Vandaag staat les 8 op mijn programma, wat spierpijn, maar niet genoeg voor een extra rustdagquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:15 schreef ray_nl het volgende:
Gisteravond voor de 3e keer les 6 gelopen, eindelijk zonder problemen en voor de 1e keer boven de 3km gekomen![]()
Op naar les 7
Sowieso moet je je in het begin niet op snelheid focussen. Ik liep toen ik net begon ook ergens tussen de 8,5 en de 9 in. In het begin liep ik harder en toen ging ik echt snel stuk. Toen ik wat rustiger ging lopen, hield ik het een stuk beter uitquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:53 schreef ray_nl het volgende:
Oke, goed om te zien dat wat ik loop ook wel normaal is.Vraag t me nog wel eens af of ik niet te langzaam loop maar dat valt dus best wel mee
IK weet niet of ik onder "normaal" val, maar het komt overeenquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:53 schreef ray_nl het volgende:
Oke, goed om te zien dat wat ik loop ook wel normaal is.Vraag t me nog wel eens af of ik niet te langzaam loop maar dat valt dus best wel mee
Jezus wat ga je goed!quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:26 schreef Ticootje het volgende:
Vanavond is 16 alweer aan de beurt. Het gaat echt lekker zo!
Cardiotrainerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:16 schreef ray_nl het volgende:
Van welk programma is dat gotc? Ziet r spiffy uit!
Geen voorschrift, maar persoonlijk vind ik dat een stuk netter staan. (sneakers mogen niet bv).quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:24 schreef Viking84 het volgende:
Gewoon niet op hakken lopen? Of is dat een voorschrift ofzo?
Miss kun je rekoefeningen doen?
Ik ga straks ook 30-35 min lopen. Iig 5 km doen. Zo ff een playlist maken met leuke Rammsteinmuziekjes
genoeg nette schoenen zonder hakquote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Geen voorschrift, maar persoonlijk vind ik dat een stuk netter staan. (sneakers mogen niet bv).
Rekoefeningen doe ik al zoals ik al zei.
Thanks! Had vanochtend naast het ademhalingsprobleem idd het gevoel dat er een soort blokkade zit in m'n benen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:15 schreef Aukje83 het volgende:
Check ook even je onderbenen op verkramping of spiertjes die je wat kan masseren, een slechte loop wordt imo nogal vaak veroorzaakt door restanten van de vorige loop die nog wat in het been zitten. Op een gegeven moment is extra rust niet de oplossing, dan moet je de verbetering in de inspanning vinden en niet erbuiten.
Maar 4x per week is erg veel inderdaad, wat je kan proberen is 2x per week je standaard 5km en en dan een keer een wat grotere afstand. En dan altijd het tempo gewoon laag houden (je lichaam versnelt uit zichzelf wel).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |