Dit is toch in het nieuws geweest, maar onlangs is er vlakbij KAIA een bus met ANA aangegrepen, was een goeie aanval. Paxen openen het vuur op een onbeschermd convooi ana bussen, bussen stopten en toen liepen 2 paxen met vesten om richting de bussen. één is ontploft in de bus met aardig wat doden en gewonden en de andere pax is voordat ie ontplofte neergelegd.quote:
haha die amx ..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:08 schreef Clan het volgende:
Ik denk niet dat veel mensen weten wat een AMX pri is, bij deze wat informatie;
[ afbeelding ]
Deze staat in Oirschot waar tegenwoordig de rijopleidingen worden verzorgd
[ afbeelding ]
Precies, je kon daar rustig een beetje buurten op de bazaar.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:39 schreef Bouke-p het volgende:
Ik ken de verhalen van collega';s die hier in den beginnen zaten en op de fiets de stad in gingen. Dat gaat nu echt niet.
toch niet stiekem aan de papaverteelt gesnoven he?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:45 schreef Bouke-p het volgende:
Dan zou ik nu de MOR in moeten. Volgens mij heb ik weer een gemuteerd afghaans nies virus opgelopen
*HATSJOE!!!!!!!*
Ik maakte onderdeel uit van de ATF, het nse.... wat was dat ook al weer?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:53 schreef Bouke-p het volgende:
Hmmm ik hoor toch echt wat anders van het nseJij zat er met de rdtf?
Edit:
Ben je net terug? Zo ja, ken je de wapenbeheerder daar?:P
Over die supermarkt.. volgens mij hadden de Taliban en Hezb-i-Islami allebei de aanslag opgeëist? Stond in een artikel op time.com dacht ik.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:39 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Dit is toch in het nieuws geweest, maar onlangs is er vlakbij KAIA een bus met ANA aangegrepen, was een goeie aanval. Paxen openen het vuur op een onbeschermd convooi ana bussen, bussen stopten en toen liepen 2 paxen met vesten om richting de bussen. één is ontploft in de bus met aardig wat doden en gewonden en de andere pax is voordat ie ontplofte neergelegd.
paar weken geleden suicide attack in een supermarkt waar veel westerse contractors boodschappen doen, ook veel slachtoffers.
Eeergisteren ben ik nog langs die supermarkt geredenen Ook de resten van die bus heb ik mogen aanschouwen..... en dit is wat in het nieuws geweest is dus
![]()
En ook veel kinderen die stenen gooien naar ISAF voertuigen, nu stenen.... over een paar jaar? Ik ken de verhalen van collega';s die hier in den beginnen zaten en op de fiets de stad in gingen. Dat gaat nu echt niet.
LOL, ja bob en sven heb ik super vaak gesproken xD Ik zat daar als onderdeel van het beveiligings detachement....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:05 schreef Bouke-p het volgende:
Onderdeel van de ATF? als infanterist?:P Maar heb je wel eens met de comcen jongens gesproken? Bob en Sven? Zijn 2 jongens uit mn Cie/Pel in garderen.
En het NSE doet bevo, transport, munitie, vluchten boeken enz enz
@Clan,
De ANA's/ANP's doen ook zeker goed werk, hoe en wat.... tsjah, volg t nieuwsIk weet ook niet echt veel van wat ze doen. En van wat ik wel weet, weet ik niet wat ik kan/mag posten
praat me daar niet van..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:13 schreef AchJa het volgende:
Laatst ook weer eens een keer de MOR ingeweest... Komen ze aan met "dress states"... Ik zo van wtf? Het is toch laag, matig en hoog???
Ik was niet helemaal current zullen we maar zeggen...![]()
Niet dat ik weet... maar dat zegt niks...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:12 schreef Bouke-p het volgende:
Haha ik geloof dat zij zich behoorlijk verveeld hebbenheeft bob daar nog mensen gemumificeerd met genietape? zn favo bezigheid met nieuwe jongens
Ik heb ook nog steeds vrijquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:12 schreef Thaboel het volgende:
Heeeerlijk zo'n vrije dag. Niks gedaan vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |