Ik zal het onthouden innepin! Als 'ie Tirza dan nog past dan gaat het feestje natuurlijk niet door he!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:21 schreef innepin het volgende:
Oeh Elmo wat een leuke teletubbie!Mag ik die alvast reserveren voor volgend jaar, mocht je m dan wegdoen?
Wat zij zegt!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:38 schreef Claudia_x het volgende:
Dat is heel stom, mefke, want het is een schoonheid.
Ik zie het wel: blonde haren, mooie ogen, een voor hem typerende bovenlip (zo fijntjes!) en die ontzettend schattige flapoortjes (heeft Ivan ook!). En Driekus ziet er ook altijd heel groot en behendig uit. Dat komt denk ik door zijn bouw.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:47 schreef mefke79 het volgende:
ja maar dat is ivan ook, en thomas en senna en lente...vergeet willow niet.. Ik zie in elk kindje een schatje, ik zie niet wat er zo speciaal is aan driekus. Dat bedoel ik.
Ik vind Willow ook prachtig. Dat was ze al meteen, he, met die ontzettend grote ogen. Ik kan me die babyfoto's nog goed herinneren.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:51 schreef innepin het volgende:
Is ie ook, Claudia!
Ik vind Willow ook echt een prachtig kind. Zelfs als ik mijn best doe om d'r objectief te bekijken (wat niet echt lukt natuurlijk, maar ik probeer het wel). Ben ook zó benieuwd hoe ze er uit gaat zien als ze opgroeit!
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zie het wel: blonde haren, mooie ogen, een voor hem typerende bovenlip (zo fijntjes!) en die ontzettend schattige flapoortjes (heeft Ivan ook!). En Driekus ziet er ook altijd heel groot en behendig uit. Dat komt denk ik door zijn bouw.
Oh, en zijn gezichtje heeft een mooie vorm, net als de jongste van Rockabella. Wil je dat ik doorga?![]()
Neehoor, Inca, ik heb de 9de een premiere en daarna weer in wat rustiger vaarwater tot half mei, dan heb ik er weer een. Gelukkig maar, alhoewel het in mijn hoofd waarschijnlijk druk blijft, en dat is vooral wat ik voel, niet de fysieke afstand tot Ko, maar de geestelijke afstand. Als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:09 schreef Incantrix het volgende:
Och Oeks, die laatste fotoArm arm Ko'tje..
voor dez week! Gaat het nog lang zo blijven?
Oh, gelukkig, nog eventjes.. En ja, dat snap ik wel ja, maar ik hoop lekker toch dat je even tot rust zal kunnen komen met hemquote:Op maandag 28 februari 2011 23:14 schreef oeke het volgende:
[..]
Neehoor, Inca, ik heb de 9de een premiere en daarna weer in wat rustiger vaarwater tot half mei, dan heb ik er weer een. Gelukkig maar, alhoewel het in mijn hoofd waarschijnlijk druk blijft, en dat is vooral wat ik voel, niet de fysieke afstand tot Ko, maar de geestelijke afstand. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Haha Mefke, dat kan ook!![]()
Nee, ik bouwde huizen en ik naaide jurken. Oh, en ik knipte haar.
Ze kwamen anders goed hard aan bij mijn broertje hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 23:36 schreef Incantrix het volgende:
Ik haatte barbies, ze waren nergens goed voor
Bij de lunch of in totaal?quote:
hahaha dat dusquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:00 schreef Ca.ra het volgende:
Ik zeg altijd daar ik carnaval prima vind, als je dan daarna ook maar braaf 40 dagen gaat vasten. Mensen reageren dan ofwel een beetje bedremmeld, ofwel redelijk gepikeerd. Tegenwoordig meestal dat laatste.
En het is al meer gezegd maar toch: wat ziet Ko er inderdaad sneu uit onder zijn dekentje. Hij voelde zich duidelijk niet lekker hè.
Kyllian had 2 weken geleden een vriendje van school hier voor het eerste te spelen en die eet dus ook gewoon de hele dag door als dat zou kunnen. Hij vroeg ook continu om meer etenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:59 schreef Sorbootje het volgende:
Ehm, nou ze eet eigenlijk (op de eerste anderhalve maand vast voedsel na) zo veel! Dan zou ze dus één grote groeispurt moeten hebben, al maaaaaanden.
Ze staat op het KDV bekend als het kind dat altijd wel wil eten. Een soort rupsje nooitgenoeg
Maar dat zegt volgens mij niet alles over later! Ik ken echt verschillende kindjes die als baby stevig waren en het zijn nu slanke kleuters.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:00 schreef Claudia_x het volgende:
Heb je dat gevoel van jaloezie wel eens als een andere vrouw zegt dat ze werkelijk alles kan eten zonder aan te komen? Dat heb ik nu namens Ivan.
Ontbijt: fles melk (soms een banaan of boterham, maar dat wil hij meestal niet) In het weekend helpt later ontbijt wel, dan lukt soms een boterham wel.quote:
LOL!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:13 schreef freecell het volgende:
Was ik hem over zijn rug aan het aaien en 'shhhh' aan het doen. Toen hij mijn hand verplaatste richting zijn buik ging ik daar zachtjes aaien en 'shhhh' doen.
Welja
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:13 schreef freecell het volgende:
Haha, hond voeren is óók leuk!
Werd vannacht wakker gemaakt door Tara: ... Uhm... schat? Ik slaap zo ook wel hoor!
Was ik hem over zijn rug aan het aaien en 'shhhh' aan het doen. Toen hij mijn hand verplaatste richting zijn buik ging ik daar zachtjes aaien en 'shhhh' doen.
Welja
En ik ken een meiske dat vroeger heel dun was....en tegenwoordig.. nou ja... je snapt me welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:04 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Maar dat zegt volgens mij niet alles over later! Ik ken echt verschillende kindjes die als baby stevig waren en het zijn nu slanke kleuters.
Uhmm ja die ken ik ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:08 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
En ik ken een meiske dat vroeger heel dun was....en tegenwoordig.. nou ja... je snapt me wel
Neequote:
quote:
Hier geven we normaal gezien ook zolang Roy blijft eten, hij kan het ook hebben.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:47 schreef Sorbootje het volgende:
)
Even een vraagje. Wat zouden jullie doen? Isabeau eet veel. Als het aan haar ligt héél veel. Ze stouwt bij de lunch zo drie boterhammen weg en als je haar laat gaan ook wel een vierde. Ze lijkt altijd trek te hebben. Aan de ene kant lijkt me twee tot drie boterhammen per maaltijd meer dan genoeg voor zo'n dreumesje. Anderzijds, ze heeft geen gram te veel en heeft kennelijk gewoon echt de behoefte om te eten. Moet ik het beperken tot twee a drie boterhammen? Ik heb het idee dat ze namelijk rustig doorknaagt als ik geen grens opleg...
Vanochtend ook weer.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:46 schreef Vlindur het volgende:
Ah gos KoDat ie blijft liggen onder dat dekentje trouwens!
Net als Ivan, ik zit er elke keer verbaasd naar te kijken, Rienk mept een deken gelijk aan de kant
![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:55 schreef miss_sly het volgende:
Senna zingt: "slaap indje slaap, om ees gauw"
Och Poppedein, ik herken het zo ontzettend!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:07 schreef Poppedein het volgende:
Bah...ik hou ook gewoon veel te veel van dat kind! En nog meer van de heerlijke snurkgeluidjes die er gewoon rustig uit haar bedje kwamen...ze zal t gewoon wel nodig hebben even...
Wat is Niels heerlijk bezig met het uitbreiden van zijn woordenschat!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:45 schreef Twinkly het volgende:
Niels zegt nog steeds geen "poes", wel "njaaa njaaa njaaa" = "miauw miauw miauw" bij een plaatje van een poes. Als hij de katten in het echt ziet zegt hij ook wel vaak "aai aai!".
Dat laatste hoor ik zoveel van mensen met meerdere kinderen... Mijn moeder vertelt ook altijd dat ze vanaf het moment dat mijn jongere broertje geboren werd met zeer grote regelmaat droomde dat ze met ons beide aan het wandelen was en ik de drukke weg oprende vlak voor er een bus passeerde en mijn broertje op datzelfde moment met buggy en al van de brug af het water in reed.. afschuwelijk om door je hoofd en lijf steeds weer voor die keuze gesteld te worden!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Och Poppedein, ik herken het zo ontzettend!Dat ze maar snel op mag knappen.
Ik heb het de laatste tijd weer erger dat ik zo bang kan zijn om wat hen overkomt, vooral 's nachts. Daar zijn sinds de geboorte van Lena nachtmerries bijgekomen waarin ik moet kiezen tussen mijn kinderen. Ik moet mezelf echt vermannen en gewoon genieten van het nu.
Misschien breek je nu ook wel een patroon door. Ik vind het dapper van jequote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:54 schreef Memmel het volgende:
Morris is nu al wééééken 's nachts wakker omdat ie dorst heeft of gewoon wil spelen.
Ik was het vanmorgen zó vreselijk zat toen hij om 4 uur begon te gillen (ook omdat Anna mij om half drie wakker maakte met de mededeling: 'zullen we gezellig mijn speentje gaan zoeken?') dat ik zijn deur heb dichtgedaan, mijn deur heb dichtgedaan, een kussen op mijn hoofd heb gelegd en heb gezegd: je zoekt het maar lekker uit! En toen moest ik hem om half acht wakker maken.
Wat was ik het zat zeg.
Oh wat goed!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:42 schreef Sorbootje het volgende:
Poeh Vlindur, ik hoop het ook niet zeg!
Met d'r haartjes gaat het eigenlijk gewoon hetzelfde. Wij negeren het compleet. Ze wil wel heel vaak even de aandacht erop vestigen. Dat pakt ze d'r haar vast en zegt tegen ons: "haartjes!". Dan zeggen we meestal zoiets als: "Ja, dat zijn je haartjes, en waar is je neusje?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door MamaPurk op 01-03-2011 18:23:23 ]Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
Ze heeft al een jaar geen slaapzak meer aan, en nu heeft ze ontdekt dat ze er nog in kan, dus wil ze hem dolgraag aan. Omdat ik altijd een beetje moeite heb met 'stappen terug' zeg maar, is dit de compromisquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:20 schreef MamaPurk het volgende:
Ow Groofs wat een schatjes, en dat rennen met die slaapzak aan ziet er echt zo lief uit
En Karin bah, wat schrikken zeg en dan nu gewoon moeten afwachten
Whehequote:Op woensdag 2 maart 2011 08:00 schreef Asyniur het volgende:
Fijn free!
Hier slaapt er ook nog eentje...
Jeuj!!! Heb ik nu wat gewonnen?!quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:21 schreef Sorbootje het volgende:
Jaaaaaa puzzel!
En Asss is alsjeblieft.
En ik hoop dat Tirza zich straks weer helemaal goed voelt!
Knap hoor, van Finn!
Ja, gaaf hè!quote:Op woensdag 2 maart 2011 08:41 schreef Lijnloos het volgende:
Ik had het gisteren nog met mijn man over, we staan zo verbaasd over de ontwikkeling van Minke de laatste tijd. Ze lijkt echt zoveel te begrijpen en wij begrijpen haar zoveel beter dan eerst. Nu kunnen we dus gewoon dingen tegen haar zeggen en dan snapt en doet ze het... Gaan we slapen, dan gaat ze naar de deur en naar boven, krijgt ze haar slab om en vraag ik of ze naar de stoel gaat, dan doet ze dat dus ook... Echt zo mooi om te zien nu!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 09:07 schreef miss_sly het volgende:
Grootste gedeelte van de tijd hoor je alleen maar zware geconcentreerde ademhaling, soms een aanmoediging aan zichzelf : "annesom" "goezo nenna" "pasnie"![]()
Zal vanavond even kijken of het gelukt is en proberen te posten.
Puzzelen gaat een béétje ander bij Isabeau. Die pakt een puzzel, houdt hem ondersteboven zodat alle stukjes op de grond liggen. Gooit vervolgens de houten ondergrond op de vloer en steekt haar handjes in de lucht: "Oh oh!"quote:Op woensdag 2 maart 2011 10:28 schreef seilram het volgende:
Isabeau, vind jij puzzelen ook leuk? Joep heeft dat ook ineens door! Dan vraag ik "Mag ik de fiets/eend/boom/gieter? en dat stukje geeft Joep dan aan mij en dan legt hij daarna alles zelf weer terug.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:13 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Puzzelen gaat een béétje ander bij Isabeau. Die pakt een puzzel, houdt hem ondersteboven zodat alle stukjes op de grond liggen. Gooit vervolgens de houten ondergrond op de vloer en steekt haar handjes in de lucht: "Oh oh!"
Vervolgens gaat ze mij de stukjes aangeven en benoemen wat erop staat. Ik mag moet ze vervolgens weer in de puzzel stoppen.
Maar leuk vindt ze het wel!
nee!quote:
Het is hier nog wel koud hoor! Brrrquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:52 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wil zo graag gaan wandelen met de kinderen, maar Ivan slaapt weer eens een gat in de dag.
Oi, kom je d'r ook niet doorheen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:59 schreef Sorbootje het volgende:
Hmm da's meer dan bij mij thuis Free.
pisie = televisie?!quote:
Woehoew! Wat heb ik bij jou gewonnen, ook een jurkje voor Tirza?!quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:58 schreef miss_sly het volgende:
pisie - televisie iddje gaat goed Elmo!
schaap telt niet mee, die speelt vals
Senna wil het liefst de hele dag pisie kijkuh, bank sittuh, samen pisie kijkuh, ezeggel![]()
Ik kan wel eens kijken of er nog iets bij zit voor Tirzaquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:12 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Woehoew! Wat heb ik bij jou gewonnen, ook een jurkje voor Tirza?!
En daar kom je nu mee, ik kan nu niet meer terugquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:30 schreef Claudia_x het volgende:
Wij hebben lekker in het park gewandeld. Het was wel koud, maar de zon scheen zo lekker. Ik had voor het eerst een lentegevoel! En Ivan kan inmiddels behoorlijke afstanden lopen. Ik ben er behoorlijk van onder de indruk. Hij blijft ook zo goed in de buurt.
Het valt niet mee om een dreumes van bijna 13 kilo in en uit de wandelwagen te tillen als je een baby van 5 kilo bij je hebt dragen. Twee kinderen: begin er niet aan, mensen!
Oh oeke, Ivan zegt sinds gister ook oké!
Ik vind Kikker wel leuk gemaakt. Al is het soms ook irritant. De makers besteden duidelijk veel aandacht aan het taalgebruik. Zo is kikker niet verdrietig maar bedroefd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:32 schreef MamaPurk het volgende:
Nou ik dacht die is wel moeilijk, maar Vicky heeft hem gewoon goed, dat roept ze als kikker en zijn vriendjes op tv is
Snottebel?quote:
Florian in de doek en Leander óf lopend, maar niet veel, want pas anderhalfquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:37 schreef Claudia_x het volgende:
Freecell, hoe heb jij dat eigenlijk met Leander gedaan toen Florian er net was?
Als ik boodschappen zou moeten doen dan zou ik Ivan gewoon in de kinderwagen laten, maar ik wil hem ook lekker laten wandelen tussendoor.
quote:
tinkerbell?quote:
Het fijne van Kikker vind ik dat het meer over emoties gaat, andere filmpjes zijn vaak zo materialistisch, kleuren en vormen, terwijl het leven uit veel meer bestaatquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind Kikker wel leuk gemaakt. Al is het soms ook irritant. De makers besteden duidelijk veel aandacht aan het taalgebruik. Zo is kikker niet verdrietig maar bedroefd.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |