abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93554549
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 19:49 schreef Herfstblad het volgende:
De uitgever van Christel vind hem inderdaad niet leuk. Ik vind Keesje juist 1 van de leukere beestjes. Ik ben niet echt een fan van de ijsbeer bijvoorbeeld en die komt in het nieuwe boekje geloof ik.

Kun je het geel er niet naast houden en dan kijken?
Ja stom he. Ik vind m juist zo leuk.

Ja heb ik al gedaan, t ziet er een beetje raar uit. Nou ja hij is nog niet af. Misschien dat een donkere geel wel mooi is.
pi_93554716
Ik vind hem ook best tof. Leuker dan Karen kameleon in elk geval :P

Deze komen in het nieuwe boekje:
Dit zijn de gelukkige beestjes die een plekje gaan krijgen in het boekje:
Evie de eekhoorn
Doris de dolfijn
Gerrit de gier
Gijs de ijsbeer
Joe de Cocker Spaniel
Karel de kikker
Karen de kameleon
Kasper de krokodil
Puck de papegaai en
Stella de koe

Welke geel heb je dan? Ik zou oker ofzo doen.
pi_93554942
O is dat nu al zeker, zitten wel leuke bij dus ik zal hem wel weer kopen, je moet toch wat met al die bakken geld die binnenkomen met al die beestjes (ok een heel klein bakje geld is het :P).

Ja dit was lichtgeel. We hebben wel donkerder, morgenmiddag maar eens kijken als ik Leiden overleef.
pi_93555145
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 18:58 schreef Herfstblad het volgende:

[..]

Is openbaar vervoer geen optie?
Lijkt me wel erg ver, maar goed, ik weet niet van waar je komt ;)

Arnhem is voor mij ideaal trouwens. 45 min reizen van deur tot station Arnhem :P
Nee hoor, ik kom van Brussel :-)
pi_93555188
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 19:54 schreef Herfstblad het volgende:
Ik vind hem ook best tof. Leuker dan Karen kameleon in elk geval :P

Deze komen in het nieuwe boekje:
Dit zijn de gelukkige beestjes die een plekje gaan krijgen in het boekje:
Evie de eekhoorn
Doris de dolfijn
Gerrit de gier
Gijs de ijsbeer
Joe de Cocker Spaniel
Karel de kikker
Karen de kameleon
Kasper de krokodil
Puck de papegaai en
Stella de koe

Welke geel heb je dan? Ik zou oker ofzo doen.
Waaaaaat??? :o Karen de kameleon vind ik juist één van de leukste patroontjes! Hoe kun je dat nou zeggen! :6 ..nee, grapje hoor :*
Maar ik vind Keesje ook heel erg schattig, en die uitgever heeft gewoon geen smaak,
sorry hoor maar dat is overduidelijk O-)
pi_93555224
We moeten allemaal even mailen :P
pi_93556388
:P Ik heb alle beestjes uit dit boekje al, maar misschien koop ik het boekje nog wel. O-)

Ik wacht nu trouwens op het boekje van Annemarie Arts: Babycadeautjes haken.

* Herfstblad is er nog niet uit wat ze moet gaan maken 8)7
pi_93556399
Verkopen jullie dingen die jullie gehaakt hebben?
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:18:33 #134
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_93556421
trovey, jammer dat je niet komt maar wat een leuke reden :)

Whoop LOL die beesten gaan zeker allemaal op jou lijken? stoned als een garnaal...
(grapje!!!)

Tan, beterschap :*

Stefanie en Yachiru, hoop dat jullie er ook zijn! Het wordt wel proppen met al die draken en zo maar dat gaat vast wel lukken ;)

Lyssa, leuke giraf, gefeliciteerd dat je mag proefdraaien *O*
pi_93556536
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:18 schreef bietel het volgende:
Verkopen jullie dingen die jullie gehaakt hebben?
Ik heb een webshopje, maar daar komt niet alles in. Vind het meeste zelf te leuk. _O- Dekens e.d. verkoop ik sowieso niet.
pi_93556641
quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:18 schreef caroline88 het volgende:

Whoop LOL die beesten gaan zeker allemaal op jou lijken? stoned als een garnaal...
(grapje!!!)

Ja :P Zal morgen ook wel weer stoned zijn van de pijnstillers(kan ik niet zo goed tegen namelijk)
Die amineko's zijn gewoon altijd stoned bij mij wat ik ook doe, ach ja.

Ik verkoop mn beestjes in een hobbywinkeltje. En afgelopen december heeft mn moeder met de beestjes op een kerstmarkt gestaan, dat ging ook wel goed.
pi_93556833
Oja Herfstblad, dat boekje had ik via Cosmox gepre-orderd (schrijf je dat zo? :P) maar het is geannuleerd, dus vraag me af of het nog uit gaat komen.. Ze gaven namelijk geen reden op, en ik dacht, als het gewoon uitgesteld is dan kunnen ze de pre-order wel gewoon laten staan toch?

Ik hoop ook dat ik kan komen Caroline, vorige keer was het echt heel erg gezellig en nu zijn er ook weer nieuwe gezichten, dat is natuurlijk ook super! :D

En het is trouwens een tijger, geen giraffe! :) Google maar eens op Casper en Hobbes of Calvin and Hobbes, dan zie je waar 'ie op gebaseerd is O+
pi_93556882
Hij lijkt wel ontzettend op een giraf. :Y
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:25:28 #139
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_93556910
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:21 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ja :P Zal morgen ook wel weer stoned zijn van de pijnstillers(kan ik niet zo goed tegen namelijk)
Die amineko's zijn gewoon altijd stoned bij mij wat ik ook doe, ach ja.
Wie wel dan? Blijft toch een honkbalknuppel verstopt in een chemisch wapentje... ik wens jou natuurlijk ook een spoedig en pilvrij herstel toe :* O+ :*

Ben zelf een beetje suffig vandaag dus het spijt me als ik iemand vergeten ben - ik lees alle berichten en wens jullie in elk geval in gedachten altijd hoera *O* en wat sneu :'(
Zit zelf te herstellen van een zware workout vanmorgen en lekker te multitasken met deken op schoot, forum voor mijn neus en kopje thee bij de hand c_/
pi_93556917
Oh, ik verkoop trouwens niks, ik geef het meestal weg. Nouja, de dingen die ik haak dan dus. Zo'n beetje alles wat op m'n to hook list staat is voor iemand anders, behalve de eenhoorn van Ana Paula Rimoli waar ik NOG STEEDS mee bezig ben :P Die is voor mij O+
pi_93557001
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:24 schreef Yachiru het volgende:
Oja Herfstblad, dat boekje had ik via Cosmox gepre-orderd (schrijf je dat zo? :P) maar het is geannuleerd, dus vraag me af of het nog uit gaat komen.. Ze gaven namelijk geen reden op, en ik dacht, als het gewoon uitgesteld is dan kunnen ze de pre-order wel gewoon laten staan toch?

Ik hoop ook dat ik kan komen Caroline, vorige keer was het echt heel erg gezellig en nu zijn er ook weer nieuwe gezichten, dat is natuurlijk ook super! :D

En het is trouwens een tijger, geen giraffe! :) Google maar eens op Casper en Hobbes of Calvin and Hobbes, dan zie je waar 'ie op gebaseerd is O+
Dat is raar!
Ik heb het bij Selexyz ge pre-orderd en is niet afgebroken ofzo.

Ik had Hobbes niet eens herkend, terwijl ik altijd die stripjes in de krant las :')
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:27:07 #142
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_93557034
sorry tijger geen giraf tijger geen giraf :@ ze hebben dacht ik allebei vlekjes. SORRY!!!
pi_93557108
quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:27 schreef caroline88 het volgende:
sorry tijger geen giraf tijger geen giraf :@ ze hebben dacht ik allebei vlekjes. SORRY!!!
Dat zijn strepen. En foei.

Edit: Ik moest wel heulemaal terugkijken hoor dacht ook dat t vlekken/stippen waren :P
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:33:48 #144
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_93557496
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:28 schreef Whoopdidoo het volgende:
Dat zijn strepen. En foei.

Edit: Ik moest wel heulemaal terugkijken hoor dacht ook dat t vlekken/stippen waren :P
Schaam me diep :@ :@ :@

Iedereen al gestemd trouwens? Je hebt nog een klein half uurtje...
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:35:50 #145
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_93557658
tuurlijk caroline, vanochtend vroeg al. 8-)

maar kijk nou: granny squares zijn IN... :o

zie ook de collectie van 'house of holland'
(bron: de weblog van sarah london)
in de haak.
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:37:04 #146
244933 trovey
Nachtoele
pi_93557750
Vanmiddag al gedaan :P ....was niet erg druk, helaas. :{
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:38:27 #147
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_93557834
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 20:37 schreef trovey het volgende:
Vanmiddag al gedaan :P ....was niet erg druk, helaas. :{
Ik ook vanmiddag maar ik moest wachten ... toch wel minstens 20 seconden ;)
pi_93557903
Ik ben een uurtje terug met de hele familie gegaan, dat vindt mijn moeder nog zo leuk, als we met z'n allen gaan :P Ons lokaal zit in een verzorgingstehuis voor Indische ouderen, dus het ruikt daar altijd superlekker O+
pi_93557936
Ik heb ook vanmiddag al gestemd.
Bij ons was het vewrrassend druk.

Die gsjes had ik inderdaad ook al gezien :P
pi_93557960
Ja, die hobbes is leuk! :)

Ik denk niet dat ik (snel) genoeg dingen maak om een webshop te kunnen vullen, maar een vriendin heeft wel een keer gezegd dat ik wel eens wat op haar kraampje mag leggen, als ze weer een keer op een kunstmarkt staat. Ze is illustrator en probeert op die manier ook wat van haar werk te verkopen. Wie weet dat ik dat eens doe!
Mijn deken ga ik inderdaad ook zelf houden. Zit ook teveel geld in om als kadootje weg te geven :P
Verder begin ik vaak met het idee om het projectje weg te geven als het klaar is, maar uiteindelijk vind ik het vaak te leuk en hou ik het :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')