Herkenbaar, ik ga morgen na 3 weken eindelijk eens les 4 doenquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het viel best mee met de wind eigenlijk. Jammer dat ik nou 1.5 week moet wachten voor ik weer verder kan. Zo kom ik nog niet vooruit natuurlijk.
Zaten je veters te strak? Of je sok?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:41 schreef ray_nl het volgende:
Net les 6 op de sportschool gelopen.
Eerste x dat ik na 18 minuten afhaakte. Leek wel of mn rechtervoet aan t slapen was.Iemand dat wel eens gehad?
Maar ff afgehaakt dus.
Overigens zie je dan heel goed op de loopband dat Evy een heeeeeeeeeeel apart horloge heeft
Yup.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:41 schreef ray_nl het volgende:
Eerste x dat ik na 18 minuten afhaakte. Leek wel of mn rechtervoet aan t slapen was.Iemand dat wel eens gehad?
Maar ff afgehaakt dus.
Overigens zie je dan heel goed op de loopband dat Evy een heeeeeeeeeeel apart horloge heeft
Bepaalde dingen die je eet he, kaas werkt echt niet bijvoorbeeld. Kan drie uur van te voren kaas eten en er dan alsnog last van hebben.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:16 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Gisteren les 21 gedaan. Als ik geen problemen met ademhaling krijg of last van m``n benen dan is het wel weer iets anders. Bij het laatste stuk van 12 minuten kreeg ik vet last van mijn buik en ook had ik het gevoel alsof ik een harde boer moest laten (vraag me niet hoe dat komt). Gelukkig zit er een ziekenhuis langs mijn route dus als ik echt het gevoel heb alsof ik elk moment dood neer kan vallen dan (hard)loop ik daar wel even binnen.
Ik heb wel eens een slapende bil gehadquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:41 schreef ray_nl het volgende:
Maar ff afgehaakt dus.
Goed zeg!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:43 schreef robdriessen het volgende:
Run 17 dan eindelijk in de pocket. Met windkracht 5 tegen, en over een heuvel moeten klimmen, en laatste 500 meter met ongeveer 8% helling omhoog. Eindstand: 4,6 km. Als er geen wind was geweest had ik zeker die 5 km aangetikt. Morgen run 18, met of zonder renmaatje.
Haha ik vind het altijd heel makkelijk om een excuus te bedenken (het regent, het is te koud, het is te warm, ik heb mijn haar net gewassen.......enzovoort)quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:03 schreef mazaru het volgende:
Ik heb vandaag ook gelopen. Ik was bezig om een smoes te bedenken waarom ik niet zou gaan, maar ik kon echt niets verzinnen.
Blij toe, want het was vandaag perfect weer, en het lopen ging ook hartstikke goed. Ik heb er nog een stukje aangeplakt, omdat ik wou lopen op Adele, Rolling in the deep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |