Dat vertel ik als ik een filmpje zie van je 1x 160kg squat.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 14:37 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Dat vertel ik als ik een filmpje zie van je 1x 160kg squat.
Wist ik veelquote:Op maandag 7 maart 2011 08:11 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Waarom eet je het dan? Er zijn zoveel geschikte manieren van ontbijten, en dan ga je huttenkase eten?
Vandaar dat je je voordoet als de MOTHERFUCKING ZEEZ BROquote:Op maandag 7 maart 2011 14:42 schreef Zyzz het volgende:
[..]
![]()
je hoeft me niet te geloven hoor.![]()
en ik post geen filmpje, wil graag anoniem blijven
quote:Op maandag 7 maart 2011 16:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vandaar dat je je voordoet als de MOTHERFUCKING ZEEZ BRO
fit?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:24 schreef Ronalld het volgende:
[..]
Misschien is /fit/ toch meer jouw ding..
ik kliktequote:Op maandag 7 maart 2011 17:43 schreef CarbonC het volgende:
Heren, wellicht kunnen jullie je slowchat hier voortzetten?
Ik ken /fit/ anders ook niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:09 schreef Spartacus911 het volgende:
je voordoen als zyzz en /fit/ niet kennen gaat niet samen he, maar dit hele deel staat vol met slowchat van u mirrin en u mad crap... tis wel leuk geweest zo anders gaan de serieuzere lezers hier ook weg.
http://boards.4chan.org/fit/quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 18:28 schreef Spartacus911 het volgende:
[..]
http://boards.4chan.org/fit/
zyzz is als het ware de 'god' van /fit/ geworden omdat hij daar altijd postte. Een god omdat hij van een sullig ventje is veranderd in de 'god' die hij nu is en zodoende het grote voorbeeld voor alle ecto's
Meer krijg ik mijn strot niet door 'sochtends, smiddags heb ik er totaal geen moeite mee, heb ook een uur pauze dus dat is natuurlijk al beter te doen. Heb vandaag wat kipfilet gekocht voor op brood morgen tussen de middagquote:Op maandag 7 maart 2011 13:51 schreef Zyzz het volgende:
[..]
smorgens maar 2 eieren? best weinig eiwitten doe maar kip/vis erbij
en waarom smiddags opeens 8/10 boterhammen terwijl je smorgens maar 2 pakt? verdeel je eten over de hele dag zodat elke maaltijd uit ongeveer evenveel kh,e en v bestaat.
Je wil gewoon eiwitten en koolhydraten.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:01 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Wist ik veelHad het nog nooit op, maar het blijkt dus niet te vreten te zijn. Gooi er morgen maar eens wat kaneel doorheen. Honing zal ook vast wel werken, maar daar zit 'iets' teveel suiker in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |