abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93500904
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:32 schreef AchJa het volgende:

[..]

K.
Dit is toch in het nieuws geweest, maar onlangs is er vlakbij KAIA een bus met ANA aangegrepen, was een goeie aanval. Paxen openen het vuur op een onbeschermd convooi ana bussen, bussen stopten en toen liepen 2 paxen met vesten om richting de bussen. één is ontploft in de bus met aardig wat doden en gewonden en de andere pax is voordat ie ontplofte neergelegd.

paar weken geleden suicide attack in een supermarkt waar veel westerse contractors boodschappen doen, ook veel slachtoffers.

Eeergisteren ben ik nog langs die supermarkt gereden :X en Ook de resten van die bus heb ik mogen aanschouwen..... en dit is wat in het nieuws geweest is dus :X

En ook veel kinderen die stenen gooien naar ISAF voertuigen, nu stenen.... over een paar jaar? Ik ken de verhalen van collega';s die hier in den beginnen zaten en op de fiets de stad in gingen. Dat gaat nu echt niet.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 18:41:57 #77
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_93501011
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 01:08 schreef Clan het volgende:
Ik denk niet dat veel mensen weten wat een AMX pri is, bij deze wat informatie;

[ afbeelding ]

Deze staat in Oirschot waar tegenwoordig de rijopleidingen worden verzorgd

[ afbeelding ]
haha die amx ..
maat van me heeft in een dronken bui daar eens opgeklommen jaar of 2 terug hangend aan die .50 om half 4 in de nacht...

wacht moest hem er vanaf trekken 8-)
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  dinsdag 1 maart 2011 @ 18:42:17 #78
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_93501031
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:39 schreef Bouke-p het volgende:

Ik ken de verhalen van collega';s die hier in den beginnen zaten en op de fiets de stad in gingen. Dat gaat nu echt niet.
Precies, je kon daar rustig een beetje buurten op de bazaar.
pi_93501098
Wat raar joh, dat het zo sterk verandert is ten opzichte van toen...
pi_93501211
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:45 schreef Bouke-p het volgende:
Dan zou ik nu de MOR in moeten. Volgens mij heb ik weer een gemuteerd afghaans nies virus opgelopen :X

*HATSJOE!!!!!!!*
toch niet stiekem aan de papaverteelt gesnoven he? ;)
Blood Sugar Sex Magik
pi_93501462
tsjah, onlangs zijn er nog 2 amerikanen verdwenen die ff in de stad gingen kijken. Verkeerde wijk ingereden en foetsie....

Kwa rocket attacks is het dan weer rustig, nog niks sinds ik hier zit. En op kaf is het elke week raak :X

IK weet wel ongever waarom eea onveiliger geworden is, maar dat vertel ik wel eens tijdens een meeting en niet hier :P

@Hoogvlieger

het is winter, er ligt sneeuw en het is koud. De plantjes groeien nu niet :P
pi_93501597
elke week een rocket attack ja?

toen ik er was heb ik zelfs een maand zonder attack meegemaakt....
pi_93501638
Hmmm ik hoor toch echt wat anders van het nse :P Jij zat er met de rdtf?

Edit:

Ben je net terug? Zo ja, ken je de wapenbeheerder daar?:P
pi_93501969
Doet het Afghaans leger ook wat, of is het vooral de coalitie die het meeste werk doet?
pi_93502035
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:53 schreef Bouke-p het volgende:
Hmmm ik hoor toch echt wat anders van het nse :P Jij zat er met de rdtf?

Edit:

Ben je net terug? Zo ja, ken je de wapenbeheerder daar?:P
Ik maakte onderdeel uit van de ATF, het nse.... wat was dat ook al weer?
pi_93502236
Onderdeel van de ATF? als infanterist?:P Maar heb je wel eens met de comcen jongens gesproken? Bob en Sven? Zijn 2 jongens uit mn Cie/Pel in garderen.

En het NSE doet bevo, transport, munitie, vluchten boeken enz enz

@Clan,

De ANA's/ANP's doen ook zeker goed werk, hoe en wat.... tsjah, volg t nieuws :P Ik weet ook niet echt veel van wat ze doen. En van wat ik wel weet, weet ik niet wat ik kan/mag posten ;)
  dinsdag 1 maart 2011 @ 19:09:10 #87
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_93502450
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:39 schreef Bouke-p het volgende:

[..]

Dit is toch in het nieuws geweest, maar onlangs is er vlakbij KAIA een bus met ANA aangegrepen, was een goeie aanval. Paxen openen het vuur op een onbeschermd convooi ana bussen, bussen stopten en toen liepen 2 paxen met vesten om richting de bussen. één is ontploft in de bus met aardig wat doden en gewonden en de andere pax is voordat ie ontplofte neergelegd.

paar weken geleden suicide attack in een supermarkt waar veel westerse contractors boodschappen doen, ook veel slachtoffers.

Eeergisteren ben ik nog langs die supermarkt gereden :X en Ook de resten van die bus heb ik mogen aanschouwen..... en dit is wat in het nieuws geweest is dus :X

En ook veel kinderen die stenen gooien naar ISAF voertuigen, nu stenen.... over een paar jaar? Ik ken de verhalen van collega';s die hier in den beginnen zaten en op de fiets de stad in gingen. Dat gaat nu echt niet.
Over die supermarkt.. volgens mij hadden de Taliban en Hezb-i-Islami allebei de aanslag opgeëist? Stond in een artikel op time.com dacht ik.
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
pi_93502534
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 19:05 schreef Bouke-p het volgende:
Onderdeel van de ATF? als infanterist?:P Maar heb je wel eens met de comcen jongens gesproken? Bob en Sven? Zijn 2 jongens uit mn Cie/Pel in garderen.

En het NSE doet bevo, transport, munitie, vluchten boeken enz enz

@Clan,

De ANA's/ANP's doen ook zeker goed werk, hoe en wat.... tsjah, volg t nieuws :P Ik weet ook niet echt veel van wat ze doen. En van wat ik wel weet, weet ik niet wat ik kan/mag posten ;)
LOL, ja bob en sven heb ik super vaak gesproken xD Ik zat daar als onderdeel van het beveiligings detachement.... :D uitgeleend dus... Vandaar als painf bij de luchtmacht
pi_93502605
Haha ik geloof dat zij zich behoorlijk verveeld hebben :P heeft bob daar nog mensen gemumificeerd met genietape? zn favo bezigheid met nieuwe jongens :+
pi_93502631
Heeeerlijk zo'n vrije dag. Niks gedaan vandaag
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 19:14:00 #91
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_93502704
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 17:13 schreef AchJa het volgende:
Laatst ook weer eens een keer de MOR ingeweest... Komen ze aan met "dress states"... Ik zo van wtf? Het is toch laag, matig en hoog???

Ik was niet helemaal current zullen we maar zeggen... :')
praat me daar niet van..
half jaar geen contactdrills meer gehad..

heb ik ineens wat vragen omtrend DKWVVén ... kijkt iedereen me aan :{

Puma : ja.. nou dekken, kruipen, waarnemen, verplaatsen, vuren...
belletje? :{

christ... oO<
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_93502740
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 19:12 schreef Bouke-p het volgende:
Haha ik geloof dat zij zich behoorlijk verveeld hebben :P heeft bob daar nog mensen gemumificeerd met genietape? zn favo bezigheid met nieuwe jongens :+
Niet dat ik weet... maar dat zegt niks...
pi_93502819
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 19:12 schreef Thaboel het volgende:
Heeeerlijk zo'n vrije dag. Niks gedaan vandaag
Ik heb ook nog steeds vrij ;)
pi_93502992
ik ga woensdag avond weer naar huis, donderdag avond medaille uitrijking en dan vrijdag vrij :D
pi_93503354
Blegh ! heb dus nu echt geen zin in sport, of wat dan ook xD, ik ben lui !

maar... ik moet van mezelf... en het internet is zo traag atm... het zal wel een hint zijn xD
pi_93503699
Is het niet een beetje laat op de avond om nog te gaan sporten?
pi_93503767
nah.... sport sluit pas om 21:00.... heel veel lui doen dat. nog ff sporten. En verder kan ik ook eigenlijk niks doen, want ik heb hier nog geen spullen staan xD
pi_93503863
Zit je nu op de kazerne?
pi_93504172
jah nogsteeds... binnenslaper, en het is echt dood en dood saai hier zonder al me maten. Pfffff

nja, ik ben nu dus echt ff sporten... check je met een uurtje weer !
pi_93504794
Oirschot toch braamyo?
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')