Inderdaad ja, tijd dat het lekker 25 graden is.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:04 schreef PeuRac het volgende:
t zonnetje mag wel komen ja. Vind er niks aan nu zo
Ik ben er letterlijk misselijk van..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:06 schreef Devion het volgende:
Kut voor je missbehavin. Komt hopelijk allemaal wel weer goed
Wat mss helpt om dit van te voren even aan te kaarten bij je baas. Een te hoge werkdruk is nooit gezond.(Te laag trouwens ook nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben er letterlijk misselijk van..Met alle shit trek ik dit slecht..
Jezelf niet gek laten maken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben er letterlijk misselijk van..Met alle shit trek ik dit slecht..
Te laatquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:10 schreef stbabylon het volgende:
Oh wow!!! Vandaag kan je 75!!!! seconden sneller over de Afsluitdijk doen! Vijf!!!en!!!zeventig!!! hele flipping secondes! Echt wel fijn dat ze zoveel tijd en geld hebben besteed in de 2de Kamer om dit er door heen te krijgen. Mijn vrouw en kinderen zullen zo dankbaar zijn voor al die extra quality time die ik ze nu kan geven
Je mag hier wel uit komen huilenquote:
Het lijkt me beter om de maximumsnelheid gewoon helemaal af te schaffen, want dan wordt jouw doelstelling: "I believe in a one billion world. We should seriously reduce reproduction till we get there!' ook veel sneller gehaald.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:10 schreef stbabylon het volgende:
Oh wow!!! Vandaag kan je 75!!!! seconden sneller over de Afsluitdijk doen! Vijf!!!en!!!zeventig!!! hele flipping secondes! Echt wel fijn dat ze zoveel tijd en geld hebben besteed in de 2de Kamer om dit er door heen te krijgen. Mijn vrouw en kinderen zullen zo dankbaar zijn voor al die extra quality time die ik ze nu kan geven
quote:
Vanwege de dagelijkse files op de afsluitdijk waar ik ze altijd bij de verkeersinformatie over hoor pratenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:12 schreef HeatWave het volgende:
[..].
het is slechts een proef, en het heeft niets met individuele snelheid te maken maar met een snellere doorstroming en dus minder files.
het was een redelijk veilige plek om het te testen he? OF test jij je nieuwe dingen ook altijd live, in productie?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vanwege de dagelijkse files op de afsluitdijk waar ik ze altijd bij de verkeersinformatie over hoor praten
Dat, is op zich een goed punt! Mijn tweede zin heeft er geen betrekking op, maar goed.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Het lijkt me beter om de maximumsnelheid gewoon helemaal af te schaffen, want dan wordt jouw doelstelling: "I believe in a one billion world. We should seriously reduce reproduction till we get there!' ook veel sneller gehaald.
Ik ben een groot voorstander van extreme programmingquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het was een redelijk veilige plek om het te testen he? OF test jij je nieuwe dingen ook altijd live, in productie?.
Prima, laat die mensen hun eigen spullen dan ook testen zoals ze willenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben een groot voorstander van extreme programming
Natuurlijk wel, mensen die zichzelf doodrijden kunnen immers niet meer voortplanten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:19 schreef stbabylon het volgende:
Dat, is op zich een goed punt! Mijn tweede zin heeft er geen betrekking op, maar goed.
Ik weet zeker dat de files voor de Coentunnel meteen gaan verdwijnen doordat je nu met 130 over de afsluitdijk kan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vanwege de dagelijkse files op de afsluitdijk waar ik ze altijd bij de verkeersinformatie over hoor praten
Q!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat de files voor de Coentunnel meteen gaan verdwijnen doordat je nu met 130 over de afsluitdijk kan.
geef je password maarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:28 schreef Godtje het volgende:
Pokkevietnam met block op Facebook.![]()
Ik moet er op!
Zeker weer de schuld van links?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:28 schreef Godtje het volgende:
Ik moet er op!
Me block you long timequote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:28 schreef Godtje het volgende:
Ik moet er op!
Mwah. Het zijn geen denderende techneuten.quote:
Dat doen ze in China toch beter.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mwah. Het zijn geen denderende techneuten.
Www.lisp4.Facebook.com en je dns veranderen naar 8.8.8.8 voor de Google dns en je kan.
Die lisp4 is alleen vaak wat bokkig zoals nu bij mij.
Hier slaat die hele blokkade nergens op. Niemand klaagt in dit land en het is volgens mij best in orde met de mensenrechten. Ze onderdrukken ook geen gebieden en toeristen kunnen vrij het complete land door.quote:
idd, onderdrukken kan je wel overlaten aan die pingpongsquote:
Geen idee, ik zit niet in die business.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:33 schreef Godtje het volgende:
20 dollar![]()
Dan gaan ze daarna zeker met pensioen?
Ze willen gewoon dat jij niet met de buitenwereld communiceert. Dat snap ik ook wel.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hier slaat die hele blokkade nergens op. Niemand klaagt in dit land en het is volgens mij best in orde met de mensenrechten. Ze onderdrukken ook geen gebieden en toeristen kunnen vrij het complete land door.
Wijf.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:44 schreef stbabylon het volgende:
Milka, met Daim in een kleine verpakking, op het station verkrijgbaar, en kost maar 0,50e
I've died and gone to heaven
Ik wil dan ook graag binnen vietnam communiceren.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze willen gewoon dat jij niet met de buitenwereld communiceert. Dat snap ik ook wel.
Aha, chickie playenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wil dan ook graag binnen vietnam communiceren.
het is niets nieuws, maar nee, gelukkig nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:09 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb ZO'N erge zin in seks plots
Woont er iemand in Groningen?
Er was wel ooit een Single uit Groningen, maar die liet zich aan de ketting leggenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is niets nieuws, maar nee, gelukkig niet.
Ik ken wel een heel leuk fokstertje daar, wietsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er was wel ooit een Single uit Groningen, maar die liet zich aan de ketting leggen
Ik ken 'n heel leuk tentjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:13 schreef CherryLips het volgende:
wat is E! Entertainment toch ook een flutzender
Is die ook geil, kinky en openminded?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken wel een heel leuk fokstertje daar, wiets.
Geen idee, ze is vooral mooi en liefquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is die ook geil, kinky en openminded?
Van mooi en lief is nog niet een vent klaar gekomenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, ze is vooral mooi en lief.
k blijf toch kijkenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ken 'n heel leuk tentje
Daar speelt een prima bandje
En iedereen die kent je
Hou je mond nee niets te maren
Poets je schoenen kam je haren
Hé!
Er is geen bal op de tv
Alleen 'n film met Doris Day
En wat dacht je van net twee
Ein Wiener operette
Nee!
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee
De bloemen buiten zetten
Bah Bah wat 'n misère
Als Marco staat te blèren
Of 'n documantaire
Kan dan niemand ons bevrijden
Van Willem Duys en Van der Meyden
En hoor ze nou es slissen
In spelletjes en kwissen
'N mens kan zich vergissen
Maar dit is toch al te lullig
Imbeciel en onbenullig
Hé!
Er is geen bal op de tv
Alleen 'n film met Doris Day
En wat dacht je van net twee
Ein Wiener operette
Nee!
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee
De bloemen buiten zetten
niet van die eigenschappen nee, wel vaak zat met een meisje dat die eigenschappen bezitquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van mooi en lief is nog niet een vent klaar gekomen
+1.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken wel een heel leuk fokstertje daar, wiets.
Uiteraard, never say neverquote:
Ik wacht nog altijd op de volgende Groningen-meet om mijn slag te slaan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, never say never.
Niet dat ik ook maar iets van dr gehoord heb in jaren, maar dat zijn details.
Samequote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wacht nog altijd op de volgende Groningen-meet om mijn slag te slaan.
Iets zegt mij dat we deze keer niet meer bij Nikky en Gelly kunnen logeren.quote:
vast wel bij Nikkyquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat we deze keer niet meer bij Nikky en Gelly kunnen logeren.
Die is inmiddels ook naar Duitsland gemoved toch? Nou ja, Groningen, Duitsland, één pot nat.quote:
Oh, zou kunnen, geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Die is inmiddels ook naar Duitsland gemoved toch? Nou ja, Groningen, Duitsland, één pot nat.
So true.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, zou kunnen, geen idee eigenlijk.
Het gaat om Wiets, niet om Nikky+1.
Double thatquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is niets nieuws, maar nee, gelukkig niet.
nee, maar die is dan voor jouquote:
Wie?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er was wel ooit een Single uit Groningen, maar die liet zich aan de ketting leggen
Als er een tweeling is wil ik ze allebei welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Hmmm, second best thing, vooruit dan maar. Mits tweelingzusje.
Hebbert.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als er een tweeling is wil ik ze allebei wel.
Maar ok, ik zal me bescheiden opstellen.
Denk het je in man! 2 keer wiets!quote:
Het ligt op het puntje van mijn tong. Begon met de O....quote:
Ofrescaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het ligt op het puntje van mijn tong. Begon met de O....
Wat is het dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:49 schreef Ripley het volgende:
Woohoo, superveel media aanvragen voor mijn nieuwe programma. En terecht, want volgens mij wordt het heel mooi.
Als ik nou zou weten hoe ze in het echt heetquote:
PM.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik nou zou weten hoe ze in het echt heet.
Die naam heb je vast op FB gevonden.quote:
Hmm, het klinkt tenminste niet als het zoveelste herkauwde concept. Best origineel en niet platquote:
X-Factor|Lingo|Waku Waku|.. with the Stars?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:49 schreef Ripley het volgende:
Woohoo, superveel media aanvragen voor mijn nieuwe programma. En terecht, want volgens mij wordt het heel mooi.
Die profielfoto alleen alquote:
of iets op het ijsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:57 schreef STING het volgende:
[..]
X-Factor|Lingo|Waku Waku|.. with the Stars?
BN'er zoekt vrouw?
Waku Waku/Lingo/X-factor met sterren op het ijs.. Heb je ze meteen samenquote:
Ja ik ook! die waren leuk. van het wnf ofzo?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wilde zelf die knuffelbeestjes altijd hebben
Geloof van wel ja, die aapjes, maar ze hadden nog meer!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ook! die waren leuk. van het wnf ofzo?
Juist andersomquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wie het eerste het wak vindt verliest
+1.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:05 schreef HeatWave het volgende:
Ik kijk al jaren geen TV meer, tenminste geen programma's, series etc. Eigenlijk alleen nieuws, voetbal en dingen als Voetbal International. De rest is zo fucking onboeiend, realitymeuk, talentenjachten met winnaars die dan in musicals gana spelen, andermans leed etc..
En de doodsteek voor mij van de TV: reclame.
Downloaden.
Hear, hearquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:05 schreef HeatWave het volgende:
Ik kijk al jaren geen TV meer, tenminste geen programma's, series etc. Eigenlijk alleen nieuws, voetbal en dingen als Voetbal International. De rest is zo fucking onboeiend, realitymeuk, talentenjachten met winnaars die dan in musicals gana spelen, andermans leed etc..
En de doodsteek voor mij van de TV: reclame.
Downloaden.
Sorry, wist niet dat je kwaad werdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:11 schreef Ripley het volgende:
Ga nou maar gewoon kijken naar de eerste uitzending, waldorf en statler
Ik kijk wel beter uit, dat soort meuk sla ik al over sinds ik KAN kijkenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:11 schreef Ripley het volgende:
Ga nou maar gewoon kijken naar de eerste uitzending, waldorf en statler
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kijk wel beter uit, dat soort meuk sla ik al over sinds ik KAN kijken.
Als je denkt dat ik nu kwaad ben wil je me echt niet zien als ik echt kwaad benquote:
Ik weet wel dat het je niet kwaad maakt hoor, en jij weet ook wel dat ik dat soort dingen niet leuk vindquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
[..]
Als je denkt dat ik nu kwaad ben wil je me echt niet zien als ik echt kwaad ben
Hier eerder ook, tot ik er achter kwam dat je er dan toch ook wel vaak naar gaat kijken, nu altijd Nederland.FM, gewoon lekker radio zendertje wisselen af en toe.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:11 schreef CherryLips het volgende:
de tv staat vaak aan als achtergrondgeluid
Ik quote jou per ongelukquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het je niet kwaad maakt hoor, en jij weet ook wel dat ik dat soort dingen niet leuk vind.
Goed plan..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik stel voor dat Patty Brard meedoetWant het publiek moet ook echt willen meppen.
Maar dit keer wel?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:19 schreef Ripley het volgende:
En het maakt verder ook niks uit hoor, als er verder maar genoeg mensen kijken. Dit is een van de programma's die wel een bijzonder plekje heeft en die ik zelf ook zou kijken.
Ik ben natuurlijk zelf soms helemaal niet de doelgroep van mijn programma's
Ik snap het ook wel hoor, zou ik ook wel hebben.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:19 schreef Ripley het volgende:
En het maakt verder ook niks uit hoor, als er verder maar genoeg mensen kijken. Dit is een van de programma's die wel een bijzonder plekje heeft en die ik zelf ook zou kijken.
Ik ben natuurlijk zelf soms helemaal niet de doelgroep van mijn programma's
Op zich wel, ik ben wel de doelgroep van Net 5 natuurlijkquote:
Wat is precies hun doelgroep? Ik krijg echt een soort "standaard sex and the city mokkel" beeld bij zequote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Op zich wel, ik ben wel de doelgroep van Net 5 natuurlijk
Nou, soms vind ik een programma dta ik bedenk zzelf ook niet boeiend maar dan is het juistd e uitdaging om het wel zo te bedenken en te maken dat het voor de groep waar het voor bedoeld is wel zo is.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel hoor, zou ik ook wel hebben..
Zulke dingen wil ik niet wetenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:44 schreef stbabylon het volgende:
Milka, met Daim in een kleine verpakking, op het station verkrijgbaar, en kost maar 0,50e
I've died and gone to heaven
Briljantquote:
vaag, hotlink, heb hem van een andere sitequote:
Breng het zonnetje eens hierheen danquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:16 schreef Samzz het volgende:
Hier is het zonnetje. En tering, wat een kut-reis vandaag
Koperdieven mogen ze een nekschot geven
Nee, want ik heb een kutdagquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Breng het zonnetje eens hierheen dan
heeft ze ook over je rug gelopen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:20 schreef Godtje het volgende:
Godverdomme net uit elkaar getrokken door een Vietnamese van 40 kilo.
Pittigste maar lekkere massage.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want ik heb een kutdag
Correctie, ik ga een kutweek tegemoet, ik voel het gewoon
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want ik heb een kutdag
Correctie, ik ga een kutweek tegemoet, ik voel het gewoon
Van je collega's moet je het hebbenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:20 schreef Spirit82 het volgende:
Ik weet het niet hoor.. maar komt net een collega met een tasje naar me toe met de melding dat ze "dit" nog over had en dacht dat ik het wel kon gebruiken. Blijkt er een familiepak condooms in te zitten...
Ze moest als eerste aan mij denken, zei ze... Ik weet niet of ik daar blij of verdrietig van moet worden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Van je collega's moet je het hebben
Waarom noemen ze dat eigenlijk een FAMILIEpak? Het is toch juist om géén familie te maken?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:20 schreef Spirit82 het volgende:
Ik weet het niet hoor.. maar komt net een collega met een tasje naar me toe met de melding dat ze "dit" nog over had en dacht dat ik het wel kon gebruiken. Blijkt er een familiepak condooms in te zitten...
Stel je niet aan muts.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:22 schreef Spirit82 het volgende:
Ze moest als eerste aan mij denken, zei ze... Ik weet niet of ik daar blij of verdrietig van moet worden.
Anti-familiepak bekt niet zo lekker?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waarom noemen ze dat eigenlijk een FAMILIEpak? Het is toch juist om géén familie te maken?Én, begrijpen ze niet dat je sommige dingen gewoon niet van je familie wil weten??
Nouja, in feite wenst ze je wel veiligheid toe..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ze moest als eerste aan mij denken, zei ze... Ik weet niet of ik daar blij of verdrietig van moet worden.
Noem het dan een weekverpakking ofzoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waarom noemen ze dat eigenlijk een FAMILIEpak? Het is toch juist om géén familie te maken?Én, begrijpen ze niet dat je sommige dingen gewoon niet van je familie wil weten??
Grootverpakking. BIGpack. You name it, maar familiepak?!quote:
Zou ik ook doen. Ik ben een keer zo godsgruwelijk in de zeik genomen door een paar (inmiddels ex-) collega's. Ik kon daar ook echt alleen maar om lachen. Ik schaamde me wel kapot, maar ik moest wel lachenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:24 schreef Spirit82 het volgende:
Ik moest eigenlijk stiekem keihard lachen
Ik vind het vooral belachelijk dat die krengen zo duur zijn. De naam maakt me dan weer weinig uit.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Grootverpakking. BIGpack. You name it, maar familiepak?!
Nee, zo zijn mensen in de hoop dat er wat te neuken valt. Maar dat is juist het probleem met die mensen, dat valt er niet.quote:
Beetje zelfspot is niets mis meequote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zou ik ook doen. Ik ben een keer zo godsgruwelijk in de zeik genomen door een paar (inmiddels ex-) collega's. Ik kon daar ook echt alleen maar om lachen. Ik schaamde me wel kapot, maar ik moest wel lachen
Owquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, zo zijn mensen in de hoop dat er wat te neuken valt. Maar dat is juist het probleem met die mensen, dat valt er niet.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:20 schreef Spirit82 het volgende:
Oh jammer, ik heb net een overschot aan condooms...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, zo zijn mensen in de hoop dat er wat te neuken valt. Maar dat is juist het probleem met die mensen, dat valt er niet.
Klopt. Er valt niks te neuken. Ik ging er daarom maar vanuit dat het lief bedoeld was.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ok ok.... als je zo blijft aandringenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh jammer, ik heb net een overschot aan condooms...
Je kan er altijd nog ballonnen van maken..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh jammer, ik heb net een overschot aan condooms...
Dat moet je allemaal in verhouding zien.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral belachelijk dat die krengen zo duur zijn. De naam maakt me dan weer weinig uit.
Precies, neuken is easy.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:32 schreef PeuRac het volgende:
Er is genoeg te neuken, alleen doe jullie dat niet
Mja, je hebt uiteraard gelijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat moet je allemaal in verhouding zien.
Condooms: 5 euro per 3
SOA test: 120 euro
Simpele SOA genezen: duizenden euro's (via de verzekering)
AIDS: priceless
Das niet echt handig?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:42 schreef Samzz het volgende:
Ah. Eind van de maand mijn opfriscursus AED. Ik heb alleen de aftekenkaartjes niet meer
Nou ja, ik heb 'm nog nooit gebruikt. Vorig jaar de cursus gedaan.quote:
Wat ben je toch snel altijdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:47 schreef Samzz het volgende:
Ik lees overigens net dat het nationale complimentendag is
Wat goed van jequote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:47 schreef Samzz het volgende:
Wat goed van jouquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:47 schreef Samzz het volgende:
Wat leuk dat het je opvalt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:47 schreef Samzz het volgende:
Wat heb je een lief tongetjequote:
Ik las het ok vanmorgen ergens, maar ik heb er nog geen klote van gemerktquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:47 schreef Samzz het volgende:
Die andere 2 ook nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:49 schreef stbabylon het volgende:
Gelukkig zijn dat soort dagen (anders dan Towelday en Talk-like-a-pirateday) niet verplicht.
Samzz tochquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:51 schreef Samzz het volgende:
"Palen voor Afrika" krijgt met een beetje doordenken een heel andere betekenis opeens
Luieren kunnen ze ook goed.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:52 schreef HeatWave het volgende:
Dat palen kunnen ze anders verdomd goed zelf daar, hell, ze kunnen eigenlijk niets anders.
Lisettequote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:54 schreef HeatWave het volgende:
In het kader foute namen, kan een Lisette?.
Vroegah, toen ik nog klein was, nou ja kleiner dan ik nu ben, woonde er een meisje in mijn straat die ook zo heet. Haar ouders hadden twee lelijke Eenden en een Bassethound kennel of zoietsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:54 schreef HeatWave het volgende:
Ja prima. Niks met fout te makenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:54 schreef HeatWave het volgende:
Waarom heb jij alleen maar cute medewerkers?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:57 schreef HeatWave het volgende:
Werd net voorgesteld als nieuwe medewerker, gok een jaartje of 26, blond, sproetjes, cute.
En allemaal blond, en allemaal sproetjesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom heb jij alleen maar cute medewerkers?
Er lopen hier nauwelijks vrouwen rond, en als ze niet Godsgruwelijk zijn, zijn ze netjes getrouwdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:57 schreef HeatWave het volgende:
Werd net voorgesteld als nieuwe medewerker, gok een jaartje of 26, blond, sproetjes, cute.
niet allemaal hoor, ik pik natuurlijk de hoogtepunten eruitquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom heb jij alleen maar cute medewerkers?
Waarom doe jij het lijken alsof jij alleen maar ganz cute collega's hebt?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet allemaal hoor, ik pik natuurlijk de hoogtepunten eruit.
Omdat ik alleen op de cute letquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom doe jij het lijken alsof jij alleen maar ganz cute collega's hebt?
Jij hebt alleen oog voor mooie dingenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat ik alleen op de cute let.
Er loopt ook genoeg onooglijk spul rond hoor, maar ook heel erg veel mooi speelgoed. s
Daarom praat ik toch ook met jou sammie?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt alleen oog voor mooie dingen/complimentendag
Mijn vriendinnetjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:54 schreef HeatWave het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Nouk84 op 01-03-2011 14:14:24 ]How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn vriendinnetje
nee, die is het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn vriendinnetje
aangezien het complimentendag is..... Ze is vast heel lief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dacht ik al.quote:
MAW Je vind dr nieteens een leuk uiterlijk hebben?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
aangezien het complimentendag is..... Ze is vast heel lief.
Gelukkig ben je niet voorspelbaarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom praat ik toch ook met jou sammie?/complimentendag
Kan je wel zelfstandig je reet afvegen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
MAW Je vind dr nieteens een leuk uiterlijk hebben?
Wat ben je toch scherp, dat je me zo snel doorhebtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig ben je niet voorspelbaar/complimentendag
Nee, daar heb ik nog hulp bij nodigquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan je wel zelfstandig je reet afvegen?
Ik heb dr niet meer gesmst, geen zin inquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:14 schreef Kreator het volgende:
Hoe was je date met spirit eigenlijk, HW? Nog geneukt?.
Dat was toch al 6 maanden geleden ? Of meerdere?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:14 schreef Kreator het volgende:
Hoe was je date met spirit eigenlijk, HW? Nog geneukt?.
Dan gaat ineens *pats boem* de zon schijnen en regent het niet meer, uiteraard.quote:
Wijve weer geil en in korte rokjes. *bam*quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan gaat ineens *pats boem* de zon schijnen en regent het niet meer, uiteraard.
Jij ook!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:08 schreef Ang3l het volgende:
Wat zien jullie er allemaal mooi uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuiiiiit!
#NationaleComplimentendag
Zo vraag je er gewoon om dat Ang3l kleddert op je geplastificeerde foto hoorquote:
Nou diequote:
Als ie nog eens zo gemeen doet stomp ik op z'n dikke teen en kledder ik z'n schreeuwende bek vol!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zo vraag je er gewoon om dat Ang3l kleddert op je geplastificeerde foto hoor
Go get em tiger. Wat zie je er vandaag trouwens fantastisch uit.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ie nog eens zo gemeen doet stomp ik op z'n dikke teen en kledder ik z'n schreeuwende bek vol!
Met de premies van tegenwoordig heb je die gewoon geheel gekocht.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:30 schreef Samzz het volgende:
Ik vraag me af waarom je een ambulance zou willen jatten.
Omdat mensen met een psychische stoornis toch niet door hebben wat ze doen, en op een roze wolk leven. Die persoon wilde graag vluchten, waarheen geen idee en gebruikte daarvoor het voertuig wat hem op zijn pad kwam. Had net zo goed een fiets/taxi/brandweerauto of boeing 747 kunnen zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:30 schreef Samzz het volgende:
Ik vraag me af waarom je een ambulance zou willen jatten.
Ja, daar staan er hier in de straat ook nog 3 van.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:37 schreef Wicked-Game het volgende:
Had net zo goed een boeing 747 kunnen zijn
Oeh, m'n eigen ambulancequote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met de premies van tegenwoordig heb je die gewoon geheel gekocht.
omdat je er flauw van wordt heb je dat ding nodig.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, m'n eigen ambulance
Ik heb ooit eens een docu gezien over wat die dingen kosten... Weet het bedrag niet meer, maar ik weet wel dat ik er flauw van werd
Ach, honey. Uit welk deel van m'n post maakte je op dat ik een serieus antwoord verwachtte?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:37 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Omdat mensen met een psychische stoornis toch niet door hebben wat ze doen, en op een roze wolk leven. Die persoon wilde graag vluchten, waarheen geen idee en gebruikte daarvoor het voertuig wat hem op zijn pad kwam. Had net zo goed een fiets/taxi/brandweerauto of boeing 747 kunnen zijn
Je woont in/op/onder Schipholquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, daar staan er hier in de straat ook nog 3 van.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:31 schreef Ang3l het volgende:
![]()
[..]
Als ie nog eens zo gemeen doet stomp ik op z'n dikke teen en kledder ik z'n schreeuwende bek vol!
En toch is hij niet komen opdagenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
omdat je er flauw van wordt heb je dat ding nodig.
Trap ik er weer inquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, honey. Uit welk deel van m'n post maakte je op dat ik een serieus antwoord verwachtte?
Jij ook Krea. Looking mighty fine!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Go get em tiger. Wat zie je er vandaag trouwens fantastisch uit.
Oh, dat zal het zijn ja... En ik maar wachten en wachtenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je enig idee in wat voor een uithoek je woont? Dat ding is nog steeds onderweg.
Natuurlijke selectie noemen ze het ook wel.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat zal het zijn ja... En ik maar wachten en wachten
quote:
Ach, ik was toch niet van plan me voort te planten. Dus voor natuurlijke selectie heb ik de ambu niet nodigquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Natuurlijke selectie noemen ze het ook wel.
Goeie plannen heb jijquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, ik was toch niet van plan me voort te planten. Dus voor natuurlijke selectie heb ik de ambu niet nodig
Gezien de wereld vergaat in 2012, doe ik het waarschijnlijk voor niks. Maar what the heckquote:
Kwaad kan het nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gezien de wereld vergaat in 2012, doe ik het waarschijnlijk voor niks. Maar what the heck
Dan vindt de ascension ook plaatsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gezien de wereld vergaat in 2012, doe ik het waarschijnlijk voor niks. Maar what the heck
Ligt aan het moment van aanzettenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:47 schreef stbabylon het volgende:
Maar, een veel belangrijkere vraag is natuurlijk is of een tweetonige sirene tatu of tuta als geluid maakt?
Dat is uitgesteld.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:44 schreef Ang3l het volgende:
Zo van Oeeeh baby... richting erectie ... en toen: o fuck it's a man..... en toen bleef ie hangen?
Tatuquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:47 schreef stbabylon het volgende:
Maar, een veel belangrijkere vraag is natuurlijk is of een tweetonige sirene tatu of tuta als geluid maakt?
Precies mijn instellingquote:
We zijn echt perfect voor elkaarquote:
Meteen naar de hemel zonder dood te gaanquote:
Oh, wanneer nu?quote:
Alsof ze naar huis hoeftquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er is alleen geen nachtnet die kant op.
Of niet danquote:
Die komt wel!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er is alleen geen nachtnet die kant op.
Gaaf hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:51 schreef Kreator het volgende:
Nou, straks eerst maar eens naar de aquariumwinkel om mijn rvs aquarium te bestellen.. En ik ga maar es een frituurding kopen. Want ik heb zin in gefrituurde schnitzel.
Eh, dat is maar net welke je uitleg van ascension je gebruikt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meteen naar de hemel zonder dood te gaanHemels!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:52 schreef stbabylon het volgende:
Ik geloof zelf het meest in een technological singularity driven ascension. En dan worden onze gedachten, onze ziel zo je wil, opgenomen als energie of bitjes in het wereld- en later melkwegomspannende computersysteem
Waterlelie? Dat is hier een zwembadquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:52 schreef Samzz het volgende:
Gaaf hoorBij Veldhuis of bij de Waterlelie?
Ja, nee, ik nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh, dat is maar net welke je uitleg van ascension je gebruikt.
Ik geloof zelf het meest in een technological singularity driven ascension. En dan worden onze gedachten, onze ziel zo je wil, opgenomen als energie of bitjes in het wereld- en later melkwegomspannende computersysteem
Stuk logischer en geloofwaardiger idd.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, nee, ik nietIk denk dat we, tenzij gecremeerd, gewoon verrotten in de aarde.
Hier is het een aquariumwinkel. En vroeger had de vriend van mijn nicht daar dus de viswinkel, maar hij had er eigenlijk gewoon een grote wietplantage. Tot hij werd opgepakt that is.quote:
Juist wel, alleen geen kikkerlandburger, als jullie nou een vliegveld haddenquote:
Daarover is de provincie nog in dubioquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Juist wel, alleen geen kikkerlandburger, als jullie nou een vliegveld hadden.
Wat ik net zei heeft helemaal geen fuck met aliens te maken. Ook niet met sprookjes overigens. Het is het meest logische gevolg van de combi AI en quantum computing. Twee dingen waar we nu al hard mee bezig zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:53 schreef Kreator het volgende:
[..]. Je zou zo bij scientologie aan kunnen sluiten. Die geloven ook in sprookjes en aliens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |