schoolbat LMB is schaarsbergen, schoolbat noord is assenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
vliegen... En het schoolbat van lmb zit daar. Zullen wel geoefend hebben
Doen die lui van de amo ook vliegen dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:16 schreef Esses het volgende:
[..]
schoolbat LMB is schaarsbergen, schoolbat noord is assen
Wil je dan in je sporttenue in de eetzaal gaan zitten? Ik denk dat de hofmeester daar wel een mening over heeft.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:22 schreef Braamyo het volgende:
pfffff wat een zinloze dag... probeer ik een beetje te sporten word ik iedere keer terug geroepen....
zojuist wat ATB gedaan, terug naar militair tenue voor apel, weer ATB en nu weer terug naar militair voor de eetzaal, om daarna nog eens terug naar sport tenue te gaan voor te fitness.... daar zou je bijna moe van worden xD
Nou inderdaad, dus zodoende ben ik dus aan het omkleden geslagen, vanmorgen voor en na het marsen ook al moeten omkleden, zo blijf je bezig zal ik maar zeggen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wil je dan in je sporttenue in de eetzaal gaan zitten? Ik denk dat de hofmeester daar wel een mening over heeft.
Heb je iig een rustmoment.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:26 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nou inderdaad, dus zodoende ben ik dus aan het omkleden geslagen, vanmorgen voor en na het marsen ook al moeten omkleden, zo blijf je bezig zal ik maar zeggen.
Altijd lachen in dat hok een beetje CS opsnuiven, goed voor de verkoudheid.quote:trouwens, ik doe deze week ook wat cbrnvond het wel grappig om te lezen dat ik niet de enige ben.
Wanneer was jij daar dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:45 schreef Bouke-p het volgende:
Dan zou ik nu de MOR in moeten. Volgens mij heb ik weer een gemuteerd afghaans nies virus opgelopen
*HATSJOE!!!!!!!*
Nog geen 20 posts terug... [DEF] SC #151 Waar de AMX Pri geen pré isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:16 schreef Braamyo het volgende:
@ Achja: Heb ik je wel eens verteld dat ik ff 5 maandjes niet op het forum was... en dus best wel wat gemist kan hebben xD. En daarnaast, hoe vaak let ik nu op
quote: en daarnaast, hoe vaak let ik nu opquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:27 schreef AchJa het volgende:
Nog geen 20 posts terug... [DEF] SC #151 Waar de AMX Pri geen pré is
Is het daar zoveel erger geworden de laatste paar jaar?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:28 schreef Bouke-p het volgende:
Jahoor, is prima uit te houden. Alleen in de stad wil je niet komen zonder pantserauto
Niet dus...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:28 schreef Braamyo het volgende:
[..]
quote: en daarnaast, hoe vaak let ik nu op
ja, ik ga niet in details tredenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is het daar zoveel erger geworden de laatste paar jaar?
Ow, dat klinkt al een heel stuk agressiever dan wat ik heb meegemaakt....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:31 schreef Bouke-p het volgende:
ja, ik ga niet in details tredenmaar je moet zeker weten in een gepantserde auto verplaatsen. vooral ANP/ANA?burgers zijn doelen en er gebeurd echt veel hier.
K.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:31 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
ja, ik ga niet in details tredenmaar je moet zeker weten in een gepantserde auto verplaatsen. vooral ANP/ANA?burgers zijn doelen en er gebeurd echt veel hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |