Geen idee hoe een Ferrari rijdt, ik heb er nog nooit in gezetenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, want die rijden zo fijn en zijn zo goedkoop in onderhoud en maken ze die wel in diesel uitvoering?Ach, we merken het wel
Zijn Note is in principe nog prima
Eigenlijk wilde ik die wel als ie een nieuwe auto kocht, maar ze wilden het niet eens bij m'n schuld optellen
kan niet, organisatie is sinds vandaag veranderd hier en dus chaos.quote:
ja erg veel en erg lekkerquote:Hoe was het eten?
dikke knuffel!quote:Hier gaat het wel...
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sommige ferrari's rijden best fijn![]()
maar de meeste trillen de vullingen uit je gebit
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee hoe een Ferrari rijdt, ik heb er nog nooit in gezeten.
Nou ja, mijn pappie is dus al wat ouder en wil graag een ietwat hoger modelquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:51 schreef Solique het volgende:
1x in een Ferrari gereden. Wat een gedoe zeg niet normaal, zowat op mijn knieen om erin te klimmen en versnellingsbak omgekeerd. Maar wat een power niet normaal, zijwaarts een rotonde over.
Succes dan maarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
kan niet, organisatie is sinds vandaag veranderd hier en dus chaos.
[..]
ja erg veel en erg lekker![]()
[..]
dikke knuffel!
Multivlaai is geen lekkere vlaaiquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een Multivlaai heeft nog als voordeel dat de naam lekkere beelden oproept van vlaai... een Nissan Puke heeft dat dus absoluut niet.
Dan zou het nu al lang tot toiletpapier zijn gemaaktquote:
in een cabrio valt dat enorm meequote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:51 schreef Solique het volgende:
1x in een Ferrari gereden. Wat een gedoe zeg niet normaal, zowat op mijn knieen om erin te klimmen en versnellingsbak omgekeerd. Maar wat een power niet normaal, zijwaarts een rotonde over.
Ik veeg mijn kont graag af met belangrijke papierenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan zou het nu al lang tot toiletpapier zijn gemaakt
Haiquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik veeg mijn kont graag af met belangrijke papieren![]()
Oei joei, Dat was bijna de PAAZ geworden..quote:
Wie?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oei joei, Dat was bijna de PAAZ geworden..
De PAAZ-afdeling van de meeste ziekenhuizen. Of te wel voor mensen die psychisch de weg even kwijt zijn.quote:
psych afdeling vh ziekenhuisquote:
Oh wist ik welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De PAAZ-afdeling van de meeste ziekenhuizen. Of te wel voor mensen die psychisch de weg even kwijt zijn.
We are living in America, Americaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:09 schreef Panda72 het volgende:
Luxe-hotel voor viervoeter AMSTERDAM -
Baasjes die hun viervoeter eens lekker in de watten willen leggen, kunnen terecht bij een nieuw luxe-hotel in Parijs. Honden kunnen er genieten van verwarmde zwembaden, massagesalons en à la carte menu's.
Er zijn voorzieningen aanwezig waar menig menselijke bezoeker graag de portemonnee voor zou willen trekken. Bij 'Actuel Dogs' komen er echter alleen honden naar binnen.
Het hotel beschikt over vier singlekamers en twee suits, allemaal stijlvol ingericht en voorzien van televisie. De natte neuzen kunnen kijken naar hun favoriete dvd, of tijdens een actieve bui rennen op de loopband. Ook kunnen ze een fitnessprgramma volgen of een baantje trekken in het zwembad.
Oprichters van het hotel Devi en Stan Burun zeggen de viervoeters te behandelen als mensen. Naast dagarrangementen (kosten tussen de 25 en 35 euro) bieden ze 'doggy walks', 'doggy joggs' en 'doggy vélo' (lopen naast de fiets).
Dat kan Muck ookquote:
Nee weet ik ook wel. Dat was mijn zogezegde poging tot doordenk humorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh wist ik wel
Maar daar hoor ik niet thuis
Ik vond het niet grappigquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee weet ik ook wel. Dat was mijn zogezegde poging tot doordenk humor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |