Dat is al een paar keer verteldquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:41 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Oke dat werd door onze grote krullenbol niet duidelijk verteld op tv, nah dan nog die paar duizend euro
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er zullen vast wel opdrachten of wat dan ook voor hem komen dan.
De productie heeft een groot aandeel in het spel. Alex is niet meer interresant als zijn geheim wordt geraden. Niet voor het spel en niet voor de productie. Als zijn kluis leeg is omdat zijn geheim is geraden zal hij minder snel een geheime missie krijgen en dus ook niks in zijn kluis. En dus kan hij ook niet drukken op anderen. En mocht hij wel geld in zijn kluis hebben als hij vertrekt, dan is dat geld inderdaad verloren in het spel, maar Jurien en Cynthia zijn hadden ook geld in hun kluis en dat zit ook niet meer in het spel
Serieus? Nieteens opgevallen sla mij pleasequote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is al een paar keer verteldOp tv, hier in de topics
*bam*quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:42 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Serieus? Nieteens opgevallen sla mij please
quote:
zo laat pas?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:43 schreef Darklight het volgende:
Hoelaat zou Monique weer gaan huilen?
Ik gok 10.43
Ik stond op het punt om ditquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:42 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Serieus? Nieteens opgevallen sla mij please
Ik ga ervoor liggenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik stond op het punt om dit![]()
![]()
te doen ja
Toch het idee dat Gerard mannelijke aandacht niet erg vind. Vind dat bij hem altijd zo opvallend enz weet niet best vreemdquote:
ach hij gaat er toch uit donderdagquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:45 schreef Spooky4u het volgende:
Buikje van Servio mag ook wel wat aan gedaan worden, zo passen zijn jarretelletjes niet meer straks.
Nee Alexquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ach hij gaat er toch uit donderdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |