Daar heb ik, met hard werken ( je moet jezelf onmisbaar maken ) en goede contacten weten te bewerkstelligen, want ik stond ook op de lijst om in 1991 ontslagen te worden, en ik kan je zeggen, dat was geen leuke tijd, maar sinds 1995 hadden ze geen echt werk meer voor mij, dus stond ik maar wat cursussen te volgen, ik was blij toen ik met FLO thuis zat, eindelijk die onzekerheid weg.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jij kon er iig nog uit met je 55e... Ik mag wsl tot mijn zelfbetaalde 65e...
quote:
Hmm, niet gezien, morgen maar eens vragen waar die gebleven kan zijn...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:28 schreef EllaN het volgende:
In zo'n mooie gemeente envelop kreeg ik hem.
Hierboven staat ergens waarom ik het anders vindquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:31 schreef Maitje het volgende:
[..]
Kun je net zo goed niet gaan stemmen toch?
Dat is het enige waarom ik zou willen stemmen. Omdat ik het recht heb!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:07 schreef Thaboel het volgende:
Weet nog niet wat ik ga stemmen. Ik heb de mogelijkheid en wil er graag gebruik van maken
I know, maar wilde het zelf graag even zeggenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:32 schreef EllaN het volgende:
[..]
Hierboven staat ergens waarom ik het anders vind.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:33 schreef Maitje het volgende:
[..]
I know, maar wilde het zelf graag even zeggen![]()
Mijn zus ligt waarschijnlijk boven te krikken...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:33 schreef Mores het volgende:
Ik dacht dat ik in DEF zat, maar het lijt meer op POL,
Wil iemand het weer over 'leuke dingen' hebben?
Ik heb schijt aan politiek, discussie erover is alleen maar problemen krijgen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:33 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dat is het enige waarom ik zou willen stemmen. Omdat ik het recht heb!
Maar goed, ik slaap morgen uit tot mijn rug zeer doet, en daarna ga ik de hele dag de serie reeks afkijken
Ik kan je verzekeren dat ik in mijn functie redelijk onmisbaar ben (je moet er hobby-matig inzitten zeg maar), maar dat neemt niet weg dat ik een behoorlijke baal heb dat ik en met mij velen die tien jaar tussen de 55 en 65 zelf betaald hebben met dan maar wat minder loon. Ook jij hebt daar voor betaald. Maar nu pakken ze straks 7 jaarlonen af van mij... En voorlopig sta ik alweer 4 jaar stil....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:29 schreef Clan het volgende:
[..]
Daar heb ik, met hard werken ( je moet jezelf onmisbaar maken ) en goede contacten weten te bewerkstelligen, want ik stond ook op de lijst om in 1991 ontslagen te worden, en ik kan je zeggen, dat was geen leuke tijd, maar sinds 1995 hadden ze geen echt werk meer voor mij, dus stond ik maar wat cursussen te volgen, ik was blij toen ik met FLO thuis zat, eindelijk die onzekerheid weg.
Welke serie?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:33 schreef Maitje het volgende:
[..]
Maar goed, ik slaap morgen uit tot mijn rug zeer doet, en daarna ga ik de hele dag de serie reeks afkijken
oeh geef dr nummer eensquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:34 schreef Maitje het volgende:
[..]
Mijn zus ligt waarschijnlijk boven te krikken...of wilde je echt over iets anders praten?
De auto heeft een lekke band?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:34 schreef Maitje het volgende:
[..]
Mijn zus ligt waarschijnlijk boven te krikken...of wilde je echt over iets anders praten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |