Truste!quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:05 schreef EllaN het volgende:
Nu ga ik wel.
allen. Happy woensdag zaagmansdag
.
Ook truste, slaap lekkerquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:05 schreef EllaN het volgende:
Nu ga ik wel.
allen. Happy woensdag zaagmansdag
.
Friezenquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Deze moet je natuurlijk nog ff meemaken!
Ik ook niet....quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:09 schreef Thaboel het volgende:
@Achja ja dat heb ik dus ook. Maja gaat goed komen ik weet meestal met bier geen maat te houden.
Die ken ik iig meebrullen, dit itt het Wilhelmus...quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:09 schreef Maitje het volgende:
[..]
Friezen
Versta ik toch geen reet van!
Volgende keer meenemen, kan er wel één gebruikenquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:11 schreef Thaboel het volgende:
Vant weekend nog met wat vrienden in een dronken bui tuinsetjes staan verwisselen
quote:
Neen, dat is diefstal. Nu slopen we niets en is het toch geinigquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:14 schreef Mores het volgende:
[..]
Volgende keer meenemen, kan er wel één gebruiken
ik wist vroeger altijd precies wanneer mijn oudste broer thuis kwam als hij dronken was, dan hoorde ik de noodrem van de trein om drie uur 's nachts, 2 minuten later hoorde ik de trap krakenquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:11 schreef Thaboel het volgende:
Vant weekend nog met wat vrienden in een dronken bui tuinsetjes staan verwisselen
Ja maar ik steel nietsquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Neen, dat is diefstal. Nu slopen we niets en is het toch geinig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |