Tja dat is komende dagen aan de orde, bahquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:51 schreef Psychecn het volgende:
Als ze gaat roddelen met haar vriendinnetjes word maik de volgende die gepest/genegeerd gaat worden.
Mits de mannen achter hem gaan staan.
HAHA schrok me ook rot van geluidquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:54 schreef Gia het volgende:
Volgens mij is het allemaal een opzetje van die valse nicht Servio, in de hoop dat Maik minder stemmen krijgt dan zij.
Shit! Effe geluid wat zachter zetten!!
No problem, Servio heeft z'n minions er al opafgestuurd.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:54 schreef meneertje1972 het volgende:
Mo vraagt nu om aandacht van de volgende...
30 jaar en gemiddeld meer janken als een jank-baby...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:55 schreef gniffie het volgende:
mo is echt een heel triest wijf. DAAR zou je je pas als ouders om schamen zeg
terwijl je in haar reet zitquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:55 schreef Maanvis het volgende:
Anyway, zondag heb ik een date met een leuk meisje, wanneer moet ik het haar vertellen.. voor of na het eerste pilsje?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Maik.. Ze wil je niet snappen.. Ze is je niet waard.. Ze breekt even je hart misschien maar het is maar een barstje!! En mooi laten gaan, deze meid gaat je nog veel meer problemen geven!
Shit, waarom is hij nou niet paranormaal, dan kon ie me horen!!!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:55 schreef Maanvis het volgende:
Anyway, zondag heb ik een date met een leuk meisje, wanneer moet ik het haar vertellen.. voor of na het eerste pilsje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |