Oh nou inpakken en wegwezenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:11 schreef Pheno het volgende:
Whehehehe, de HR gevraagd hoeveel dagen ik nu eigenlijk heb. Blijk ik nog 22 en een half verlofdag te hebben
* Pheno past zijn turfsysteem aan...
Ja, dan is het duidelijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:11 schreef Pheno het volgende:
Whehehehe, de HR gevraagd hoeveel dagen ik nu eigenlijk heb. Blijk ik nog 22 en een half verlofdag te hebben
* Pheno past zijn turfsysteem aan...
Ik begon mijn dag zo:quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:52 schreef PeZu het volgende:
goedemorgen woelige woelmuisjes![]()
ik wens iedereen een fijne dag
Dat is fijnquote:
Wat is er fijn aan zo'n poppetje?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik begon mijn dag zo:
[..]
Dat is fijn
Hey Trevquote:
ik snap wat je bedoeld, volgens mij snapt hij het topic gewoon nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:40 schreef friemelaar het volgende:
Jammer dat mensen een semiserieus topic moeten vervuilen met niet terzake doende posts.![]()
Iemand zou eigenlijk stroop op z'n koelkast moeten smeren of laten zien waar de hamer hangt
Eind april, ik werk parttime, dus reken uit...quote:
wat doe jij nog op je werk?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eind april, ik werk parttime, dus reken uit...
overdracht, gok ik zo.quote:
Al kan ik ook blijven en dan op het eind een extra maandsalaris meenemen door mijn dagen te verkopen.quote:
Lijkt me eerder dat hij bepaalde substanties genuttigd had toen hij posttequote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik snap wat je bedoeld, volgens mij snapt hij het topic gewoon niet
Little Big Planet is leukquote:
dat is wel een heel raar ideequote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al kan ik ook blijven en dan op het eind een extra maandsalaris meenemen door mijn dagen te verkopen.
Uh, nah. Bad idea.
Ik vroeg me al af of ie dat serieus bedoelde of ons in de maling namquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:40 schreef friemelaar het volgende:
Jammer dat mensen een semiserieus topic moeten vervuilen met niet terzake doende posts.![]()
Iemand zou eigenlijk stroop op z'n koelkast moeten smeren of laten zien waar de hamer hangt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |