Ik ook, ik zat thuis te werken, onbetaald, maar goed, ik hoop dat jij en je collega's die veel inzet hebben getoond dat ook mogen doen in de toekomst, want ik ken de klappen van de zweep in deze, en ik wens dat niemand toe.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat ik in mijn functie redelijk onmisbaar ben (je moet er hobby-matig inzitten zeg maar), maar dat neemt niet weg dat ik een behoorlijke baal heb dat ik en met mij velen die tien jaar tussen de 55 en 65 zelf betaald hebben met dan maar wat minder loon. Ook jij hebt daar voor betaald. Maar nu pakken ze straks 7 jaarlonen af van mij... En voorlopig sta ik alweer 4 jaar stil....
haha oke dan. Wat meestal wel werkt is een grote emmer met koud waterquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:37 schreef Maitje het volgende:
[..]
Whehehe... dan krijg je klappen van der vriend, dus doe maar niet
Alleen als ik mee mag doenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:34 schreef Maitje het volgende:
[..]
Mijn zus ligt waarschijnlijk boven te krikken...of wilde je echt over iets anders praten?
Nee, heel niet.quote:
Ziet er goed uitquote:
Hmm, k.. Overigens Lostquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:43 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee, heel niet.
Lost ging maar door en door en werd steeds gekker, dit is heel anders.
Anders moet je ff op wikipedia kijken hoe het verhaal een beetje in elkaar steekt. Het is de moeite waard.
Die mag niets meer zeggen, gaat die zeuren, vertellen we niets meer en dat wil die ook niet. Dus hij houd zich gedeisdquote:
Ik vond het een rotserie, ze stoppen gewoon na een aantal afleveringen ( Ik zal niet zeggen welke ) en dat is het dan, terwijl je toch graag iets meer wilt zien.quote:
Jaa! Hijs echt goed... Moet je doenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:44 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Wil ik wel aan beginnen wanneer ik tijd heb.
Hij heeft 22 afleveringen van ieder 45 minuten ongeveer... ben benieuwd. Als het rot afloopt... ga ik stilletjes in een hoekje zitten huilenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:45 schreef Mores het volgende:
[..]
Ik vond het een rotserie, ze stoppen gewoon na een aantal afleveringen ( Ik zal niet zeggen welke ) en dat is het dan, terwijl je toch graag iets meer wilt zien.
Oh, wat ben ik blij dat ik geen dochters heb!!!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:44 schreef Maitje het volgende:
[..]
Die mag niets meer zeggen, gaat die zeuren, vertellen we niets meer en dat wil die ook niet. Dus hij houd zich gedeisd
Zoietsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:45 schreef Thaboel het volgende:
Zaterdag wat met het dinnetje doen iemand ideeën? Dacht zelf aan wandelen in de duinen en dan samen ergens lunchen ofzo?
Schoondochters zijn ergerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh, wat ben ik blij dat ik geen dochters heb!!!
Ik zal er niets over zeggen, maar het was een beetje iets met een dooie mus en blijmaken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:46 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hij heeft 22 afleveringen van ieder 45 minuten ongeveer... ben benieuwd. Als het rot afloopt... ga ik stilletjes in een hoekje zitten huilen
Zeg maar niks.. ik heb nog hoopquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:47 schreef Mores het volgende:
[..]
Ik zal er niets over zeggen, maar het was een beetje iets met een dooie mus en blijmaken.
Romanticus...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:45 schreef Thaboel het volgende:
Zaterdag wat met het dinnetje doen iemand ideeën? Dacht zelf aan wandelen in de duinen en dan samen ergens lunchen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |