ik misleeste ook.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:54 schreef Sealnova het volgende:
Ik las geile
nu de op gelezen: Die junk was waarschijnlijk de zoon van de bakker![]()
Mee eens, dan had jij je broodje ook niet gekregen en was je nu misschien welquote:Op maandag 28 februari 2011 21:53 schreef RichCalibier het volgende:
Mijn klacht is dus dat deze bakkerij dit soort mensen niet zomaar wat moet geven en niet gewenste personen de winkel uit moet sturen
Nee, TS gaat daar naar school.quote:
Ik las dat ookquote:Op maandag 28 februari 2011 21:54 schreef Sealnova het volgende:
Ik las geile
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, TS gaat daar naar school.
[ afbeelding ]
Kan, maar valt niet uit de tekst op te maken.quote:
Vroeg hij om 3,50 en was het een 50 meter hoog schaaldier uit het pleistoceen?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:54 schreef Sealnova het volgende:
Ik las geile
Ik ook. En zag de 18 jarige dochter met haar zwarte lange manen al acher de toonbank staan.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:54 schreef Sealnova het volgende:
Ik las geile
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:41 schreef RichCalibier het volgende:
Voor de mensen die blind zijn:
http://soundcloud.com/richcalibier/goed-topic-gulle-turkse
Inclusief bonus boodschap.
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:41 schreef RichCalibier het volgende:
Voor de mensen die blind zijn:
http://soundcloud.com/richcalibier/goed-topic-gulle-turkse
Inclusief bonus boodschap.
ik ook nietquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop