Ik had geen zin er op te reageren, sorryquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:00 schreef TheFamousMan het volgende:
Heb ik met mijn vaagheid nu het topique gekilled?
Ridster op het witte paardquote:
Ridster?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ridster op het witte paard
Je hebt zojuist een topique in nood gered.
Trustequote:
ik wist vroeger nooit hoe ik een meisje moest noemen als we riddertje speelde, dus noemde ik ze altijd ridsters.quote:
Slaap zacht nijnerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:06 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga ook maar eens dit apparaat uitflikkeren om nog een redelijk aantal uur te kunnen slapen
Houdoe
Slaap ook jij lekkerquote:
Maar Friemel is toch... nu maak je me aan het twijfelenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik wist vroeger nooit hoe ik een meisje moest noemen als we riddertje speelde, dus noemde ik ze altijd ridsters.
Houdoe Rockyquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:06 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga ook maar eens dit apparaat uitflikkeren om nog een redelijk aantal uur te kunnen slapen
Houdoe
Ja hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar Friemel is toch... nu maak je me aan het twijfelen![]()
Iedere keer dat ik ridder zeg zeg ik nog steeds ridster, sorryquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:17 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ja hoor,
Friemel heeft een piemel
Zou niet durvenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:22 schreef friemelaar het volgende:
Hey stuiterballetje, ben jij ook stiekem gaan slapen
't was maar om Rocky van haar twijfel af te helpen héquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Iedere keer dat ik ridder zeg zeg ik nog steeds ridster, sorry
quote:
Vlegelquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:41 schreef TheFamousMan het volgende:
Dus, hedde gij ne leuke dag gehad, mien jong?
Das Tut mir leidquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:48 schreef friemelaar het volgende:
Ik ga vandaag ook maar eens vroeg slapen
Truste Lurkers en lurkerinnetjes
slaap ze TFMquote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:09 schreef TheFamousMan het volgende:
KWARTET!
Moest even
Nu echt, doeisels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |