Ben eerder bedankt en heb maar verlof genomen ipv. Jager.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:59 schreef jankaas020 het volgende:
Jageren en dan woensdag, donderdag en vrijdag vrij?(maar hoe kan je dan nu al thuis zijn als je de wacht heb?
)
Lekker CWB-enquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:04 schreef jankaas020 het volgende:
Das altijd fijn, eerder bedankt worden!![]()
Ik heb vandaag de nbcdtoets gehaald, en wordt vanaf april op de wachtlijst gezet, eindelijk weer wat uren verdienen!
Yep zit ook te kijken...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:18 schreef Erasmo het volgende:
Vind het CWB zelf prettiger
Meer mensen die het debat kijken?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Yep zit ook te kijken...
Valt me voor de zoveelste keer op dat ze heel goed zijn in het niet beantwoorden van vragen
Hmmm, dat verkiezingsprogramma repte anders niet over miljardenbezuinigingen bij defensie, volgens de VVD kregen we er geld bij...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:53 schreef Clan het volgende:
Ik stem alleen maar om dit kabinet in het zadel te houden. Eindelijk eens een premier die niet erom heen draait, maar gewoon zegt waar het op slaat, dikke pluim voor Mark Rutte.
Ghehehe...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ook niet... Ben vergeten om mijn machtiging in te vullen....
Als ik zou gaan stemmen zou ik uit pure hufterigheid FNP stemmen. Mijn vertrouwen in de politiek was al niet zo groot, maar ondertussen benadert het de nul Kelvin.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:57 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ghehehe...
Ik zou niet weten op wie ik moet stemmen.. ben daar heul niet mee bezig geweest.. dus tja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |