Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het standpunt van de VVD was duidelijk, we gaan na de verlenging weg uit Afghanistan. Punt.
[..]
En dat vind ik ook prima, echter haal het vet dan ergens vandaan waar nog wat te halen is. Defensie (en dan vooral het voetvolk) is al 20 jaar het kind van de rekening.
Zal ff zoeken, de knoop zit bovenaan het epaulet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:28 schreef Clan het volgende:
[..]
Heb je daar een foto van, ik weet namelijk even niet precies hoe ik dat moet zien.
Ouwe generaals, de echte troepenmannen (vd Vlis, Cammaert, Kraak, Coopmans, Keuning, v. Vuuren. de gebroeders Reitsma etc)... Die bestaan niet meer, tegenwoordig zijn het pennenlikkers die in Den Haag hun eigen baantjes veilig stellen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:27 schreef Clan het volgende:
[..]
Voor de missie Sebrenica was geen Generaal te vinden om die missie in de Kamer te verdedigen, Voorhoeve heeft tientallen Generaals af moeten gaan tot hij er één vond die het wilde verdedigen. Iedere Generaal verklaarde hem voor gek, je gaat namelijk niet in een dal iets verdedigen, dat weet Jan Soldaat nog.
2% van het BNP moet naar defensie volgens de NAVO en Nederland is er als de kippen bij om nieuwe en toekomstig NAVO leden daar keihard op te wijzen... Dat wij ondertussen op 1.3% zitten wordt gemakshalve vergeten.quote:Eerlijk gezegd begrijp ik die bezuinigingen op Defensie echt niet, we hebben 50 jaar een mobisabel leger gehad met dienstplichtigen, en nooit bezuinigingen, de muur valt en ineens moet er op Defensie bezuinigingen worden toegepast.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:36 schreef Erasmo het volgende:
Ben trouwens minder amused nu, mijn camera zou voor een servicebeurtje naar de VS gaan en is ergens boven de grote plas spoorloos verdwenen. TNT beschuldigt US Post en vv.
Ahh dat is heel kutquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:36 schreef Erasmo het volgende:
Ben trouwens minder amused nu, mijn camera zou voor een servicebeurtje naar de VS gaan en is ergens boven de grote plas spoorloos verdwenen. TNT beschuldigt US Post en vv.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:28 schreef Clan het volgende:
[..]
Heb je daar een foto van, ik weet namelijk even niet precies hoe ik dat moet zien.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:33 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zal ff zoeken, de knoop zit bovenaan het epaulet.
Mooi kut van je camera..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:36 schreef Erasmo het volgende:
Die vergoeding kan me gestolen worden, ik heb deze camera al jaren en ze heeft me nooit in de steek gelaten:quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:37 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ahh dat is heel kut. Iemand moet het gaan vergoeden.
Mwee... ik stem gewoon niet..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als ik zou gaan stemmen zou ik uit pure hufterigheid FNP stemmen. Mijn vertrouwen in de politiek was al niet zo groot, maar ondertussen benadert het de nul Kelvin.
Niet stemmen = niet zeiken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:46 schreef Maitje het volgende:
[..]
Mwee... ik stem gewoon niet..
Edit:
Laat ik zo zeggen, dat al mogen wij stemmen, wij eigenlijk geen enkel inspraak hebben met wat er in de 2e kamer of 1e kamer of wat dan ook hebben.
Dus waarom zou ik überhaupt nog stemmen voor zoiets onbenulligs als men eigenlijk toch niet naar het volk luistert?
Mwoah, Maitje heeft wel een punt. Na zoveel jaar alle verkiezingsbeloftes te zien verdampen ontneemt je dat wel een beetje de motivatie om te gaan stemmen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:51 schreef EllaN het volgende:
[..]
Niet stemmen = niet zeiken.
Dat is de regel.
Van die 2% van het BNP wist ik niet, dan mag de NAVO wel even aankloppen bij Nederland zoals die bemoeizuchtige EU ook doet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ouwe generaals, de echte troepenmannen (vd Vlis, Cammaert, Kraak, Coopmans, Keuning, v. Vuuren. de gebroeders Reitsma etc)... Die bestaan niet meer, tegenwoordig zijn het pennenlikkers die in Den Haag hun eigen baantjes veilig stellen.
[..]
2% van het BNP moet naar defensie volgens de NAVO en Nederland is er als de kippen bij om nieuwe en toekomstig NAVO leden daar keihard op te wijzen... Dat wij ondertussen op 1.3% zitten wordt gemakshalve vergeten.
Blanco stemmenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mwoah, Maitje heeft wel een punt. Na zoveel jaar alle verkiezingsbeloftes te zien verdampen ontneemt je dat wel een beetje de motivatie om te gaan stemmen.
Bedankt, nu begrijp ik het, ik heb die knopen namelijk wel eens op C&A colbers gezien, met zo'n anker op de borstzak, en dan zagen die knopen, van voren, er ook zo uit.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:39 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]Dezelfde epauletten draag je dus ook op het tropenwit. Dat vergulden knopje bovenaan de epaulet.
[..]
Mooi kut van je camera..
Correct, maar ja...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:55 schreef Clan het volgende:
[..]
Van die 2% van het BNP wist ik niet, dan mag de NAVO wel even aankloppen bij Nederland zoals die bemoeizuchtige EU ook doet.
Ik heb in tussen 1967 en 2002 ook nooit gestemd, tegenwoordig 'heb ik niets te verliezen' en stem ik weer, en tot nu toe heb ik op 4 verschillende partijen gestemd.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mwoah, Maitje heeft wel een punt. Na zoveel jaar alle verkiezingsbeloftes te zien verdampen ontneemt je dat wel een beetje de motivatie om te gaan stemmen.
Dat is hetzelfde als niet stemmen.quote:
De naäpers!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:58 schreef Clan het volgende:
[..]
Bedankt, nu begrijp ik het, ik heb die knopen namelijk wel eens op C&A colbers gezien, met zo'n anker op de borstzak, en dan zagen die knopen, van voren, er ook zo uit.
Je lijkt Vronsky wel! Die kan ook geen beslissing nemen...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:01 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik heb in tussen 1967 en 2002 ook nooit gestemd, tegenwoordig 'heb ik niets te verliezen' en stem ik weer, en tot nu toe heb ik op 4 verschillende partijen gestemd.
Niet stemmen is je onttrekken van alles. Blanco stemmen nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:02 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als niet stemmen.(er gebeurd iig hetzelfde mee)
[..]
De naäpers!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:02 schreef Clan het volgende:
[..]
Dan gaat je stem naar de partijen met de meeste stemmen, dus die vlieger gaat niet op.
via rijksoverheid.nlquote:Wanneer u een blanco stem uitbrengt, heeft dat uitsluitend een symbolische betekenis. Uw stem heeft dan, net als wanneer u niet stemt, geen invloed op de zetelverdeling. Het is een misvatting dat een niet-uitgebrachte stem naar de grootste partij gaat. Een blanco stem wordt wel meegenomen bij het bepalen van de opkomst van de verkiezing.
Erg hè, maar gelukkig hebben we die vrijheid dat we mogen twijfelen, maar goed, die programms zeggen ook weinigquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je lijkt Vronsky wel! Die kan ook geen beslissing nemen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |