ze je wel veiligheid toe..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ze moest als eerste aan mij denken, zei ze... Ik weet niet of ik daar blij of verdrietig van moet worden.
Noem het dan een weekverpakking ofzoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waarom noemen ze dat eigenlijk een FAMILIEpak? Het is toch juist om géén familie te maken?Én, begrijpen ze niet dat je sommige dingen gewoon niet van je familie wil weten??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |