trusten Kapiteinquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:39 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
Tnx, met dien verstande hoop ik dat je de anderen er ook nog op wijst als je eraan denkt
Ik ga slapen
666quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:40 schreef RockNijntje het volgende:
Okee... ik krijg ineens een heel slecht nummer in mijn hoofd![]()
Wat danquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:40 schreef RockNijntje het volgende:
Okee... ik krijg ineens een heel slecht nummer in mijn hoofd![]()
Kusje op je binnen-maag-wAnd?quote:
Truste Kap'teinquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:39 schreef KG-Werk het volgende:
[..]
Tnx, met dien verstande hoop ik dat je de anderen er ook nog op wijst als je eraan denkt
Ik ga slapen
'I Just Had Sex', verschrikkelijk nummer maar een vriendin van me draait 'm de hele dagquote:
Liever gewoon wat eten, maar goed...quote:
WTFquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
'I Just Had Sex', verschrikkelijk nummer maar een vriendin van me draait 'm de hele dagEn nu heb ik het dus in mijn hoofd
* MPG schuift RN een Merci toe.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Liever gewoon wat eten, maar goed...
Jaa zoiets dacht ik dus ook toen ik het voor het eerst hoordequote:
Truste Koenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:44 schreef Koen66 het volgende:
ik ga maar eens slapen ook
Langer slapen heeft duidelijk nut, vannacht 8 uur geslapen en ik was eens een keer niet moe
Ooh lekkerquote:
Joh je bent er eindelijk achter hoe slapen werktquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:44 schreef Koen66 het volgende:
Langer slapen heeft duidelijk nut, vannacht 8 uur geslapen en ik was eens een keer niet moe
Het is ook een vreselijk nummer, maar een enorme YouTube hit, samen met Akon.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jaa zoiets dacht ik dus ook toen ik het voor het eerst hoorde
Slaap ze, kerelquote:
Ik heb echt zoooo lang gedacht dat Akon een batterijenmerk wasquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het is ook een vreselijk nummer, maar een enorme YouTube hit, samen met Akon.
Trustequote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:44 schreef Koen66 het volgende:
Astuquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ooh lekkerDe chocolade is toch niet om een bepaalde reden he?
![]()
Ah oke, kijk, jij denkt teminste gewoon normaalquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Astu.
En nee, de reden is meer dat ik hier geen ander snaaivoer meer heb liggen.
Ik ben toch aardig normaalquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:56 schreef TheFamousMan het volgende:
Qui chy qui chy aya yaya,
Qui chy qui chy aya here,
Mocca chocca latta aya,
Cremel LAdy marmalade!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |