Awo Snuffa G!quote:
Ik vraag em altijd aanquote:Op maandag 28 februari 2011 22:03 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb dit nummer dit weekend 2 keer op aanvraag gedraaid. MEELOPER DRAGEMS
Gewoon omdat het konquote:Op maandag 28 februari 2011 22:03 schreef ToT het volgende:
Fucking Denny Christiaan gebruiken voor de TT!
sorry is was een sociaal leven aan het leidenquote:Op maandag 28 februari 2011 22:03 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb dit nummer dit weekend 2 keer op aanvraag gedraaid. MEELOPER DRAGEMS
god hoe voelde het?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:04 schreef dragems het volgende:
[..]
sorry is was een sociaal leven aan het leiden
ik weet niksquote:Op maandag 28 februari 2011 22:04 schreef dragems het volgende:
[..]
Larpen is toch ook best sociaalquote:Op maandag 28 februari 2011 22:04 schreef dragems het volgende:
[..]
heeel sexyquote:
Iemands schedel inslaan met een houten zwaard, valt nog steeds onder autismequote:
mag ik dat verhaal vertellen?quote:
niet zien.. horenquote:Op maandag 28 februari 2011 22:06 schreef Spouwerranger het volgende:
Hoort dit bij mijn verzoekje of hoe moet ik dit zien?
Ik.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:07 schreef trolololo het volgende:
Ik bied een meisje uit de 1e klas aan van 13 jaar.
Wie wil haar hebben?
Ik, of ben jij Chris Hansen? Dan niet nl...quote:Op maandag 28 februari 2011 22:07 schreef trolololo het volgende:
Wie wil haar hebben?
check het rooster eensquote:Op maandag 28 februari 2011 22:06 schreef Viro het volgende:
ik heb al een paar vragen gestuurd voor dragems
truste SSBquote:
Als jij haar aanbiedt, zal het waarschijnlijk niet veel zijn.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:07 schreef trolololo het volgende:
Wie wil haar hebben?
ik ga zeker luisterenquote:Op maandag 28 februari 2011 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
check het rooster eens![]()
[..]
truste SSB
Is het ook niet, daarom wil ik er van afquote:Op maandag 28 februari 2011 22:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Als jij haar aanbiedt, zal het waarschijnlijk niet veel zijn.
Overigens:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:08 schreef adrastea het volgende:
kk lekkere naamfoto van KKJ gekregenVOELENN MENSCHEN VOELENNNNN
Dit jaquote:Op maandag 28 februari 2011 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
DRAGEMS KAN JE HARDER PRATEN????????? of iets aan je instellingen doen?
DAT!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
Chill the fuck down, mattiequote:Op maandag 28 februari 2011 22:09 schreef Snuf. het volgende:
WTF GA JE MIJ BESCHULDIGEN WTF IS DEZEN WTF IK STOND LANGS DE ZIJLIJN EN KEEK TOE
Ditquote:Op maandag 28 februari 2011 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
Dit doet hij altijd al zoquote:Op maandag 28 februari 2011 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
Koel de neuk naar beneden?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Chill the fuck down, mattie
Nee zo ging het niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:10 schreef djkoelkast het volgende:
DAAROM HEBBEN WE DUS EEN ROOSTER LIEVJES
En als iemand niet kan niet allemaal als haasjes er bij. Bah
Ben jij dat serieus?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:11 schreef Nitrouz het volgende:
mijn fobo wordt kk vers lalmealal kom lurken en praten ha ha
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Daar zit ook weer wat in ja!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:13 schreef Lama443 het volgende:
[..]
deze is episch want hij zegt: renegades of Fok!
heb ik welquote:Op maandag 28 februari 2011 22:08 schreef mc-Piel het volgende:
Dubstep niet jouw catagorie???!!!
Iedereen houdt van dubstep!
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik vond het al vreemd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat een baas op die foto's
Who motivates the motivator?
Nee kijk de shit was aan Sinterklaas kapoen zijn internet deed het niet dus er werd omgeroepen of er nog mensen waren die het wilde vullen. Oa ik zei dat ik wel beschikbaar was.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik hoor dat er 3 tegelijk wilden, zo werkt het niet.
Dan is het goedquote:Op maandag 28 februari 2011 22:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee kijk de shit was aan Sinterklaas kapoen zijn internet deed het niet dus er werd omgeroepen of er nog mensen waren die het wilde vullen. Oa ik zei dat ik wel beschikbaar was.
ik gaf gewoon antwoord op de vraag of er iemand beschikbaar was..
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:16 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
knetter krank jorum
zij mag dat , zij is knetter
Tietenquote:Op maandag 28 februari 2011 22:16 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
knetter krank jorum
1 dag op fok. doe dat maar eens naquote:Op maandag 28 februari 2011 22:16 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
knetter krank jorum
Wat een lelijke tieten.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:16 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
knetter krank jorum
wij hebben geschiedenis hequote:Op maandag 28 februari 2011 22:17 schreef adrastea het volgende:
[..]
1 dag op fok. doe dat maar eens na
Is dat dragems?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:16 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
knetter krank jorum
Nja.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Alsof ik voor jou mijn kelder verlaat
Die zijn ehm...quote:Op maandag 28 februari 2011 22:16 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
knetter krank jorum
spoiler bittequote:Op maandag 28 februari 2011 22:16 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
knetter krank jorum
Tieten met vieze moedervlekquote:Op maandag 28 februari 2011 22:16 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
knetter krank jorum
Kate uit canadaquote:Op maandag 28 februari 2011 22:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als ze 12 lijkt is het wel wat voor mij![]()
Jordan Capri
Waarom zijn alle Fok!kers eigenlijk pedo??quote:Op maandag 28 februari 2011 22:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als ze 12 lijkt is het wel wat voor mij![]()
Jordan Capri
omdat autistquote:Op maandag 28 februari 2011 22:20 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Waarom zijn alle Fok!kers eigenlijk pedo??
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:20 schreef Nitrouz het volgende:
De billen van Myraela kan je moeilijk missen.
Ik val gewoon op jongquote:Op maandag 28 februari 2011 22:20 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Juist niet, als het maar 12 lijkt, maar niet isquote:Op maandag 28 februari 2011 22:20 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Als het niet strafbaar zou zijnquote:Op maandag 28 februari 2011 22:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Juist niet, als het maar 12 lijkt, maar niet is
Inderdaad. Neem tenminste een iPad meequote:Op maandag 28 februari 2011 22:20 schreef Snuf. het volgende:
Hahaha mensen zonder MacBook Pro in de Starbucks_!
12 is te. Meisjes van net 18quote:Op maandag 28 februari 2011 22:21 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Als het niet strafbaar zou zijn![]()
Of niet dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Dat is wel heel foutquote:Op maandag 28 februari 2011 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Als het niet rekt, dan scheurt het wel?
sorry lamaatjequote:
Hoe dichterbij de nul,...quote:Op maandag 28 februari 2011 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Als het niet rekt, dan scheurt het wel?
Twee keer negen is ook 18quote:Op maandag 28 februari 2011 22:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jong vel rekt wel
rekt het niet dan scheurt het wel
scheurt het niet dan knapt het wel
Ik vond het in Tinychat al ergquote:Op maandag 28 februari 2011 22:21 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Als ze op de Tinychat zit is haar cam versmalt ofzo, haar hoofd is héél anders in het echt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Daar heb ik als meisje toch niets aanquote:Op maandag 28 februari 2011 22:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jong vel rekt wel
wat gescheurd is moet genaaid wordenquote:Op maandag 28 februari 2011 22:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jong vel rekt wel
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:23 schreef mc-Piel het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen een ferrari en een jong meisje?Wat slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:23 schreef mc-Piel het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen een ferrari en een jong meisje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij scheurt niet meer hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar heb ik als meisje toch niets aan
nee hoor. niks in me PM.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:23 schreef Nitrouz het volgende:
Ik heb een vraag ingestuurd
Precies 255 tekens erin.
Nouja.. als je hard je best doet, scheurt er vast vanzelf wel ietsquote:Op maandag 28 februari 2011 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar heb ik als meisje toch niets aan
dat bedoel ikquote:
Ruim je het even op, ja?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:25 schreef Patje1987 het volgende:
Godver weer heel de plee ondergespuugd, nu ga ik slapen
Ziek? Of teveel van ditte en datte?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:25 schreef Patje1987 het volgende:
nog niet bij de dokter geweest?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:25 schreef Patje1987 het volgende:
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:25 schreef Patje1987 het volgende:
Ik voel je pijnquote:Op maandag 28 februari 2011 22:25 schreef Patje1987 het volgende:
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:25 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Houd jij niet van Jonge Meisjes??
Dat weten wequote:Op maandag 28 februari 2011 22:26 schreef Snuf. het volgende:
Ik ben meer van seks met jonge dode mannelijke dieren
Anale seks met dooie dieren?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:26 schreef Snuf. het volgende:
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Anale seks met dooie dieren?
SERIEUS JIJ HEBT EEN FUCKING SICK MIND DAT DOE JE NIETquote:Op maandag 28 februari 2011 22:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Anale seks met dooie dieren?
Gisteren stond er op de FP iets over een leraar die opgepakt is omdat hij geyle neuqsecks met een puppy wilde hebben in een hotelkamer!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:26 schreef Snuf. het volgende:
Haha neequote:Op maandag 28 februari 2011 22:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nog niet bij de dokter geweest?
notquote:Op maandag 28 februari 2011 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Gisteren stond er op de FP iets over een leraar die opgepakt is omdat hij geyle neuqsecks met een puppy wilde hebben in een hotelkamer!![]()
Tijdens mijn middelbare school stond ik dat altijd door de school te schreeuwenquote:
Die baren houten poppetjes?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:28 schreef djkoelkast het volgende:
Dragems heeft contact met zwangere larpmeisjesIRL
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Haha nee, ik sterf langzaam af denk ik
en thx allemaal
HAAH LAMA'S VADER HEEFT GENEUKT MET EEN SCHAAPquote:Op maandag 28 februari 2011 22:28 schreef Lama443 het volgende:
In Ammerstol was het heel gebruikelijk een Schaap te Schenken als je niets te doen had in de zomer.
Als ik de verhalen van me pa moet geloven (jah daar praat ik over met me pa)
niet: '' En dan zijn er van die mensen!!!! En die zijn in staat, om het dode paard.. IN DE REET TE NEUQEN! ... Maar dat heeft niets met sport te makenquote:Op maandag 28 februari 2011 22:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Tijdens mijn middelbare school stond ik dat altijd door de school te schreeuwen
Sowieso Ammerstolquote:Op maandag 28 februari 2011 22:28 schreef Lama443 het volgende:
In Ammerstol was het heel gebruikelijk een Schaap te Schenken als je niets te doen had in de zomer.
Neeh een Lama, dat was op vakantiequote:Op maandag 28 februari 2011 22:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
HAAH LAMA'S VADER HEEFT GENEUKT MET EEN SCHAAP
Ik ken wel chicka's uit dat dorp
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:28 schreef Lama443 het volgende:
Wat zieligquote:Op maandag 28 februari 2011 22:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, ze is in-spel verkracht door mede larpers. Maar dragems kent haar IRL.
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:29 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
niet: '' En dan zijn er van die mensen!!!! En die zijn in staat, om het dode paard.. IN DE REET TE NEUQEN! ... Maar dat heeft niets met sport te maken.. ''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Who motivates the motivator?
only in americaquote:Op maandag 28 februari 2011 22:30 schreef ToT het volgende:
Leraar in de boeien voor seksdate met hond
Mag dat niet daar?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:30 schreef ToT het volgende:
Leraar in de boeien voor seksdate met hond
O.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:32 schreef Spouwerranger het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)15-maanden-niet.html![]()
Ik wil een penis van 30cmquote:Op maandag 28 februari 2011 22:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja ik wil ook wel eens wat maar je kan niet alles hebben
ik deed alsof ik het niet hoorde.. nu las ik hetquote:
Die is oud!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:32 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ik wil een penis van 30cm
Maarjah ik ga er niet 5cm vanaf halen![]()
![]()
![]()
OK dit spijt mij oprecht
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:32 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ik wil een penis van 30cm
Maarjah ik ga er niet 5cm vanaf halen![]()
![]()
![]()
OK dit spijt mij oprecht
Nu welquote:Op maandag 28 februari 2011 22:32 schreef mc-Piel het volgende:
Wisten jullie dat het in Sterling Colorado verplicht is om als loslopende kat een achterlicht te dragen?
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:33 schreef djkoelkast het volgende:
Dragems vindt ballen verfraaiing van de peners
idd; zolang je niet een stuk van je eigen tong af hebt gesneden heb je geen recht om op hen te zeiken!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Niet haten op pure epiesheid
Geweldigquote:Op maandag 28 februari 2011 22:34 schreef Nitrouz het volgende:
KIJK MIJN PAINT VERZAMELING JONGENSIN FOBO
haha mooien paintsquote:Op maandag 28 februari 2011 22:34 schreef Nitrouz het volgende:
awesomequote:Op maandag 28 februari 2011 22:34 schreef Nitrouz het volgende:
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:34 schreef Nitrouz het volgende:
Fucking baasquote:Mijn hobby is knikkerbanen bouwen
Deze!quote:
Hij's geld aan het verdienen op centraal.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
Koelkast ben je nog in het topic?
Waarmee neem je die jingles op?
Achter centraalquote:Op maandag 28 februari 2011 22:38 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Hij's geld aan het verdienen op centraal.
Heb ik geen last van atmquote:Op maandag 28 februari 2011 22:39 schreef mr-green het volgende:
wtf altijd een raar moment. Hoor zojuist dat mijn ex een kind krijgt (van haar huidige vriend dat dan weer wel)
Het is je vaker gebeurd?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:39 schreef mr-green het volgende:
wtf altijd een raar moment. Hoor zojuist dat mijn ex een kind krijgt (van haar huidige vriend dat dan weer wel)
dat had ik ook laatstquote:Op maandag 28 februari 2011 22:39 schreef mr-green het volgende:
Wel leuk voor haar. Ga je haar feliciteren?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:39 schreef mr-green het volgende:
Kind krijgen leukquote:Op maandag 28 februari 2011 22:40 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Wel leuk voor haar. Ga je haar feliciteren?
Eindbaas, kom je eten?quote:
AAAH HAAL HET WEGquote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:41 schreef Lama443 het volgende:
[..]
AAAH HAAL HET WEG
verschrikkelijk, moet er niet aan denken
Ik zou 4 condooms over elkaar aan trekken
genoeg.. kijk maar in fobo'squote:Op maandag 28 februari 2011 22:42 schreef mr-green het volgende:
zijn er geen foto's van de vrouwelijke fokkers?
Ooit van Fobo gehoord?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:42 schreef mr-green het volgende:
DROMENVANGERTJE BOHHHH BOHHHHH BOHHHHHquote:Op maandag 28 februari 2011 22:42 schreef mr-green het volgende:
DV is underaged dat is niet okquote:Op maandag 28 februari 2011 22:43 schreef Snuf. het volgende:
[..]
DROMENVANGERTJE BOHHHH BOHHHHH BOHHHHH
Ik dacht dat jij wel van de underaged was?quote:
pas maar op dat ie je piemel niet op eetquote:Op maandag 28 februari 2011 22:43 schreef Snuf. het volgende:
Anders heb ik altijd nog mijn hont en die kan dat kind opeten
Jah ik probeer anderen ervan af te houdenquote:Op maandag 28 februari 2011 22:43 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel van de underaged was?
smooth!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:44 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Jah ik probeer anderen ervan af te houden
Hij eet toch ook geen boomstammen zo iets groots kan niet naar binnenquote:Op maandag 28 februari 2011 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pas maar op dat ie je piemel niet op eet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:44 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hij eet toch ook geen boomstammen zo iets groots kan niet naar binnenNOESSS DEZE BOY MAAKT FATOE HAHA, SOORTVAN HIJ HEEFT BBMC DAT KAN TOGH HELEMAAL NIET SWAAA! LOLCATZZZSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
ah ze woont volgens mij ergens in Boerenlandquote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:44 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hij eet toch ook geen boomstammen zo iets groots kan niet naar binnenoohhh boehoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee joh, zeg tegen d'r dat ze leuk haar heeft!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:45 schreef Lama443 het volgende:
[..]
ah ze woont volgens mij ergens in Boerenland
Daarbij out of my league
quote:
Ja dat werkte bij mij ook!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:45 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nee joh, zeg tegen d'r dat ze leuk haar heeft!
Ik haat vrouwen zelfvertrouwen geven, worden ze irritant vanquote:Op maandag 28 februari 2011 22:45 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nee joh, zeg tegen d'r dat ze leuk haar heeft!
Nee verlegen juistquote:Op maandag 28 februari 2011 22:46 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ik haat vrouwen zelfvertrouwen geven, worden ze irritant van
Zeg dat ze geen leuk haar heeft!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:46 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ik haat vrouwen zelfvertrouwen geven, worden ze irritant van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |