ja overdag ff lief doen zodat ze het 's avonds niet zo erg vind als ik ga zuipen. Maatje is jarig. Dus een flesje jonge jenever en een fles jagermeister en de avond is perfectquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Romanticus...
Ik denk een paar kratten bier halen en zuipen tot falen, daarna kijken of je de trap op kunt komen. Als je dan eindelijk na die inspanning in je bed ligt is de ontspanning des te beter.
GHB blijkt ook goed te werkenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:51 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ja overdag ff lief doen zodat ze het 's avonds niet zo erg vind als ik ga zuipen. Maatje is jarig. Dus een flesje jonge jenever en een fles jagermeister en de avond is perfect
Truste!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:51 schreef Maitje het volgende:
Mijn schoonmoeder kreeg geen kinderen![]()
Anywee... ik ben ff wegos..
Trustequote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:51 schreef Maitje het volgende:
Mijn schoonmoeder kreeg geen kinderen![]()
Anywee... ik ben ff wegos..
nah mn charmes werken ookquote:
Alleen voor het indrinken toch? Anders hakt het er niet in.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:51 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ja overdag ff lief doen zodat ze het 's avonds niet zo erg vind als ik ga zuipen. Maatje is jarig. Dus een flesje jonge jenever en een fles jagermeister en de avond is perfect
Jij bent toch ook zo'n plopper?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:53 schreef Thaboel het volgende:
[..]
nah mn charmes werken ook![]()
Oei mijn schoonmoeder heeft het niet zo op 'buitenlanders' dus ik stel die ontmoeting nog eventjes uit
jager is om te delen en de jenever is voor door de cola. En die fles gaat echt niet op anders lig ik weer te kotsenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Alleen voor het indrinken toch? Anders hakt het er niet in.
Catootje?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nu zo'n Toon Hermans Wim Sonneveld gevoel...
Doordrinken man, kotsen is voor mietjesquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:57 schreef Thaboel het volgende:
[..]
jager is om te delen en de jenever is voor door de cola. En die fles gaat echt niet op anders lig ik weer te kotsen
Daarom hou ik het alleen bij bier. Ik ken mezelf...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:57 schreef Thaboel het volgende:
[..]
jager is om te delen en de jenever is voor door de cola. En die fles gaat echt niet op anders lig ik weer te kotsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |