Vanochtend een interview op de radio gehoord met de dame van het tankstation op de afsluitdijk. Op de vraag of ze een verandering gemerkt had zei ze nee. Iedereen reed hier altijd al te hardquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:51 schreef fruityloop het volgende:
Je noemt meteen de meeste redenen op waarom 130 km/h nooit breed ingevoerd zal gaan worden in Nederland, het is gewoon praktisch gezien bijna nergens goed in te voeren. Ik reed er vroeger een paar keer per maand langs van Lwd naar schiphol, en dan scheelde 140 op de afsluitdijk uiteindelijk 1 kopje koffie drinken op de reistijd, nou niet echt een levensgroot verschil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Ik wíl helemaal niet harder, dat kost me een shitload aan diesel extra t.o.v. 100 km per uur. Alleen lease-rijders willen harder, de rest moet zijn eigen brandstog betalen...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:34 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Ach, de vorige regering deed al helemaal niets![]()
Nu mogen we in ieder geval al 10 hele kilometers per uur harder over de afsluitdijk...jippie![]()
Dan blijf je toch lekker aan de rechterkant hangen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:38 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Ik wíl helemaal niet harder, dat kost me een shitload aan diesel extra t.o.v. 100 km per uur. Alleen lease-rijders willen harder, de rest moet zijn eigen brandstog betalen...
Omdat 10 KM/U harder op 50 KM weg in totaal natuurlijk helemaal geen echt beslissing is, maar gewoon het ultieme voorbeeld van poldermodel-politiek. Het volk wil iets, dus we krijgen iets symbolisch, maar ondertussen worden er geen echt beslissingen genomen...quote:
De afsluitdijk is 30 km lang. Bij 100 km/u doe ik er 18 minuten over, bij 130 km.u doe ik er 14 minuten over. Bij 100 km/u verbruikt mijn auto ca. 5,6 l diesel/100 km (dus 1,7 liter op 30 km), bij 130 km/u verbruikt mijn auto ca. 7,7 l diesel/100 km (dus 2,3 liter op 30 km).quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan blijf je toch lekker aan de rechterkant hangen?![]()
*toet toet* laterz
wat verbruikt jouw auto dan veel....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:51 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
De afsluitdijk is 30 km lang. Bij 100 km/u doe ik er 18 minuten over, bij 130 km.u doe ik er 14 minuten over. Bij 100 km/u verbruikt mijn auto ca. 5,6 l diesel/100 km (dus 1,7 liter op 30 km), bij 130 km/u verbruikt mijn auto ca. 7,7 l diesel/100 km (dus 2,3 liter op 30 km).
4 minuten tijdswinst kost me dus 0,6 liter diesel extra, bij ca. 1,30 euro/l is dit 80 cent.
Hmmmmm.....![]()
![]()
![]()
* Beelzebufo trapt op zijn gaspedaal....
* FireFox1 brabbelt wat over tankpas enzoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:51 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
De afsluitdijk is 30 km lang. Bij 100 km/u doe ik er 18 minuten over, bij 130 km.u doe ik er 14 minuten over. Bij 100 km/u verbruikt mijn auto ca. 5,6 l diesel/100 km (dus 1,7 liter op 30 km), bij 130 km/u verbruikt mijn auto ca. 7,7 l diesel/100 km (dus 2,3 liter op 30 km).
4 minuten tijdswinst kost me dus 0,6 liter diesel extra, bij ca. 1,30 euro/l is dit 80 cent.
Hmmmmm.....![]()
![]()
![]()
* Beelzebufo trapt op zijn gaspedaal....
Pakhuis op wielen met de aerodynamica van een baksteen. Ook wel bekend als Dobló.quote:
Mijn pinpas is mijn tankpas...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
* FireFox1 brabbelt wat over tankpas enzo
Dat komt omdat je een vrouw bentquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:11 schreef ZweefMeisje het volgende:
ik vind het maar een enge lange weg waar ik echt nooit 130 km/u per uur ga rijden
idd.., en die vinden het niet engquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:24 schreef ZweefMeisje het volgende:
[..]
ja en er zijn ook vrouwen met ballen
Inderdaadquote:
Waarom stap je met zo'n instelling überhaupt in de auto? No offence, maar als je dat al eng vindt, ben je in mijn ogen niet geschikt voor deelname aan het huidige verkeer.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:11 schreef ZweefMeisje het volgende:
ik vind het maar een enge lange weg waar ik echt nooit 130 km/u per uur ga rijden
Dat wordt vooral veroorzaakt door mensen die níet kunnen rijden. Of bange vogeltjes zoals ZweefMeisje.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ha! En dan staat er constant file van alle mensen die 130 willen rijden!.
ik ben wel zo eentje die dan denk wat als ik een klapband krijg macht over het stuur verlies enz enzquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:29 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Waarom stap je met zo'n instelling überhaupt in de auto? No offence, maar als je dat al eng vindt, ben je in mijn ogen niet geschikt voor deelname aan het huidige verkeer.
Dan moet je je stuur met twee handen vasthouden en niet in paniek raken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:39 schreef ZweefMeisje het volgende:
[..]
ik ben wel zo eentje die dan denk wat als ik een klapband krijg macht over het stuur verlies enz enz
Ik heb ooit 3 klapbanden in 1x met 120 km/pu gehad door van een vrachtwagen afgevallen metalen stang op de snelweg. Je vliegt echt niet in één keer over de kop ofzoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:39 schreef ZweefMeisje het volgende:
[..]
ik ben wel zo eentje die dan denk wat als ik een klapband krijg macht over het stuur verlies enz enz
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:45 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Toch knap van de PVV om zoveel stemmen binnen te slepen vanwege een 10 km verruiming.
Het toont tevens aan dat de andere partijen zo ontzettend dom zijn dat ze hier niet eens aan gedacht hebben.
hoef je niet bang voor te zijn, sinds de "tubeless" zijn er geen klapbanden meer.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:39 schreef ZweefMeisje het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |