Was dat De Staat?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:02 schreef 3rdRock het volgende:
was dat nou net De Staat met die old macdonaldplaat? vetjes hoor
Jeps, heb de hele cd ook op mn MP3-spelert staan die meegaat naar Genevequote:Op maandag 28 februari 2011 23:02 schreef 3rdRock het volgende:
was dat nou net De Staat met die old macdonaldplaat? vetjes hoor
We mogen weerquote:Op maandag 28 februari 2011 23:02 schreef Bol_Wan het volgende:
Goeie TT. En ik had werkelijk nog nooit van Noiken gehoord
O en trouwens: Bijna Carnaval
waar hedde gij die vandaan?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jeps, heb de hele cd ook op mn MP3-spelert staan die meegaat naar Geneve![]()
.
en ik heb een hekel aan carnaval.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:02 schreef Bol_Wan het volgende:
Goeie TT. En ik had werkelijk nog nooit van Noiken gehoord
O en trouwens: Bijna Carnaval
net of ik daarvoor geen seksgerelateerde onzin uitkraamde!quote:
Niet in van die rare dialecten!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waar hedde gij die vandaan?
[..]
en ik heb een hekel aan carnaval.
[..]
net of ik daarvoor geen seksgerelateerde onzin uitkraamde!
wehehehequote:Op maandag 28 februari 2011 23:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
Niet in van die rare dialecten!
Twents. Doar is niks mis met.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
Niet in van die rare dialecten!
Het lijkt wel op Grunnings en Stellingwerfs vind ik.quote:
Noem er is éénquote:Op maandag 28 februari 2011 23:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Al 10 daagjes via de bekende nieuwsgroepen.
Binsearch in combinatie met Grabit of Altbinz ?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:10 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Noem er is éénben niet zo thuis inde nieuwsgroepen
Grunnigs, niet Grunnings!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
Het lijkt wel op Grunnings en Stellingwerfs vind ik.
Doe maar gewoon Liwwadders dan
Gnarls Barkley?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:14 schreef CindieY het volgende:
Ah, dit is dus die nieuwe Cee Lo Green. Hij doet me ergens aan denken, maar waar aan?
Dat snap ik popje. Ik bedoel het liedje opzich, niet de artiestquote:
Billie Jean. Iig de bass.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat snap ik popje. Ik bedoel het liedje opzich, niet de artiest
moet er nog even een middag mee kutten voor ik het snaptequote:Op maandag 28 februari 2011 23:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
Binsearch in combinatie met Grabit of Altbinz ?
ik hoor er vooral Gerard Joling die in zijn ballen wordt geknepen in.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:19 schreef Bol_Wan het volgende:
Hoor er ook wel een beetje Robbie Williams in, met dat ene nummer.. ehm..
FTD, helaas is dat over 39 minuten dood.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:10 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Noem er is éénben niet zo thuis inde nieuwsgroepen
1 pot natquote:
Handleiding in Jip&Janneke taal?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:20 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
moet er nog even een middag mee kutten voor ik het snapte
komt wel weer toch leven johquote:Op maandag 28 februari 2011 23:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
FTD, helaas is dat over 39 minuten dood.
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:24 schreef Bol_Wan het volgende:
Heb deze plaat op Vinyl, wie wil me aanraken?
Mwah, ik betwijfel het.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:24 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
komt wel weer toch leven johdie laten zich eeecht niet tegen houden
* 3rdRock slaat piemelot tegen Bol_Wan's wang KLOENKquote:Op maandag 28 februari 2011 23:24 schreef Bol_Wan het volgende:
Heb deze plaat op Vinyl, wie wil me aanraken?
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
* 3rdRock slaat piemelot tegen Bol_Wan's wang KLOENK
Das gezellig, ik kom thuis en dan ga jij naar boven...quote:Op maandag 28 februari 2011 23:27 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga richting bed! Tot morgen schatjes!![]()
[ afbeelding ]
Nee, dat staat helemaaaaal niet raar...quote:Op maandag 28 februari 2011 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
* 3rdRock slaat piemelot tegen Bol_Wan's wang KLOENK
Rockie en ik hebben aan male Bondage bonding gedaan, dus we zijn het gewendquote:Op maandag 28 februari 2011 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dat staat helemaaaaal niet raar...
Ik ben al de hele avond boven.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Das gezellig, ik kom thuis en dan ga jij naar boven...
slaap lekker en handjes boven de dekens!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:27 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga richting bed! Tot morgen schatjes!![]()
[ afbeelding ]
jaloers?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dat staat helemaaaaal niet raar...
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:31 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Rockie en ik hebben aan male Bondage bonding gedaan, dus we zijn het gewend
Yup...quote:
jij mag van t weekend weerquote:
Ow, ik vond het ook al zo rustig in de woonkamerquote:
Leuk, ik geef jou en Mattie wel even opquote:Op maandag 28 februari 2011 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
http://presents.3fm.nl/pa(...)cht/rabradio/5348770
ook in Leeuwarden! liefhebbers?
nee, dan moeten jullie ook meedoen! en dan nog een teamnaam......ehm....de fok!hoeren!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Leuk, ik geef jou en Mattie wel even opMinthy en ik doen de
wel.
3 ex-leden van Krezip met een britse zangerquote:Op maandag 28 februari 2011 23:41 schreef illusionalshadow het volgende:
Guild of Stags, nieuw bandje?
Nee, niet onder die naam.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, dan moeten jullie ook meedoen! en dan nog een teamnaam......ehm....de fok!hoeren!
Strak plan!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
wel.
Wat minder strak plan!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, dan moeten jullie ook meedoen! en dan nog een teamnaam......ehm....de fok!hoeren!
grappig! is het wat?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
3 ex-leden van Krezip met een britse zanger
onder een andere naam dan? 3rdminthymattiecindy's?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Strak plan!![]()
[..]
Wat minder strak plan!
Wat een faalnaamquote:Op maandag 28 februari 2011 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
onder een andere naam dan? 3rdminthymattiecindy's?
Nope, ik doe er helemaal niet aan meequote:Op maandag 28 februari 2011 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
onder een andere naam dan? 3rdminthymattiecindy's?
Ik trek Minthy'squote:Op maandag 28 februari 2011 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Nope, ik doe er helemaal niet aan mee
iig beter dan die lauwwarme but die uit die JAcqueline Govaert komtquote:
Is helemaal prima! Ik wil trouwens best deel uitmaken van de aanmoedigingscrew hoor!quote:
verzin dan iets beters!quote:
*puppy eyes*quote:Op maandag 28 februari 2011 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Nope, ik doe er helemaal niet aan mee
Ik was heul niet van plan mee te doen, maar je aan tequote:Op maandag 28 februari 2011 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
verzin dan iets beters!
[..]
*puppy eyes*
Zoveel muziekkennis heb ik nu ook weer niet... Bovendien klap ik vast dicht. Enne, enne, enne, ...quote:
misschien is het te vinden op www.3fmfan.nl ?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:46 schreef illusionalshadow het volgende:
ik hoorde net een lekker nummer, van een serious talent, maar ging me iets te snel om te onthouden wie het was. Weet iemand wie dat was?
Heb je twitter? Check @Spotify3FM. Compleet met Spotifylinkje!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:46 schreef illusionalshadow het volgende:
ik hoorde net een lekker nummer, van een serious talent, maar ging me iets te snel om te onthouden wie het was. Weet iemand wie dat was?
dat mag alleen als jij en minthy ongeveer zoiets aan doen...quote:Op maandag 28 februari 2011 23:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik was heul niet van plan mee te doen, maar je aan te
Nou, laat maar zitten danquote:Op maandag 28 februari 2011 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat mag alleen als jij en minthy ongeveer zoiets aan doen...
http://bjornlee.files.wordpress.com/2006/10/cheerleader.jpg
en QotSA!
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat mag alleen als jij en minthy ongeveer zoiets aan doen...
http://bjornlee.files.wordpress.com/2006/10/cheerleader.jpg
en QotSA!
Ik mis van allesquote:Op maandag 28 februari 2011 23:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
wel.
Slaap lekker!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:50 schreef CindieY het volgende:
Anyways, proberen om aan mijn ritme te werken, slapen dus![]()
slaap lekker!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:50 schreef CindieY het volgende:
Anyways, proberen om aan mijn ritme te werken, slapen dus![]()
mmmm...ik ga mattie maar eens polsen....quote:Op maandag 28 februari 2011 23:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Is goed!! ga er vanuit dat het toch niet doorgaat
wij gaan meedoen aan rabradio popduel in Romein en dan doen onze vriendinnen van die geile cheerleaderpakjes aan!quote:
Blof dat dat doorgaat! En ws moet ik dan werkenquote:Op maandag 28 februari 2011 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
mmmm...ik ga mattie maar eens polsen....
neem je maar een webcam mee naar je werk en mattie en ik een laptop naar de zaal!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Blof dat dat doorgaat! En ws moet ik dan werken
Oh, zoveel muziek kennis heb ik nietquote:Op maandag 28 februari 2011 23:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wij gaan meedoen aan rabradio popduel in Romein en dan doen onze vriendinnen van die geile cheerleaderpakjes aan!
al gevondenquote:Op maandag 28 februari 2011 23:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb je twitter? Check @Spotify3FM. Compleet met Spotifylinkje!
Dat kunnen de computers bij ons niet aan, crashen al op een memorystickquote:Op maandag 28 februari 2011 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
neem je maar een webcam mee naar je werk en mattie en ik een laptop naar de zaal!
dat hoeft ook niet! hallo! cheerleaderpakjes! hallo!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:54 schreef justmattie het volgende:
[..]
Oh, zoveel muziek kennis heb ik niet
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat kunnen de computers bij ons niet aan, crashen al op een memorystick
Op je paspoort staat 29, maar af en toe twijfel ik daaraanquote:
Je moest eens weten wat Cindy zaterdagavond aanhadquote:Op maandag 28 februari 2011 23:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat hoeft ook niet! hallo! cheerleaderpakjes! hallo!
[..]
nja, ik lijk ouderquote:Op maandag 28 februari 2011 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Op je paspoort staat 29, maar af en toe twijfel ik daaraan
dagaatonsegwelaan!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat Cindy zaterdagavond aanhad
Oh nee, dat gaat jullie allemaal niets aan
Nietquote:
Ik zag net iets over Spotnet.. Is dat een alternatief misschien?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |