Zijn mensen echt zo stom? Voordat je bied kijk je toch even hoeduur het artiekel normaal is.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:40 schreef Dagonet het volgende:
Er stond bij die van Arnhem een bod op een tv van 680 euro. De tv kost normaal gesproken 700.
Veilingkosten zijn 16% over het bod en er moet nog BTW over.
Kom ik toch al snel uit op meer dan 900 euro. Tel uit je winst..
Maar die mensen vergeten de veilingkosten of weten niet dat dat bestaat.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:43 schreef garriej het volgende:
[..]
Zijn mensen echt zo stom? Voordat je bied kijk je toch even hoeduur het artiekel normaal is.
Terwijl dat toch overal staat.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar die mensen vergeten de veilingkosten of weten niet dat dat bestaat.
goeie dealquote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:40 schreef Dagonet het volgende:
Er stond bij die van Arnhem een bod op een tv van 680 euro. De tv kost normaal gesproken 700.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:40 schreef Dagonet het volgende:
Tjsa, lezen kan dan spontaan niet meer om een of andere reden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Terwijl dat toch overal staat.
Mensen zijn gewoon hebberig en dom.
Ben benieuwd hoe die vent (het is een vent, dat weet je. Niet eens een man, een vent) dat thuis gaat verkopen, of aan z'n vrienden in de kroeg..
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:40 schreef Dagonet het volgende:
Nog mooier, een senseo apparaat 40 euro. Die zie ik hier in de winkel voor 40. Ik dacht eerst dat het handelaartjes zouden kunnen zijn maar hoe wil je hierop winst makenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:06 schreef Thorical het volgende:
Ik ben dus niet de enige die opviel dat de biedingen nu al zo hoog zijn.
Nespresso apparaat ¤80,--?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:22 schreef zquing het volgende:
Als je op obscure dingen biedt dan kan je nog wel koopjes vinden
Pauper Nederland staart zich blind op die 680 euro en dan besparen ze toch mooi 20 euroquote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:40 schreef Dagonet het volgende:
Bieden man, 12,50 voor zo'n prullenbak is niksquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:56 schreef RacerDKB het volgende:
http://www.bva-auctions.com/auction/lot/3040/1332651
Altijd al willen hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |