Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eentje gezien vandaag
http://google.h4ck.nl/?q=piemelquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eentje gezien vandaag
Hahaha, veiliger dan in de armen van een ridder kan je niet liggen, zal Gerard wel denken!!quote:
Die gast heeft denk ik een halve kilo eelt aan zijn teelballen hangen van het op zijn nest liggenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:48 schreef Flow3r het volgende:
slome drol Guido weer als laatste natuurlijk
even bij de buurmanaanbellenquote:
Heeft dat zin? over een half uur gaat hij er toch weer op liggen jankenquote:
Gisteren heeft Guido tegen Philip gezegd dat ridder in nederland een titel is maar dat je dan niet van adel bent (dat klopt). Maar later tijdens zijn vragevuurtje aan alex kwam volgens mij naar voren dat Guido hem toch verdacht van het zijn van ridder.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:36 schreef Mylene het volgende:
Ik denk dat Philip er weer naast zit. Hij zal wel voor graaf gaan.
Dan moet Sofia maar een keer drukken. Ze heeft genoeg centjes in de kluis.
Het is wel min of meer de afspraak dat ze onder dek blijven als zich een odol voordoet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:50 schreef Spooky4u het volgende:
Ik heb eigenlijk nog geen enkele cap van een flink Odol gezien. Hebben ze die daar niet ofzo? Of blijft Guido daarom zo lang liggen?
Ik zou niet anders doen hoor, maar verklaart wel waarom ze langt blijven hangen onder dat dekbed.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:58 schreef marky het volgende:
[..]
Het is wel min of meer de afspraak dat ze onder dek blijven als zich een odol voordoet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |