meestal stop ik in het weekend ivm diverse sociale contacten, dus dan is het jouw tijd om leuk te doen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:47 schreef prinsdino27 het volgende:
Hey Maanvis wanneer stop je eens met al die nietszeggende kuttopics die net niet kut genoeg zijn om allemaal gesloten te worden, maar wel kut genoeg om vervelend te zijn?
Oprotten Maanvis.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
meestal stop ik in het weekend ivm diverse sociale contacten, dus dan is het jouw tijd om leuk te doen.
oh en ik stop ook als ik dood geraak of verslaafd raak aan iets anders. zo was ik ooit verslaafd aan World of Warcraft, en toen ben ik bijna een jaar gestopt met FOK!
Ik schaam me dood om jouw naamquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:03 schreef Zwollesjappie het volgende:
WoWbeter ga je vechten op de echte streetz
ik vind hem wel leuk eigenlijk.quote:
Ik had het leuker gevonden hem te vergelijken met een gehandicapte zonder armen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:02 schreef zovty het volgende:
Maanvis is als de mongool in de bus; het is zielig om m elke keer in elkaar te stompen, maar het zou wel verdiend zijn.
Ze stinkt zegt maanvis. Nu snap ik je username qua vaginale luchten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:12 schreef zovty het volgende:
Maanvis is als je demente oma, ze stinkt, kan zichzelf niet verzorgen en leeft in een andere wereld, maar je moet er naar toe, omdat het moet.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had het leuker gevonden hem te vergelijken met een gehandicapte zonder armen.
Dat je dan zegt : 'Eigenlijk heeft ie al te veel stompjes.'
Maar ja, niet iedereen heeft een geniale geest.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:25 schreef zovty het volgende:
Maanvis is als het kassameisje waar je nog niet in de rij gaat staan al heeft zij geen klanten en de andere kassas minstens vier, omdat er geheid iets mis gaat; de kassarol is op, ze scant iets twee keer en de meneer met de correctiesleutel zit net te kakken, het wisselgeld is op of de weegschaal doet het niet, haar kassa is automatisch de faalkassa.
Scorequote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:27 schreef Michhas het volgende:
Maanvis is als een tiet, leuk om even mee te spelen, maar het krijgt snel kanker.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had het leuker gevonden hem te vergelijken met een gehandicapte zonder armen.
Dat je dan zegt : 'Eigenlijk heeft ie al te veel stompjes.'
Maar ja, niet iedereen heeft een geniale geest.
Hey waldo,wanneer stop je eens met al die nietszeggende kuttopics die net niet kut genoeg zijn om allemaal gesloten te worden, maar wel kut genoeg om vervelend te zijn en aandacht te trekken van mensen zoals ikquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:47 schreef prinsdino27 het volgende:
Hey Maanvis wanneer stop je eens met al die nietszeggende kuttopics die net niet kut genoeg zijn om allemaal gesloten te worden, maar wel kut genoeg om vervelend te zijn?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |