Awo Snuffa G!quote:
Ik vraag em altijd aanquote:Op maandag 28 februari 2011 22:03 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb dit nummer dit weekend 2 keer op aanvraag gedraaid. MEELOPER DRAGEMS
Gewoon omdat het konquote:Op maandag 28 februari 2011 22:03 schreef ToT het volgende:
Fucking Denny Christiaan gebruiken voor de TT!
sorry is was een sociaal leven aan het leidenquote:Op maandag 28 februari 2011 22:03 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb dit nummer dit weekend 2 keer op aanvraag gedraaid. MEELOPER DRAGEMS
god hoe voelde het?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:04 schreef dragems het volgende:
[..]
sorry is was een sociaal leven aan het leiden
ik weet niksquote:Op maandag 28 februari 2011 22:04 schreef dragems het volgende:
[..]
Larpen is toch ook best sociaalquote:Op maandag 28 februari 2011 22:04 schreef dragems het volgende:
[..]
heeel sexyquote:
Iemands schedel inslaan met een houten zwaard, valt nog steeds onder autismequote:
mag ik dat verhaal vertellen?quote:
niet zien.. horenquote:Op maandag 28 februari 2011 22:06 schreef Spouwerranger het volgende:
Hoort dit bij mijn verzoekje of hoe moet ik dit zien?
Ik.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:07 schreef trolololo het volgende:
Ik bied een meisje uit de 1e klas aan van 13 jaar.
Wie wil haar hebben?
Ik, of ben jij Chris Hansen? Dan niet nl...quote:Op maandag 28 februari 2011 22:07 schreef trolololo het volgende:
Wie wil haar hebben?
check het rooster eensquote:Op maandag 28 februari 2011 22:06 schreef Viro het volgende:
ik heb al een paar vragen gestuurd voor dragems
truste SSBquote:
Als jij haar aanbiedt, zal het waarschijnlijk niet veel zijn.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:07 schreef trolololo het volgende:
Wie wil haar hebben?
ik ga zeker luisterenquote:Op maandag 28 februari 2011 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
check het rooster eens![]()
[..]
truste SSB
Is het ook niet, daarom wil ik er van afquote:Op maandag 28 februari 2011 22:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Als jij haar aanbiedt, zal het waarschijnlijk niet veel zijn.
Overigens:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:08 schreef adrastea het volgende:
kk lekkere naamfoto van KKJ gekregenVOELENN MENSCHEN VOELENNNNN
Dit jaquote:Op maandag 28 februari 2011 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
DRAGEMS KAN JE HARDER PRATEN????????? of iets aan je instellingen doen?
DAT!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
Chill the fuck down, mattiequote:Op maandag 28 februari 2011 22:09 schreef Snuf. het volgende:
WTF GA JE MIJ BESCHULDIGEN WTF IS DEZEN WTF IK STOND LANGS DE ZIJLIJN EN KEEK TOE
Ditquote:Op maandag 28 februari 2011 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
Dit doet hij altijd al zoquote:Op maandag 28 februari 2011 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
Koel de neuk naar beneden?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Chill the fuck down, mattie
Nee zo ging het niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:10 schreef djkoelkast het volgende:
DAAROM HEBBEN WE DUS EEN ROOSTER LIEVJES
En als iemand niet kan niet allemaal als haasjes er bij. Bah
Ben jij dat serieus?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:11 schreef Nitrouz het volgende:
mijn fobo wordt kk vers lalmealal kom lurken en praten ha ha
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Daar zit ook weer wat in ja!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:13 schreef Lama443 het volgende:
[..]
deze is episch want hij zegt: renegades of Fok!
heb ik welquote:Op maandag 28 februari 2011 22:08 schreef mc-Piel het volgende:
Dubstep niet jouw catagorie???!!!
Iedereen houdt van dubstep!
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik vond het al vreemd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat een baas op die foto's
Who motivates the motivator?
Nee kijk de shit was aan Sinterklaas kapoen zijn internet deed het niet dus er werd omgeroepen of er nog mensen waren die het wilde vullen. Oa ik zei dat ik wel beschikbaar was.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik hoor dat er 3 tegelijk wilden, zo werkt het niet.
Dan is het goedquote:Op maandag 28 februari 2011 22:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee kijk de shit was aan Sinterklaas kapoen zijn internet deed het niet dus er werd omgeroepen of er nog mensen waren die het wilde vullen. Oa ik zei dat ik wel beschikbaar was.
ik gaf gewoon antwoord op de vraag of er iemand beschikbaar was..
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:16 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
knetter krank jorum
zij mag dat , zij is knetter
Tietenquote:Op maandag 28 februari 2011 22:16 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
knetter krank jorum
1 dag op fok. doe dat maar eens naquote:Op maandag 28 februari 2011 22:16 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
knetter krank jorum
Wat een lelijke tieten.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:16 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
knetter krank jorum
wij hebben geschiedenis hequote:Op maandag 28 februari 2011 22:17 schreef adrastea het volgende:
[..]
1 dag op fok. doe dat maar eens na
Is dat dragems?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:16 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
knetter krank jorum
Nja.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Alsof ik voor jou mijn kelder verlaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |