Leuk, ik geef jou en Mattie wel even opquote:Op maandag 28 februari 2011 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
http://presents.3fm.nl/pa(...)cht/rabradio/5348770
ook in Leeuwarden! liefhebbers?
nee, dan moeten jullie ook meedoen! en dan nog een teamnaam......ehm....de fok!hoeren!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Leuk, ik geef jou en Mattie wel even opMinthy en ik doen de
wel.
3 ex-leden van Krezip met een britse zangerquote:Op maandag 28 februari 2011 23:41 schreef illusionalshadow het volgende:
Guild of Stags, nieuw bandje?
Nee, niet onder die naam.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, dan moeten jullie ook meedoen! en dan nog een teamnaam......ehm....de fok!hoeren!
Strak plan!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Leuk, ik geef jou en Mattie wel even opMinthy en ik doen de
wel.
Wat minder strak plan!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, dan moeten jullie ook meedoen! en dan nog een teamnaam......ehm....de fok!hoeren!
grappig! is het wat?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
3 ex-leden van Krezip met een britse zanger
onder een andere naam dan? 3rdminthymattiecindy's?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Strak plan!![]()
[..]
Wat minder strak plan!
Wat een faalnaamquote:Op maandag 28 februari 2011 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
onder een andere naam dan? 3rdminthymattiecindy's?
Nope, ik doe er helemaal niet aan meequote:Op maandag 28 februari 2011 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
onder een andere naam dan? 3rdminthymattiecindy's?
Ik trek Minthy'squote:Op maandag 28 februari 2011 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Nope, ik doe er helemaal niet aan mee
iig beter dan die lauwwarme but die uit die JAcqueline Govaert komtquote:
Is helemaal prima! Ik wil trouwens best deel uitmaken van de aanmoedigingscrew hoor!quote:
verzin dan iets beters!quote:
*puppy eyes*quote:Op maandag 28 februari 2011 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Nope, ik doe er helemaal niet aan mee
Ik was heul niet van plan mee te doen, maar je aan tequote:Op maandag 28 februari 2011 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
verzin dan iets beters!
[..]
*puppy eyes*
Zoveel muziekkennis heb ik nu ook weer niet... Bovendien klap ik vast dicht. Enne, enne, enne, ...quote:
misschien is het te vinden op www.3fmfan.nl ?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:46 schreef illusionalshadow het volgende:
ik hoorde net een lekker nummer, van een serious talent, maar ging me iets te snel om te onthouden wie het was. Weet iemand wie dat was?
Heb je twitter? Check @Spotify3FM. Compleet met Spotifylinkje!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:46 schreef illusionalshadow het volgende:
ik hoorde net een lekker nummer, van een serious talent, maar ging me iets te snel om te onthouden wie het was. Weet iemand wie dat was?
dat mag alleen als jij en minthy ongeveer zoiets aan doen...quote:Op maandag 28 februari 2011 23:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik was heul niet van plan mee te doen, maar je aan te
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |