Savannah Bay in Utrecht.quote:
Concurrentie zorgt voor streven naar perfectiequote:
Paul. is dat die van 5 jaar terug op de gaypride?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah dan snap ik eerdere opmerkingen beter
Paul?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
waarom weet ik niet waar ik jou van ken!?quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:51 schreef Ang3l het volgende:
In 47 min een heel topic er doorheen raggen
Dat is lang geleden! Wat Tomasso al niet met ons doet zeg!Je tanden poetsen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:51 schreef Ang3l het volgende:
In 47 min een heel topic er doorheen raggen
Dat is lang geleden! Wat Tomasso al niet met ons doet zeg!Als ik je zo hoor doet ie op afstand al heel veel met je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Ik heb geen idee. Ik zie geen foto van je, dus zou ik het al helemaal niet wetenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
waarom weet ik niet waar ik jou van ken!?
Was tomasso presentator bij omroep Brabant?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
waarom weet ik niet waar ik jou van ken!?
Oh, right, daar had ik hem wel verwacht jaquote:
Die zijn nu al gepoetst.quote:
Ik ben 2 meter, jij 1 meter 50. Werkt niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die zijn nu al gepoetst.
Dan maar lepeltjelepeltje?
Kun je nagaan wat ik voelde toen ik hem op Friso voor de eerste keer zagquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik je zo hoor doet ie op afstand al heel veel met je.
Peter houd je niet een zwart boekje bij met de mannen waar jij en des een triootje mee gehad hebben? Of is het een klein regenboog-boekje?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:51 schreef Peter het volgende:
Paul. is dat die van 5 jaar terug op de gaypride?
Die paul?
iph tje?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:52 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik ben 2 meter, jij 1 meter 50. Werkt niet.
1.83m kut!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:52 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik ben 2 meter, jij 1 meter 50. Werkt niet.
Kan je nagaan wat ik voelde toen ik hem op Friso voor de eerste keer zagquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat ik voelde toen ik hem op Friso voor de eerste keer zag
Ik kon zien hoe je je voeldequote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat ik voelde toen ik hem op Friso voor de eerste keer zag
Ik vroeg me al af wanneer we die kant op zouden gaanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:53 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Peter houd je niet een zwart boekje bij met de mannen waar jij en des een triootje mee gehad hebben? Of is het een klein regenboog-boekje?
Ik heb nog maar met 2 mannen in 1 bed gelegen anders dan met sleepovers onder mijn 16equote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:53 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Peter houd je niet een zwart boekje bij met de mannen waar jij en des een triootje mee gehad hebben? Of is het een klein regenboog-boekje?
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
1.83m kut!
Edit: nee, niet 1.83m aan kut....
Trusten poekie.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wanneer we die kant op zouden gaan
Dit is mijn cue om te gaan slapen.
Truste mannen
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kon zien hoe je je voelde.
Is that a flashlight in your pocket or are you just happy to see him?
truste engeltjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wanneer we die kant op zouden gaan
Dit is mijn cue om te gaan slapen.
Truste mannen
Wat heb je op en wanneer wil je over Tomasso heen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:54 schreef Ang3l het volgende:
Ik wilde eerst typen: Truste mannen en Tomasso... maar dat zou dan lijken alsof ik Tomasso geen man zou vinden terwijl ik dan eigenlijk bedelde welterusten mannen en dan Tomasso in het bijzonder
Dat zei je niet, daar zat nog een negerpiemellengte tussen hoor!quote:
17 cm maar?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zei je niet, daar zat nog een negerpiemellengte tussen hoor!
Was hij ook niet gewoon op die Friso waar jij ook was?quote:
Pics or i ... yeah, nevermind.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zei je niet, daar zat nog een negerpiemellengte tussen hoor!
Water en groene theequote:
Volgend Frisofeestquote:en wanneer wil je over Tomasso heen?
Moet je niet aan mij vragen, hij herkent mequote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was hij ook niet gewoon op die Friso waar jij ook was?
Hij is tof hequote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:56 schreef Peter het volgende:
Ik blijf die zeehond in Tomasso's UI leuk vinden en er met een scheef hoofd naar kijken
Tussen 1.50 en 1.83 zit meer dan 17, rekenwonderquote:
Das meer voor G_E toch? Maar die slaapt al...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:56 schreef wonderer het volgende:
Hebben jullie de nieuwe Simon's cat al gezien?
Stom. Nu kan ik niet slapen.quote:
Dat laatste dacht ik ja.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tussen 1.50 en 1.83 zit meer dan 17, rekenwonder
O wacht, je dacht dat ik tussen 2.00 en 1.83 bedoelde.
Ik blijf Tomasso gewoon zelf leuk vinden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:56 schreef Peter het volgende:
Ik blijf die zeehond in Tomasso's UI leuk vinden en er met een scheef hoofd naar kijken
Volgens mij kan je dat ook heel goed.quote:
Ik zit continue zo voor m'n laptop.quote:
Doe jij iets met cijfertjes op je werk?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tussen 1.50 en 1.83 zit meer dan 17, rekenwonder
O wacht, je dacht dat ik tussen 2.00 en 1.83 bedoelde.
Nee hoor , die slaapt nog nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:56 schreef Peter het volgende:
[..]
Das meer voor G_E toch? Maar die slaapt al...
Ik lachte hardopquote:
Hey, niet zo kwijlen hier.. ik krijg een Dizer-deja-vu..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik blijf Tomasso gewoon zelf leuk vinden.
He getverdemme Ang3l ga nou toch 's gewoon slapen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |