Waarschijnlijk moet hij rond ''kroegtijd'' raids houden in WoWquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:44 schreef Inverted_World het volgende:
Hoe moeilijk is het heeGewoon de kroeg, fuckbuddies komen voornamelijk voor omdat de behoefte aan seks er wel is, en er is een klik, maar niet voldoende voor meer, had je dat niet zelf kunnen bedenken?
vermoedelijk jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:45 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet hij rond ''kroegtijd'' raids houden in WoW
wil jij mijn fuckbuddy zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:47 schreef Adreamer het volgende:
lol, in de kroeg? een vaste kroeg bij voorkeur. En niet te obvious zeggen dat je een fuckbuddy zoek, dat is natuurlijk een afknapper.
nee, sorryquote:
Je moet wel laten merken dat je open staat voor vriendschappen, waarbij meer kan gebeuren, maar dat je daar ook mee om kan gaan. Want dat kan ook niet iedereen helaas.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:47 schreef Adreamer het volgende:
lol, in de kroeg? een vaste kroeg bij voorkeur. En niet te obvious zeggen dat je een fuckbuddy zoekt, dat is natuurlijk een afknapper.
vooral vrouwen niet. Als je al man zelfverzekerd bent gebeurt dit vanzelf.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je moet wel laten merken dat je open staat voor vriendschappen, waarbij meer kan gebeuren, maar dat je daar ook mee om kan gaan. Want dat kan ook niet iedereen helaas.
Ik ken ook genoeg mannen die toch verlieft wordenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:23 schreef Adreamer het volgende:
[..]
vooral vrouwen niet. Als je al man zelfverzekerd bent gebeurt dit vanzelf.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:52 schreef n8n het volgende:
Hoi, seks?
...
Hmmmm nom nom nom
...
tot volgende week
Vind ik normale gang van zaken, zal wel de enige zijnquote:
en hoeveel fuckbuddy's heb jij?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:54 schreef n8n het volgende:
[..]
Vind ik normale gang van zaken, zal wel de enige zijn
anderhalfquote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en hoeveel fuckbuddy's heb jij?
quote:
Wat?quote:
2 handen en een opblaaspop?quote:
zelfgemaakte pizza en een broodje kaas met sambalquote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
2 handen en een opblaaspop?
dan ben jij niks meer nodigquote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:57 schreef n8n het volgende:
[..]
zelfgemaakte pizza en een broodje kaas met sambal
Duidelijkheid niet weten te waarderen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:47 schreef Adreamer het volgende:
lol, in de kroeg? een vaste kroeg bij voorkeur. En niet te obvious zeggen dat je een fuckbuddy zoekt, dat is natuurlijk een afknapper.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 04:47 schreef mikayla het volgende:
Gewoon iemand verleiden, en gek maken. Zorgen dat ze je echt wil..
Niet aandringen, en de tijd geven om haar jou te contacten..
Paar keer film kijken als gewoon vrienden.
Steeds iets closer worden, ga eens bij haar op schoot liggen.
Het word vanzelf wel een keer zoenen..
De keer daarna moet je haar gek maken..
Kusje in der nek, zachtjes bijten in haar nek, liefdelijk aan der oorlelletje sabellen.
Streel haar een keer..
Gewoon beetje spelen..
Het komt vanzrlf wel een keer op sex uit, en dan moet je duidelijk zijn, dat het enkel lust is..
Geloof me, voor mij is dat de manier.. Ik heb er 2 naast mijn relatie..
Waarvan ik er 1 maar laat gaan... Die anderre heb ik vaak sex mee, keer of 3 per week. Ze weet dat ik een relatie heb, en zou absoluut niet willen dat dat stuk loopt!
Wel zie ik haar zo goed als elke dag.. Dat kan soms best vreemd zijn.
Ik zou ook eens contact opnemen met Lieveroosquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:54 schreef Zyzz het volgende:
goed topic, mijn ervaring: hyves!
zit vol met bitches die graag gepimpt willen worden
pics or it didint happenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 04:47 schreef mikayla het volgende:
Kusje in der nek, zachtjes bijten in haar nek, liefdelijk aan der oorlelletje sabellen.
Streel haar een keer..
Gewoon beetje spelen..
Het komt vanzrlf wel een keer op sex uit, en dan moet je duidelijk zijn, dat het enkel lust is..
Waarvan ik er 1 maar laat gaan... Die anderre heb ik vaak sex mee, keer of 3 per week. Ze weet dat ik een relatie heb, en zou absoluut niet willen dat dat stuk loopt!
Jij gaat dus gewoon vreemd met twee gozers en vindt het normaal? Vieze hoer.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 04:47 schreef mikayla het volgende:
Streel haar een keer..
Gewoon beetje spelen..
is het een chick dan? zo ja, @ mikayla waar woon je?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Jij gaat dus gewoon vreemd met twee gozers en vindt het normaal? Vieze hoer.
Volgens mij is het een vent, is het dan nog steeds een vieze hoer?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Jij gaat dus gewoon vreemd met twee gozers en vindt het normaal? Vieze hoer.
nee dan is hij een baasquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:29 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Volgens mij is het een vent, is het dan nog steeds een vieze hoer?
Ja.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:29 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
hahahaha ja als je 3 bitches kan palen ben je gewoon een baasquote:
Ja.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:29 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Kleine meisjes hosselplek, tenminste, mijn nichtjes zitten er op.quote:
pics van je nichtjes?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kleine meisjes hosselplek, tenminste, mijn nichtjes zitten er op.
En je punt is?quote:Op woensdag 2 maart 2011 04:49 schreef RiftNL het volgende:
Ik ken wel mannen die zo iemand hebben ja, maar vergeet niet dat dit soort dames extreem veeleisend in bed zijn
das waar, terwijl het net zoiets is als samen sporten of iets anders recreatiefs doenquote:Op woensdag 2 maart 2011 05:00 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Dat je met; Hey zullen we neuken? Er niet zult komen
Lol sure maar die vrouwen die dit doen zijn echt veeleisend, je moet het nieteens willen srsquote:Op woensdag 2 maart 2011 05:02 schreef n8n het volgende:
[..]
das waar, terwijl het net zoiets is als samen sporten of iets anders recreatiefs doen
te laat ben al voorzienquote:Op woensdag 2 maart 2011 05:05 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Lol sure maar die vrouwen die dit doen zijn echt veeleisend, je moet het nieteens willen srs
Je vriendin weet niet dat je een ander zonder condoom neukt? Wat ben jij een vieze hoer zeg!quote:Op woensdag 2 maart 2011 04:49 schreef mikayla het volgende:
@ iedereen.
Ik is een man van 23...
Hoer? Ik? Nee het is allemaal uit eigen wil, ongedwongen..
Pics... Ik hoef niet op fok te bewijzen dat ik buiten mijn relatie seks heb met anderre..
Een baas? Nee.... Ben ik ook niet, maar van goede sex kan ik genieten.
Nee vriendin weet het natuurlijk niet! Denk eens na!
Denken dat ik een vrouw ben en woonplaats vragen, geeft ook direct het probleem van ts.. Zo werkt dat niet ook al was ik ern vrouw.
En vieze hoer? Ik? Nee sorry.. Wel iemand met veel behoefte
Ow je bent een man... dacht dat je een chick wasquote:Op woensdag 2 maart 2011 04:49 schreef mikayla het volgende:
@ iedereen.
Ik is een man van 23...
Pics... Ik hoef niet op fok te bewijzen dat ik buiten mijn relatie seks heb met anderre..
Denken dat ik een vrouw ben en woonplaats vragen, geeft ook direct het probleem van ts.. Zo werkt dat niet ook al was ik ern vrouw.
Hoe vaak kom je vriendin dan nog bij jou aan dr trekken als jij al 2 andere voorziet van hun en jouw eigen behoeftequote:Op woensdag 2 maart 2011 04:49 schreef mikayla het volgende:
@ iedereen.
Ik is een man van 23...
waar kun je dat kopen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:42 schreef Mikkie het volgende:
Als TS zelf niet eens kan nadenken, zal dit wel het hoogst haalbare zijn:
[ afbeelding ]
Zatquote:Op woensdag 2 maart 2011 10:39 schreef The-Splendid het volgende:
[..]
Hoe vaak kom je vriendin dan nog bij jou aan dr trekken als jij al 2 andere voorziet van hun en jouw eigen behoefte
Het meest ranzige van dit verhaal vind ik dat je het onbeschermd met een ander doet terwijl je vriendin dit niet weetquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:13 schreef mikayla het volgende:
[..]
Zat
Een buddy of fwb is niet dagelijjks..
2e fwb doe ik het niet vaak mee.. Gewoon goede vrienden, en komt er sex van.. Nja prima..
1e doe ik het vaak mee.. 2 keer in de week tog zeker wel..
Tsja ik zeg geen nee tegen me vriendin... Vorige week 2 x in 1 dag met buddy 1. En savonds vriendin...
Maar algemeen gaat het prima...
Uiteraard ben ik, mijn vriendin, en fwb 1 getest op soa e.d. En hebben alle 3 niks..
Buddy 2 wil niet laten testen, dus altijd met condoom
Kwa hygiene zit het gewoon goed..
En we zijn eerlijk over anderre bed partners, zodra buddy met iemand anders neukt, gaat ze of testen, of wij met condoom
Je voelt je dus ook niet schuldig dat je op deze manier met de gezondheid van je vriendin speelt?quote:
Zoals ik al zei er wordt lekker wat afgelogen, wie geeft je garantie dat je fuckbuddy niet tegen jou kiegt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:31 schreef mikayla het volgende:
Zoals ik zei..
Zei is getest en ik ook, vriendin ook
Als ik er achter kom dat mijn fuckbuddy tegen mij kiegt, dan krijgt ze een kel.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:38 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Zoals ik al zei er wordt lekker wat afgelogen, wie geeft je garantie dat je fuckbuddy niet tegen jou kiegt.
Ik ben allochtoon, wat is een kel?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:04 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Als ik er achter kom dat mijn fuckbuddy tegen mij kiegt, dan krijgt ze een kel.
Een dildo van hout. Weinig tot niet geschuurd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:07 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik ben allochtoon, wat is een kel?
Vertrouwen wat jouw vriendin onterecht in jou heeft. Maar anderzijds ik zou het ook wel willen hoor, een lekkere fuckbuddy. Al heeft dat meer te maken met mijn behoeftes die op het moment helaas niet echt helemaal bevredigd wordenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:40 schreef mikayla het volgende:
Hoezo zou ze dat doen..
We zijn tevens goede vrienden, en directe collega's..
Het is een kwestie van vertrouwen.... En ze heeft het vorige keer ook eerlijk gezegd en laten testen
ik wil wel je fuckbuddy zijn (no homo)quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:12 schreef The-Splendid het volgende:
[..]
Vertrouwen wat jouw vriendin onterecht in jou heeft. Maar anderzijds ik zou het ook wel willen hoor, een lekkere fuckbuddy. Al heeft dat meer te maken met mijn behoeftes die op het moment helaas niet echt helemaal bevredigd worden
jouw fuckbuddy zijn (no homo)quote:
wil je mijn fuckbuddy niet zijn dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:34 schreef The-Splendid het volgende:
[..]
Alleen vrouwen.. als ik het uberhaupt zou willen
Jij wilt met mannen neuken maar je bent geen homo? Als jij dat in bent op die foto in je fobo ken je zo je lul onder dat broekie vandaan flappen en iedereen die je maar tegenkomt zo in zn batsert rammen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:38 schreef Zyzz het volgende:
[..]
wil je mijn fuckbuddy niet zijn dan?(no homo)
ja ik wil met mannen neuken (no homo)quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:45 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Jij wilt met mannen neuken maar je bent geen homo? Als jij dat in bent op die foto in je fobo ken je zo je lul onder dat broekie vandaan flappen en iedereen die je maar tegenkomt zo in zn batsert rammen.
Het vreemdgaan an sich is het probleem niet, de wijze waarop hij met de gezondheid van zijn vriendin speelt door buiten de deur onbeschermde sex te hebben, dat is echt om te kotsenquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:16 schreef n8n het volgende:
Wat een emotionele reacties op iemand die vreemd gaat
Dan nog er iets van zeggen oké, hier wordt net gedaan alsof hij iemand vermoord heeftquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:23 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Het vreemdgaan an sich is het probleem niet, de wijze waarop hij met de gezondheid van zijn vriendin speelt door buiten de deur onbeschermde sex te hebben, dat is echt om te kotsen
Lijkt me vermoeiend maar ieder z'n meugquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:37 schreef magik7777 het volgende:
ls hij iemand vermoord zou hebben zou ik er nog heviger op reageren.
Tsja shit happensquote:Maar met onbeschermde sex, kun je wel iemand voor het leven tekenen.
Sommige geslachtsziektes blijven voor altijd in je bloed, en schijnbaar heeft hij daar geen probleem mee.
Vind ik ook maar ik gun een ander zijn/haar mening.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:50 schreef magik7777 het volgende:
Ik snap die gozer gewoon niet.
Hoe kun je op een forum openbaar maken dat je je vriendin langdurige en meerdermalen besodemietert, en gewoon een relatie met haar blijven houden?
De neukertjes weten het, de fokkers weten het, maar zijn vriendin weet het niet. Dan heb je toch geen ene mallemoer respect voor je vriendin.
Vertrouwen is de basis voor een relatie, en die heeft ze nu schijnbaar in hem, maar ten onrechte.
Noem me ouderwets en saai, maar op deze manier ga je niet met mensen om.
Dan heeft het persoonlijke betrekking op mij > mijn zusje wordt gekwetst. Mocht dat gebeuren ben ik niet de laatste er iets aan te doen, dat is dan weer mijn manier om er mee om te gaan. Er is geen goed of slecht, slechts de consequenties van je dadenquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:52 schreef magik7777 het volgende:
n8n, ik ben benieuwd als je kleine zusje op deze manier besodemietert zou worden, en AIDS op zou lopen, of je dan hetzelfde zou reageren.
Ik maak me niet druk, vind het interessanter waarom jij er zo op reageert dan dat iemand vreemdgaatquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:54 schreef magik7777 het volgende:
Je gunt een ander zijn mening?
Wat maak je je dan druk om hetgeen ik zeg?
Ik kan er mee leven dat mensen elkaar besodemieteren, het gebeurd sowieso dus ik maak me er niet al te druk om. Als mijn vriendin het zou doen zou ik dat niet leuk vinden, ik zie dan wel hoe ik reageer.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:58 schreef magik7777 het volgende:
Misschien betreft het hier wel je zusje (of iemand anders die je dierbaar is), je weet toch niet wie die gozer besodemietert.
Hij verteld hier wat ie uitspookt, het feit dat ie dat doet, vind ik al respectloos. Hij vind zichzelf geen hoer, maar als je eigen vriendin het zou doen, was er natuurlijk ook niks aan de hand?
Ik probeer te achterhalen wat je nou precies zo overstuur maakte.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:02 schreef magik7777 het volgende:
Je vind het interessant hoe ik erop reageer? WTF?
Ik begon met een algemene opmerking. Dat meer mensen jouw mening delen is niet relevantquote:Ik geef gewoon mijn mening over hetgeen hij uitspookt. Ik denk dat meer mensen mijn mening delen, niet dat dat belangrijk is, maar wat maakt mijn mening dan zo interessant?
Is niet netjes maar ver van mijn bed, daarom doet het mij niet zo veel.quote:Vreemdgaan? Dit is geen vreemdgaan, dit is een affaire (met 2 dames, waarvan 1 onbeschermd)
Als iemand vreemdgaat, het gewoon opbiecht, en de gevolgen aanvaard, dan zou ik er niet zo op reageren als dat ik nu doe.
Dat is niet aan mij om te bepalen, hij mag lekker zelf weten wat zijn relatie waard is. Jammer voor zijn vriendin dat hij er niet open over is.quote:Wat is je relatie waard als je met 2 dames buiten de deur neukt? Vertel het dan gewoon aan je vriendin.
Dat is niet ouderwets of saai hoor, ik ben het met je eens. Als je het nou doet met andere terwijl je partner dat niet erg vind dan tot daar aan toe. Maar achter de rug om is gewoon misselijkmakendquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:50 schreef magik7777 het volgende:
Hoe kun je op een forum openbaar maken dat je je vriendin langdurige en meerdermalen besodemietert, en gewoon een relatie met haar blijven houden?
De neukertjes weten het, de fokkers weten het, maar zijn vriendin weet het niet. Dan heb je toch geen ene mallemoer respect voor je vriendin.
Vertrouwen is de basis voor een relatie, en die heeft ze nu schijnbaar in hem, maar ten onrechte.
Nee, ik zou er niet blij van wordenquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:05 schreef magik7777 het volgende:
Als je vriendin je besodemietert, zou je dat niet leuk vinden....
Apart dat je voor een andere denkt te kunnen bepalen welke waarde deze hecht aan een relatie.quote:Goh dan moet je wel een ECHT belabberde relatie hebben. Als je ECHT van iemand houdt, dan zou het je wel meer doen. Je zou er kapot van zijn (lijkt me)
Ik heb genoeg ervaring met het kwetsbaar opstellen van mijzelf, je reageert erg heftig vanuit aannames, dat vind ik niet netjes.quote:Maar dat zou betekenen dat je je hier kwetsbaar op zou stellen, en dat past natuurlijk niet bij je.
Alles goed verder?quote:Want je bent immers een grote knul, die nooit huilt als ie verdriet heeft, en zo weer een andere vriendin heeft.
(H)erkenning is de eerste stapquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:07 schreef MalaCocinera het volgende:
En ik maar denken dat ik heftig reageerde hier
Ok point taken. Nu computer afsluiten en naar huis.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:11 schreef magik7777 het volgende:
Ik ben niet overstuur, als ik hetgeen een ander doet veroordeel, en mijn mening erover geef, dan betekent niet automatisch dat ik overstuur ben.
Ik sluit dadelijk gewoon mijn computer af, en ga weer naar huis.
Wat die gozer uitspookt moet ie helemaal zelf weten, maar dat ik hem dingen toewens, moet ik dan ook weer helemaal zelf weten.
De gozer die straks onnodig links rijdt op de snelweg, wens ik ook iets toe.
Het hele geflikvlooi doet mij ook niks, zoals ik al eerder zei, ik wens hem gewoon een geslachtsziekte toe. En als dat gebeurt, zal ik hem in zijn gezicht uitlachen.
Oké, je kwam wat geëmotioneerd over vandaar dat ik er naar vroegquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:11 schreef magik7777 het volgende:
Ik ben niet overstuur, als ik hetgeen een ander doet veroordeel, en mijn mening erover geef, dan betekent niet automatisch dat ik overstuur ben.
Ik sluit dadelijk gewoon mijn computer af, en ga weer naar huis.
Het geeft je wat te doenquote:Wat die gozer uitspookt moet ie helemaal zelf weten, maar dat ik hem dingen toewens, moet ik dan ook weer helemaal zelf weten.
De gozer die straks onnodig links rijdt op de snelweg, wens ik ook iets toe.
Dat is best kinderachtigquote:Het hele geflikvlooi doet mij ook niks, zoals ik al eerder zei, ik wens hem gewoon een geslachtsziekte toe. En als dat gebeurt, zal ik hem in zijn gezicht uitlachen.
Haha ja, dat dacht ik ook. En als ik terug probeer te denken hoe ik toen tot die conclusie ben gekomen kom ik er eigenlijk ook niet uitquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:13 schreef MalaCocinera het volgende:
magik ik dacht je trouwens vrouw was
Ah, FOK!.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 04:47 schreef mikayla het volgende:
Streel haar een keer..
Gewoon beetje spelen..
Waarom niet? Nu werd het interessantquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:28 schreef magik7777 het volgende:
En nu ga ik afsluiten, vind het welletjes voor vandaag.
Kan moeilijk overuren schrijven op Fok.
Dus alle relaties die stuklopen zijn zonde van je tijd? Ik heb er altijd wat uit weten te halen, kijk er dus ook niet zo tegenaan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:25 schreef magik7777 het volgende:
Klopt, dat kun je niet, maar wil je met diegene doorgaan? Zo ja, veel plezier, en zo nee, zonde van je tijd geweest dus.
De lading die er achter zat vond ik interessant. Dat iets een algemene opvatting is vind ik geen argument, ik ben niet 'algemeen'.quote:Ik bepaal niks, dat is de algemene opvatting van een relatie. Niet dat dat perse moet op deze manier, maar wanneer ik dat onderstreep, dan is dat in jouw ogen ineens interessant.
Goh dan moet je wel een ECHT belabberde relatie hebben. Als je ECHT van iemand houdt, dan zou het je wel meer doen. Je zou er kapot van zijn (lijkt me)quote:Ik reageer heftig vanuit aannames? Ik reageer op hetgeen hij zei, gaf mijn mening, en jij reageert daar weer op.
Leuk weekend gehad?quote:Heel goed zelfs bijna weekend. Zo afsluiten en naar huis toe.
Alsof je van tevoren kunt voorspellen hoe het zal lopen in een relatie. Ik heb er van geleerd, weet nu beter wat ik zoek in iemand. Ik zie fijne herinneringen met iemand niet als verspilde tijd, heb ook geen haast de 'ware' te vinden.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:45 schreef magik7777 het volgende:
Wat heb je er uit weten te halen dan? Hoe het niet moet? Als de opzet van je relatie is, om iemand te vinden waarmee je de rest van je leven wilt spenderen, en het lukt niet, dan is het verspilde tijd geweest, die je beter met degene had door kunnen brengen die wel de juiste persoon is. Maar wellicht denk jij daar ander over.
Ik vond de reacties vrij vol van emotie, dat snapte ik niet zo goed.quote:De lading die erachter zat? Verklaar je nader....
Je voelt je aangevallen? Je haalt er dingen bij om op mijn emotie in te spelen, zoals aids en zusjes.quote:Ik zoek nog steeds naar die heftige reacties van mij. Ik heb 1 keer wat heftiger gereageerd, maar dat was richting degene die zijn vriendin besodemietert. Jij moest je daar zo nodig mee bemoeien, snap nog steeds niet waarom.
Prima.quote:Mijn weekend was goed, de jouwe ook? Krijg de indruk wat minder, want het heeft je allemaal nogal bezig gehouden.
Heb het vaak zien gebeuren, met name de afgelopen tijd. De wetenschap dat het altijd kan gebeuren maakt het al minder spannend. Dat er leugens bij kwamen maakt niet dat alles een leugen was. Uiteindelijk zijn de minder leuke dingen het meest waardevol in het leven, je leert er vanzelf mee om te gaan. Neemt niet weg dat ik het zelf niet leuk zou vinden. Ben er wel van overtuigd dat ik de relatie zou beëindigen maar dat betekend niet perse dat ik die persoon als 'monster' zie, iedereen maakt keuzes waar een ander het wellicht niet mee eens is.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:44 schreef magik7777 het volgende:
Idd je kunt vantevoren niet voorspellen hoe het zal lopen in een relatie, maar als je de toekomst met jouw vriend/vriendin helemaal ziet zitten, en je hebt serieuze plannen (samenwonen e.d.) Maar die vriend/vriendin denkt er schijnbaar anders want die houdt er 2 affaires op na, dan ervaar je de dingen die je samen deed niet meer als "fijne herinneringen" maar als grove leugens.
Je zegt dat je ervan geleerd hebt, maar jou kan ook overkomen wat die gozer nu zijn vriendin flikt. Je staat er nu vrij nuchter tegenover, maar als het je overkomt, zal dat hoogstwaarschijnlijk anders zijn.
Ik val je niet aan, weet ook niet precies waarom je dat zo ervaart, ik was benieuwd naar de oorsprong van de reacties. Wellicht hecht ik minder waarde aan een relatie dan anderen. Betekend niet dat ik er niet voor ga, maar dat ik ook andere dingen en relaties heb om me op te focussen.quote:Ach, zie het als onbegrip. Ik begrijp het nut van een relatie niet als je stelselmatig buiten de deur neukt. Vraag me dan af of ik kortzichtig ben, of ik niet weet wat een relatie met een geliefde inhoud, of dat het aan die gozer ligt, en wat hij verstaat onder een relatie. Aangezien je mij aanvalt op hoe ik reageer, en je mij "niet snapt" Zul je waarschijnlijk een andere mening hebben daarover.
Je voelt je niet aangevallen maar zegt wel dat ik je aanval? Ik ben je niet aan het pesten. Ik probeer dingen van meerdere kanten te bekijken, ook als het bij mezelf is. Op die manier ga ik met dingen om omdat ik weet dat emotie beoordelingsvermogen aantast. Als ik dat op mijn bord zou krijgen heb ik eerst een periode zonder contact van die persoon nodig, daarna wil ik er over praten als ze daar voor open staat.quote:Ik voel me niet aangevallen, jij mengt je in een discussie, en ik weet nog steeds niet waarom. Ik probeer niet op je emotie in te spelen. Ik vraag me gewoon af hoe je zou reageren als het dichter bij je zou zijn, in plaats van een ver van je bed show zoals het nu is. Nu is makkelijk distantieren en relativeren, maar wat als het je echt overkomt? Als de vrouw/man waarvan je zielsveel houd, doodleuk verteld dat ze al maanden of langer 2 affaires er op na houd.
Ik snap dat strijdgedeelte niet zo, niet de intentie waarmee ik het gesprek aangaquote:Op maandag 7 maart 2011 16:57 schreef The-Splendid het volgende:
Volgens mij dwalen we af van het onderwerp haha. Dit wordt nu een 1v1 strijd.
Misschien kan ik het betere een onbewuste 'strijd' noemen, en ik zet het maar tussen haakjes want een echte strijd is het natuurlijk niet. Maar jullie antwoorden nu over en weer naar elkaar, beide om (ik denk) jullie gelijk te bewijzen of ander/jullie zicht erop te tonenquote:Op maandag 7 maart 2011 17:04 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik snap dat strijdgedeelte niet zo, niet de intentie waarmee ik het gesprek aanga
Ja wellicht heb je gelijk, vond het wel interessant hoe een ander er tegenaan keek maar ik denk dat ik nu wel een beeld heb. Door andermans inzichten te leren kennen kan je vaak ook weer wat over jezelf leren of inzichten krijgen waar je zelf nog niet over nagedacht hebtquote:Op maandag 7 maart 2011 17:19 schreef The-Splendid het volgende:
[..]
Misschien kan ik het betere een onbewuste 'strijd' noemen, en ik zet het maar tussen haakjes want een echte strijd is het natuurlijk niet. Maar jullie antwoorden nu over en weer naar elkaar, beide om (ik denk) jullie gelijk te bewijzen of ander/jullie zicht erop te tonen
zullen vast wel fokkers zijn die dat hebbenquote:
Er wordt anders nogal veel tussen Fok!kers onderling geneukt, lees ik op oa [OUD]quote:
Dat is wel een cynisch argument. Alsof je alleen op de kwaliteit van de sex moet gaan beoordelen of je trouw aan iemand blijft.quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:22 schreef mikayla het volgende:
Magik, hoe oud ben je?
Hoelang ben je bij je vriendin?
Trouwes, als jij al je kruit wil verschieten in 1 kutje, hoe weet je dat ze voldoet, en/of er niet veeel betere voor je zijn?
Natuurlijk weet ze ervan, zij heeft er ook een paar, sommige delen we zelfsquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:32 schreef magik7777 het volgende:
Ik heb er geen probleem mee, volgens mij ben je bisexueel.
Weet je vriendin het? En zo ja, heeft zij er een probleem mee, want dat is belangrijker, dan dat er Fokkers problemen mee zouden hebben.
Simpel de heeft vrouwen(ook die roken) willen een frisse man die zichzelf is. Dus niet half aangeschoten. Een man met zelfvertrouwen hoeft niet te drinken om contact te zoeken met vrouwen. Drank is dodelijk wanneer je een vrouw wil scoren...Mark my words!!quote:
Ja, is mij idd nog nooit gelukt, oh nee wacht, toch wel... heel vaak... en ik rook ook nog eens... WOW! Vreemdquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:37 schreef BeffJeck het volgende:
[..]
Simpel de heeft vrouwen(ook die roken) willen een frisse man die zichzelf is. Dus niet half aangeschoten. Een man met zelfvertrouwen hoeft niet te drinken om contact te zoeken met vrouwen. Drank is dodelijk wanneer je een vrouw wil scoren...Mark my words!!
Of uit een ONSquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:10 schreef DustPuppy het volgende:
Je hebt vast wel sites waar je seksdates kunt scoren, maar echt een fuckbuddy is iets dat ontstaat vanuit een bestaande vriendschap, lijkt mij.
Vertaal dat woord niet zo letterlijk en leer begrijpen dat een fuckbuddy niets met een bestaande vriendschap van doen heeft.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:10 schreef DustPuppy het volgende:
Je hebt vast wel sites waar je seksdates kunt scoren, maar echt een fuckbuddy is iets dat ontstaat vanuit een bestaande vriendschap, lijkt mij.
Je woont in een dorp?quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:37 schreef BeffJeck het volgende:
[..]
Simpel de heeft vrouwen(ook die roken) willen een frisse man die zichzelf is. Dus niet half aangeschoten. Een man met zelfvertrouwen hoeft niet te drinken om contact te zoeken met vrouwen. Drank is dodelijk wanneer je een vrouw wil scoren...Mark my words!!
En in de dancing?quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:09 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
In dorpen drinken vrouwen gewoon bier uit het flesje.
Ik rook als een ketter, toen ik me buddy voor het eerst nam was ik stoned als een geit..quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:28 schreef BeffJeck het volgende:
Okee, een tip. Rook en drink niet..!! Wees jezelf en straal zelfvertrouwen uit - nee, geen arrogantie -. Een vrouw wil gewaardeerd worden.
Daarbij zou het dan nog geen fuckbuddy zijn, maar een FWB (Friend With Benefits).quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:07 schreef MXD het volgende:
Gewoon, goeie vriendin. Als we ons vervelen liggen we een uurtje later wel eens bij elkaar in bed ja![]()
We hebben er allebei geen problemen mee, prima toch
*edit:
Nou is het begrip 'fuckbuddy' hier niet van toepassing, omdat we igg alleen maar voorspel doen. (Nou kan je me kleuter noemen, maar ik wacht daar toch nog liever mee tot ik een meid heb waar ik van houd, omdat dat dan toch effe de 1e keer is)
Bij de meeste mensen die ik ken die in zo'n relatie hebben gezeten, is dat zo ontstaan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:17 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Vertaal dat woord niet zo letterlijk en leer begrijpen dat een fuckbuddy niets met een bestaande vriendschap van doen heeft.
Echt een vrouwenfilm!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:23 schreef stbabylon het volgende:
Over fuckbuddies gesproken, No Strings Attached met Asthon Kutcher en Nathalie Portman. Over 2 fuckbuddies die verliefd worden.
QFTquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:50 schreef magik7777 het volgende:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:04 schreef jeh1 het volgende:
• te kunnen presteren in bed (advies: met rubber als je een vriendin hebt waar je van houd)
Daar is ie blijkbaar niet slim genoeg voor om aan te denken..quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:34 schreef Godshand het volgende:
[..]als je een vriendin hebt kun je het daar beter bij laten ..
En zo niet, rubber toch verstandig hoor, je mocht de 50ste man zijn (zal ze nooit zeggen natuurlijk) die er zn blote lul indouwt terwijl vorig weekend een herpes lul in is geweest.
Jij ziet niets die nacht daarvan, maar week later... au
Tot je misselijk wordt tijdens het neukenquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:21 schreef drunk_on_shadows het volgende:
ik heb een fuckbuddy gehad, die had ik ontmoet in de kroeg. hij was wel een stuk ouder dan ik. mja dat had ook wel voordelen. Hij deed t ook met anderen en ik ook soms wel. Ik wordt wat makkelijker als ik genoeg gedronken heb.
Met andere woorden: giet er wat drankjes in et voila!
Nooit last van gehad...en ook nooit een man die dat had. Maar t lijkt me wel een killer ja.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tot je misselijk wordt tijdens het neukenAlcohol is a killer
Ja dat heeft hij zeker. Als je hem zat bent dan hoor ik het wel ;-)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:08 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
Nooit last van gehad...en ook nooit een man die dat had. Maar t lijkt me wel een killer ja.
Hihi wat een mazzel heeft mijn 'nieuwe' fuckbuddy als ik jullie zo hoor.
Ik heb helemaal geen fuckbuddyquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:08 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
Nooit last van gehad...en ook nooit een man die dat had. Maar t lijkt me wel een killer ja.
Hihi wat een mazzel heeft mijn 'nieuwe' fuckbuddy als ik jullie zo hoor.
Ik zou het nog eens proberen maar dan met een zin die NL-technisch ook klopt zodat wij het ook kunnen snappen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:36 schreef luckywinner het volgende:
Het is te maken met zelf trouwen. Als je vertrouw niet je zelf en je zorgt niet dan wordt het moeilijker.
quote:
Dat klinkt al beter en duidelijker.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:36 schreef luckywinner het volgende:
Ik bedoelde je moet zelf vertrouwen hebben.
En je moet voor je zelf zorgen en netjes uitziet
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:23 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Hihi ik had zaterdag na halfvasten zon dude die wilde mee naar huis fietsen. ik dacht nja, je bent best gestoord want het is heel ver om voor hem., dus ik was thuis en deed de deur dicht en toen keek die best wel zielig.
Is dat gemeen? en wat had ik anders moeten doen?
Heb ik gedaan...Van wat verwacht je hier dan van? ik kan toch moeilijk gaan zeggen: doe geen moeite want geen sex vandaag.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Eerder moeten benadrukken dat ie kansloos was...
Waarom niet dan? Zeg ik ook wel eensquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:32 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
ik kan toch moeilijk gaan zeggen: doe geen moeite want geen sex vandaag.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:45 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet hij rond ''kroegtijd'' raids houden in WoW
je opblaaspop en je rechterhand?quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 03:37 schreef Maaza het volgende:
[..]
[..]
je opblaaspop en je rechterhand?
quote:www.psycholoogdirect.nl schreef het volgende:
Projectie
In de psychoanalyse: een afweermechanisme met behulp waarvan bedreigende gevoelens, driften en ideeën worden toegeschreven aan iemand anders. Hierdoor wordt een bedreiging niet langer ervaren als afkomstig uit het eigen innerlijk. In extreme vorm kan dit afweermechanisme aangetroffen worden bij mensen die aan achtervolgingswaan lijden. Zij projecteren onbewust hun eigen, onaanvaardbaar geachte agressieve impulsen op de buitenwereld, waarvoor zij vervolgens bang worden. Buiten de psychoanalyse heeft het begrip projectie een licht gewijzigde betekenis. Het gaat om de waarneming van de buitenwereld op een manier die een persoon het best uitkomt. De waarneming wordt onbewust aan zijn wensen aangepast.
Is dat gemeen..bwhaha raap me opquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:23 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Hihi ik had zaterdag na halfvasten zon dude die wilde mee naar huis fietsen. ik dacht nja, je bent best gestoord want het is heel ver om voor hem., dus ik was thuis en deed de deur dicht en toen keek die best wel zielig.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:23 schreef drunk_on_shadows het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |