Hoe lang ben je daar mee bezig? 3 uur per week? 4 uur?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Het enige wat ik er tussenuit pluk zijn grijze haren.... en daar krijg ik er wel steeds meer van
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoe lang ben je daar mee bezig? 3 uur per week? 4 uur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Ik vind het niet mooi. En het is best een knappe jongen.quote:
Ben ik de enige die hier te snel over heen las?quote:
Puber.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:57 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ben ik de enige die hier te snel over heen las?
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:57 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ben ik de enige die hier te snel over heen las?
"Huh, wat schrijft-ie nou? Oh...wacht, er staat er."
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De ''TV zou gezegd hebben" grappen zijn anders ook al aardig over de datumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Wat ik mij nou af vroeg he, dat furriegebeuren he, wat houdt dat nou eigenlijk in?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:53 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu aan Prison Break denken?
Ik had 'm al keilang niet gemaaktquote:Op maandag 28 februari 2011 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De ''TV zou gezegd hebben" grappen zijn anders ook al aardig over de datum
Ik doe aan snellezen. Zo'n beetje globaal erover heen scannen, en daarna dingen pas nauwkeuriger lezen als dat noodzakelijk is.quote:
Dat was ik niet, maar gastwatdefok.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Wat ik mij nou af vroeg he, dat furriegebeuren he, wat houdt dat nou eigenlijk in?
Om op te staan?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:00 schreef Vlarp het volgende:
TV zou zeggen dat ik een kratje zou moeten gaan halen...
Je bent dus gewoon dyslectischquote:Op maandag 28 februari 2011 23:00 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik doe aan snellezen. Zo'n beetje globaal erover heen scannen, en daarna dingen pas nauwkeuriger lezen als dat noodzakelijk is.
En nu nog steeds niet! Ik heb de woorden "TV zou zeggen..." niet in de mond (of vingers) genomen! Ik noemde je naam niet eens! Misschien had ik het over iemand anders!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had 'm al keilang niet gemaakt!
Zeg, is jouw kwartier internettijd nog niet voorbij, of heb je het eierwekkertje gesaboteerd?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je bent dus gewoon dyslectisch
Nee, niet geloofwaardig, Erik, sorryquote:Op maandag 28 februari 2011 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien had ik het over iemand anders!
Nee ik zit hier alleen als ik verder niks beters te doen heb... en dat komt tegenwoordig bijna niet meer voorquote:Op maandag 28 februari 2011 23:02 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Zeg, is jouw kwartier internettijd nog niet voorbij, of heb je het eierwekkertje gesaboteerd?
Welke zenderquote:Op maandag 28 februari 2011 23:03 schreef Vlarp het volgende:
Met z'n allen op TV!!! Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Hela! Hola!quote:
Ben je jezelf dit nu aan het wijsmaken terwijl je stiekem aan het internetten bent?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik zit hier alleen als ik verder niks beters te doen heb... en dat komt tegenwoordig bijna niet meer voor
Eroverheen ook?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:03 schreef Vlarp het volgende:
Met z'n allen op TV!!! Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Hiquote:
Ik was vorige week in Eindhoven. Het stonk daar. Had je je niet even kunnen wassen?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Wacht! Ik doe ook even beledigd! Ik wil er ook bijhoren!
* Tha_Erik beledigd is!
Nee, dit kan dus niet. Je zegt net nog dat je een dikke huid en zware botten hebt ...quote:Op maandag 28 februari 2011 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Wacht! Ik doe ook even beledigd! Ik wil er ook bijhoren!
* Tha_Erik beledigd is!
Nu wil ik South Park kijken. Bedanktquote:Op maandag 28 februari 2011 23:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, dit kan dus niet. Je zegt net nog dat je een dikke huid en zware botten hebt ...
De indirecte vergelijking!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nu wil ik South Park kijken. Bedankt.
Welke dag was dat? Want doordeweeks was ik in Utrechtquote:Op maandag 28 februari 2011 23:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik was vorige week in Eindhoven. Het stonk daar. Had je je niet even kunnen wassen?
Whut whut?! Ik kijk geen South Parkquote:Op maandag 28 februari 2011 23:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De indirecte vergelijking!![]()
Ik impliceer niets natuurlijk, maar toch... ik zou bijna een topic report doen
Donderdag. En we hebben gegeten bij De Bengel.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Welke dag was dat? Want doordeweeks was ik in Utrecht. Kan je nagaan hoe hard ik gestonken moet hebben
!
Slaap lekker Vlarpoesje!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:10 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga slapen... deze oude man heeft z'n 9 uur slaap nodig
Jouw verhalen zijn altijd goed... *proest*quote:Op maandag 28 februari 2011 23:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Donderdag. En we hebben gegeten bij De Bengel.
Goed verhaal toch?
Er zit altijd zo'n goede clou in.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jouw verhalen zijn altijd goed... *proest*
Kan ie niks aan doen. Hij is zo lang, voordat zijn verhalen van zijn hoofd bij zijn vingers zijn (om te typen) is ie de helft al weer vergeten.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jouw verhalen zijn altijd goed... *proest*
En zuurstofgebrek... ook datquote:Op maandag 28 februari 2011 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan ie niks aan doen. Hij is zo lang, voordat zijn verhalen van zijn hoofd bij zijn vingers zijn (om te typen) is ie de helft al weer vergeten.
Weet je wat voor kutleven ik daardoor heb? Sta ik bij de Albert Heijn met m'n boodschappen, heb ik gewoon geen idee wat ik er in godsnaam aan het doen ben.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan ie niks aan doen. Hij is zo lang, voordat zijn verhalen van zijn hoofd bij zijn vingers zijn (om te typen) is ie de helft al weer vergeten.
Hey tall, blonde and sexyquote:Op maandag 28 februari 2011 23:06 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hi. Ik hoorde van een betrouwbare bron dat de relnichtenhomo's hier waren.
Ook hallo.quote:
Als ik nou Axe koop, maak ik dan ook kans op een sleepover bij jou?quote:
Mja, ik pas nauwelijks door de gangpaden. En Vlarp komt niet boven de Euroshopper producten uit. TV komt maar tot halverwege de winkel omdat ie aan de ketting ligt. Ang3l komt de AH niet door omdat ie aan alle kanten aangevallen wordt door potentiële dates. G_E ergert zich te veel aan al deze mensen om zich in een supermarkt te vertonen. Wonderer mist de Amerikaanse producten.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:12 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Weet je wat voor kutleven ik daardoor heb? Sta ik bij de Albert Heijn met m'n boodschappen, heb ik gewoon geen idee wat ik er in godsnaam aan het doen ben.
Als je Axe koopt (en dat opspuit) dan krijg je hordes vrouwen over je heen.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:14 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Als ik nou Axe koop, maak ik dan ook kans op een sleepover bij jou?
Jij maakt sowieso kans op een sleepover bij mij. Maar juist NIET als je axe gaat kopen!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:14 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Als ik nou Axe koop, maak ik dan ook kans op een sleepover bij jou?
Maar eenmaal samen zijn we 1 goddelijk persoon denk ik dan maar.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, ik pas nauwelijks door de gangpaden. En Vlarp komt niet boven de Euroshopper producten uit. TV komt maar tot halverwege de winkel omdat ie aan de ketting ligt. Ang3l komt de AH niet door omdat ie aan alle kanten aangevallen wordt door potentiële dates. G_E ergert zich te veel aan al deze mensen om zich in een supermarkt te vertonen. Wonderer mist de Amerikaanse producten.
We hebben allemaal wel wat!
en ik ga er werkenquote:Op maandag 28 februari 2011 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, ik pas nauwelijks door de gangpaden. En Vlarp komt niet boven de Euroshopper producten uit. TV komt maar tot halverwege de winkel omdat ie aan de ketting ligt. Ang3l komt de AH niet door omdat ie aan alle kanten aangevallen wordt door potentiële dates. G_E ergert zich te veel aan al deze mensen om zich in een supermarkt te vertonen. Wonderer mist de Amerikaanse producten.
De man hoort toch juist over de vrouw heen te gaan, niet andersom toch? Of heb ik vroeger écht zo slecht opgelet bij biologie?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je Axe koopt (en dat opspuit) dan krijg je hordes vrouwen over je heen.
Was er maar een manier om iedereen met elkaar te laten versmelten... zodat we in elkaar op konden gaan... dat we als puzzelstukjes in elkaar passen... nader tot elkaar komen...quote:Op maandag 28 februari 2011 23:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Maar eenmaal samen zijn we 1 goddelijk persoon denk ik dan maar.
Mja, dan had ik witte zwaan samen laten smelten met zwarte zwaan en dan was hij perfect!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was er maar een manier om iedereen met elkaar te laten versmelten... zodat we in elkaar op konden gaan... dat we als puzzelstukjes in elkaar passen... nader tot elkaar komen...
Vroeger kocht ik altijd Axe, toen ik in havo-1 zat ofzo. Africa en Marine geloof ik, dan was je stoer.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij maakt sowieso kans op een sleepover bij mij. Maar juist NIET als je axe gaat kopen!
Ik mis de notenrijstquote:Op maandag 28 februari 2011 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Allemaal in de oven.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was er maar een manier om iedereen met elkaar te laten versmelten... zodat we in elkaar op konden gaan... dat we als puzzelstukjes in elkaar passen... nader tot elkaar komen...
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, dan had ik witte zwaan samen laten smelten met zwarte zwaan en dan was hij perfect!
Dat verhaal heb ik nooit compleet gehoordquote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Vroeger kocht ik altijd Axe, toen ik in havo-1 zat ofzo. Africa en Marine geloof ik, dan was je stoer.
Ik kom regelmatig bij de AH. Ik zeg alleen niet welke, anders gaan jullie mij stalken.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
en nu dan ?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja op die leeftijd kan het nog.
Axe is echt zo'n merk wat je koopt als je net ontdekt dat je toch maar eens een geurtje op moet doen.
Ik was van Africa en Voodo
Ik heb witte zwaan vrijdag in de effenaar gezien en zwarte zwaan zaterdag. Hmmz.quote:
Ik zit in havo-2.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja op die leeftijd kan het nog.
Axe is echt zo'n merk wat je koopt als je net ontdekt dat je toch maar eens een geurtje op moet doen.
Ik was van Africa en Voodo
gebruik er nu vier. Van vaak naar weinig zijn dat:quote:
We weten toch allemaal welke dat isquote:Op maandag 28 februari 2011 23:19 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik kom regelmatig bij de AH. Ik zeg alleen niet welke, anders gaan jullie mij stalken.
Helemaal waar sorryquote:Op maandag 28 februari 2011 23:00 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dat was ik niet, maar gastwatdefok.
Welleke zwaan ben ik danquote:Op maandag 28 februari 2011 23:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb witte zwaan vrijdag in de effenaar gezien en zwarte zwaan zaterdag. Hmmz.
Maar nu is er Tomasso, de lange zwaan!
Dan mag het niet meerquote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik en Ang3l herinneren het ons als gisteren! We hebben het er nog vaak over.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:21 schreef Tomasso het volgende:
Het is trouwens al wel lang geleden dat we elkander ontmoet hebben onder het genot van een alcoholische bontkraag met een bittere gele vloeistof eronder.
Ging het niet te verquote:
Jij was de Hamlet. De twijfelaar.quote:
Het is niet meer die op de Hoogstraatquote:Op maandag 28 februari 2011 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
We weten toch allemaal welke dat is?
Kom ik aan met mijn amando paars...quote:Op maandag 28 februari 2011 23:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
gebruik er nu vier. Van vaak naar weinig zijn dat:
Ultra Violet van Paco Rabanne
Xeryus Rouge van Givenchy
A-men van Thierry Muegler (Angel for Men dus)
Horizon van Esprit
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:23 schreef creno het volgende:
[..]
Kom ik aan met mijn amando paars...
Ik zuig de alcohol altijd eerst uit de deo, en dan heb ik ook alcoholvrije.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik gebruik altijd alcoholvrije deo
Ja toevallig had ik het laatst nog wel over hem jaquote:Op maandag 28 februari 2011 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik en Ang3l herinneren het ons als gisteren! We hebben het er nog vaak over.
Karen Walker!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zuig de alcohol altijd eerst uit de deo, en dan heb ik ook alcoholvrije.
Ik miste een letter bij het lezen, en vroeg me af hoe je daar nou weer aan kwam.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:23 schreef creno het volgende:
[..]
Kom ik aan met mijn amando paars...
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ging het niet te ver? Ik dacht, laat ik er maar veel mensen bij betrekken, dan is het niet zo erg
.
Geen ideequote:Op maandag 28 februari 2011 23:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja toevallig had ik het laatst nog wel over hem ja
Was dat met jou, ja he?
Ik denk er nog minstens eenmaal per dag aan. Meestal vlak voordat ik ga slapen.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik en Ang3l herinneren het ons als gisteren! We hebben het er nog vaak over.
Armandoquote:Op maandag 28 februari 2011 23:24 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik miste een letter bij het lezen, en vroeg me af hoe je daar nou weer aan kwam.
True. Niemand eigenlijkquote:Op maandag 28 februari 2011 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen idee. Ik luister eigenlijk nooit als je iets zegt.
Ben ik een cultuurbarbaar als ik niet weet wie / wat Hamlet is?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij was de Hamlet. De twijfelaar.
Ik ook! Nivea sensitive ofzo, maar ik ben dan ook een heel gevoelige jongen.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik gebruik altijd alcoholvrije deo
Ik denk eerder aarsquote:
Ik krijg het er gelijk warm vanquote:Op maandag 28 februari 2011 23:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja toevallig had ik het laatst nog wel over hem ja
Was dat met jou, ja he?
Amando aars?quote:
Dat kreeg ik toen ook jaquote:Op maandag 28 februari 2011 23:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik krijg het er gelijk warm van.
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:25 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ben ik een cultuurbarbaar als ik niet weet wie / wat Hamlet is?![]()
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:26 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Die heeft mijn vader ook.
Hey is nog jong!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
! Dat je niet precies weet wélk toneelstuk het is, oké. Maar dat het Shakespeare is moet je eigenlijk wel weten hoor
.
quote:
Bedankt voor het zeggen, ik ga gelijk z'n FB bekijken.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey is nog jong!
Nee wacht, bijna 19 he?
Dan is dat idd geen excuus meer.
quote:
quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:26 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Die heeft mijn vader ook.
quote:
Ik ken vaders dit dat.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik las deze posts achter elkaar
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja, dat hebben alle actieve [HOMO]'s in de afgelopen 24 (48?) uur ook ervaren, die emotiequote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Meer druk uitoefenen.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat hebben alle actieve [HOMO]'s in de afgelopen 24 (48?) uur ook ervaren, die emotie.
Misschien ga ik me wel een keertje inlezen, of niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
! Dat je niet precies weet wélk toneelstuk het is, oké. Maar dat het Shakespeare is moet je eigenlijk wel weten hoor
.
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Amando is zo mogelijk nog erger dan Axe. Vind ik dan he.quote:
een infuus aanleggenquote:Op maandag 28 februari 2011 23:31 schreef Tomasso het volgende:
M'n fles wijn is bijna op, wat moet ik nu?
Hihih, een homo die iets eruit moet spugen.quote:
Terug opboeren in de fles en weer opnieuw beginnen.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:31 schreef Tomasso het volgende:
M'n fles wijn is bijna op, wat moet ik nu?
Meest plausibele optie.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Terug opboeren in de fles en weer opnieuw beginnen.
Dat krijg je als je in havo-2 zit.quote:
quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:27 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Bedankt voor het zeggen, ik ga gelijk je FB bekijken.
Whow, ik zie nu pas dat deze live versie wel erg vet is met dat samplen van haar eigen stem ter plekkequote:Op maandag 28 februari 2011 23:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik loop echt al de hele dag dit nr te zingen
Ik zeg ik dat je aaaaaaafdwaalt
Weet je zelf nog wel voor welke wereld je beeeeent dan
Wel klassenoudste.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat krijg je als je in havo-2 zit.
ach, het was niet duurquote:Op maandag 28 februari 2011 23:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Amando is zo mogelijk nog erger dan Axe. Vind ik dan he.
Het is net zoiets als Drakar Noir of Old Spice.
Ik ben mobiel altijd bereikbaar.quote:
Old Spice! Nu moet ik aan die negert denkenquote:Op maandag 28 februari 2011 23:34 schreef creno het volgende:
[..]
ach, het was niet duur
Old spice is wel echt een oude mannenlucht.
Ik heb ook Kiton, maar dat spuit ik niet onder mijn armen, das veel te duur.
Ik heb je nummer niet!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik ben mobiel altijd bereikbaar.
Jamaar 1987 is toch 23 of 24 jaar al?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat krijg je als je in havo-2 zit.
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar 1987 is toch 23 of 24 jaar al?
Hoezo zit je dan in havo 2?
quote:
Ow het ging echt alleen over onder je armen?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:34 schreef creno het volgende:
[..]
ach, het was niet duur
Old spice is wel echt een oude mannenlucht.
Ik heb ook Kiton, maar dat spuit ik niet onder mijn armen, das veel te duur.
Hoi.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik ben mobiel altijd bereikbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |