Zijn mensen echt zo stom? Voordat je bied kijk je toch even hoeduur het artiekel normaal is.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:40 schreef Dagonet het volgende:
Er stond bij die van Arnhem een bod op een tv van 680 euro. De tv kost normaal gesproken 700.
Veilingkosten zijn 16% over het bod en er moet nog BTW over.
Kom ik toch al snel uit op meer dan 900 euro. Tel uit je winst..
Maar die mensen vergeten de veilingkosten of weten niet dat dat bestaat.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:43 schreef garriej het volgende:
[..]
Zijn mensen echt zo stom? Voordat je bied kijk je toch even hoeduur het artiekel normaal is.
Terwijl dat toch overal staat.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar die mensen vergeten de veilingkosten of weten niet dat dat bestaat.
goeie dealquote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:40 schreef Dagonet het volgende:
Er stond bij die van Arnhem een bod op een tv van 680 euro. De tv kost normaal gesproken 700.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:40 schreef Dagonet het volgende:
Tjsa, lezen kan dan spontaan niet meer om een of andere reden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Terwijl dat toch overal staat.
Mensen zijn gewoon hebberig en dom.
Ben benieuwd hoe die vent (het is een vent, dat weet je. Niet eens een man, een vent) dat thuis gaat verkopen, of aan z'n vrienden in de kroeg..
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:40 schreef Dagonet het volgende:
Nog mooier, een senseo apparaat 40 euro. Die zie ik hier in de winkel voor 40. Ik dacht eerst dat het handelaartjes zouden kunnen zijn maar hoe wil je hierop winst makenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:06 schreef Thorical het volgende:
Ik ben dus niet de enige die opviel dat de biedingen nu al zo hoog zijn.
Nespresso apparaat ¤80,--?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:22 schreef zquing het volgende:
Als je op obscure dingen biedt dan kan je nog wel koopjes vinden
Pauper Nederland staart zich blind op die 680 euro en dan besparen ze toch mooi 20 euroquote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:40 schreef Dagonet het volgende:
Bieden man, 12,50 voor zo'n prullenbak is niksquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:56 schreef RacerDKB het volgende:
http://www.bva-auctions.com/auction/lot/3040/1332651
Altijd al willen hebben
Sluiting veiling 01-03-2011 19:30.quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:05 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Bieden man, 12,50 voor zo'n prullenbak is niks
Je hebt gewoon de wettelijk verplichte fabrieksgarantie lijkt me?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:52 schreef Mr_Tattoo het volgende:
Sinds Marco bv op bva stond bieden mensen als een gek. Op de troep die je koopt zit ook nog eens geen garantie + alle kosten...Tel uit je winst.
Fout, je hebt alleen wettelijk recht op garantie van de verkoper, als de fabrikant ook garantie biedt is dat een stukje service.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:33 schreef Fireblast het volgende:
[..]
Je hebt gewoon de wettelijk verplichte fabrieksgarantie lijkt me?
Zal wel aan mij liggen, maar hier kan ik geen hout van makenquote:Heb ik recht op garantie op de door mij aangekochte kavels?
BVA en/of Verkoper geven geen garantie in verband met compleetheid, aantallen, werking, bruikbaarheid, verkoopbaarheid, het doel waarvoor de koper de zaken heeft gekocht, het al dan niet bestaan van rechten of aanspraken van derden en/of de mogelijkheid tot overdracht van zaken aan derden. Lees ook onze voorwaarden
Houdt in geen enkele garantie op je veilingaankoopquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:39 schreef ambrogino het volgende:
En de garantie :
[..]
Zal wel aan mij liggen, maar hier kan ik geen hout van maken
Dat gaat natuurlijk gewoon terug naar de fabrikant.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:52 schreef ambrogino het volgende:
Vraag me eigenlijk af waar de magazijn voorraad is gebleven
Een slimme curator had die ook laten veilen (brengt veel meer op)quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk gewoon terug naar de fabrikant.
Een slimme curator probeert geen spullen te verpatsen die überhaupt niet onder de failliete boedel vallen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:09 schreef Adelante het volgende:
Een slimme curator had die ook laten veilen (brengt veel meer op)
quote:Toelichting
Let op!Volgens de Europese Richtlijn is ten aanzien van de consumentengoederen de wettelijke garantie van toepassing en daarnaast wordt er vaak door de fabrikant een fabrieksgarantie afgegeven. Meestal is de fabrieksgarantie iets uitgebreider dan de wettelijke garantie, maar dat verschilt per fabrikant. Indien u, voor de goederen die u in de veiling hebt gekocht, aanspraak wilt maken op de bovengenoemde garantie dient u rechtstreeks contact op te nemen met de fabrikant.
http://www.madeko.nl/Producten/Ahrend_220_bureaustoel_MDK-100299quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:14 schreef MacorgaZ het volgende:
http://www.bva-auctions.com/auction/lot/2925/1342063
Ook zoiets
90 euro plus al die kosten voor een bureaustoel, terwijl je als normale consument bij de Gamma al voor 60 euro veel luxere, nieuwe bureaustoelen kan krijgen
Wat een koopjes
Haha dat is nu wat je noemt "appels met peren vergelijken" Gamma kun je natuurlijk niet echt kwaliteit noemen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:56 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
http://www.madeko.nl/Producten/Ahrend_220_bureaustoel_MDK-100299
Ja dat dacht ikquote:
Dat stukske "daarnaast" slaat al de verdere text op. Je hebt gewoon de wettelijke garantie. Dat gezever van rechtstreeks naar de fabrikant slaat op de verdere text.quote:Let op!Volgens de Europese Richtlijn is ten aanzien van de consumentengoederen de wettelijke garantie van toepassing en daarnaast
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |