Ja stom he. Ik vind m juist zo leuk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:49 schreef Herfstblad het volgende:
De uitgever van Christel vind hem inderdaad niet leuk. Ik vind Keesje juist 1 van de leukere beestjes. Ik ben niet echt een fan van de ijsbeer bijvoorbeeld en die komt in het nieuwe boekje geloof ik.
Kun je het geel er niet naast houden en dan kijken?
Nee hoor, ik kom van Brussel :-)quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:58 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Is openbaar vervoer geen optie?
Lijkt me wel erg ver, maar goed, ik weet niet van waar je komt
Arnhem is voor mij ideaal trouwens. 45 min reizen van deur tot station Arnhem
Waaaaaat???quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:54 schreef Herfstblad het volgende:
Ik vind hem ook best tof. Leuker dan Karen kameleon in elk geval
Deze komen in het nieuwe boekje:
Dit zijn de gelukkige beestjes die een plekje gaan krijgen in het boekje:
Evie de eekhoorn
Doris de dolfijn
Gerrit de gier
Gijs de ijsbeer
Joe de Cocker Spaniel
Karel de kikker
Karen de kameleon
Kasper de krokodil
Puck de papegaai en
Stella de koe
Welke geel heb je dan? Ik zou oker ofzo doen.
Ik heb een webshopje, maar daar komt niet alles in. Vind het meeste zelf te leuk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:18 schreef bietel het volgende:
Verkopen jullie dingen die jullie gehaakt hebben?
Jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:18 schreef caroline88 het volgende:
Whoop LOL die beesten gaan zeker allemaal op jou lijken? stoned als een garnaal...
(grapje!!!)
Wie wel dan? Blijft toch een honkbalknuppel verstopt in een chemisch wapentje... ik wens jou natuurlijk ook een spoedig en pilvrij herstel toequote:Op woensdag 2 maart 2011 20:21 schreef Whoopdidoo het volgende:
JaZal morgen ook wel weer stoned zijn van de pijnstillers(kan ik niet zo goed tegen namelijk)
Die amineko's zijn gewoon altijd stoned bij mij wat ik ook doe, ach ja.
Dat is raar!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:24 schreef Yachiru het volgende:
Oja Herfstblad, dat boekje had ik via Cosmox gepre-orderd (schrijf je dat zo?) maar het is geannuleerd, dus vraag me af of het nog uit gaat komen.. Ze gaven namelijk geen reden op, en ik dacht, als het gewoon uitgesteld is dan kunnen ze de pre-order wel gewoon laten staan toch?
Ik hoop ook dat ik kan komen Caroline, vorige keer was het echt heel erg gezellig en nu zijn er ook weer nieuwe gezichten, dat is natuurlijk ook super!
En het is trouwens een tijger, geen giraffe!Google maar eens op Casper en Hobbes of Calvin and Hobbes, dan zie je waar 'ie op gebaseerd is
Dat zijn strepen. En foei.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:27 schreef caroline88 het volgende:
sorry tijger geen giraf tijger geen girafze hebben dacht ik allebei vlekjes. SORRY!!!
Schaam me diepquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:28 schreef Whoopdidoo het volgende:
Dat zijn strepen. En foei.
Edit: Ik moest wel heulemaal terugkijken hoor dacht ook dat t vlekken/stippen waren
Ik ook vanmiddag maar ik moest wachten ... toch wel minstens 20 secondenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:37 schreef trovey het volgende:
Vanmiddag al gedaan....was niet erg druk, helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |