Ik zal het onthouden innepin! Als 'ie Tirza dan nog past dan gaat het feestje natuurlijk niet door he!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:21 schreef innepin het volgende:
Oeh Elmo wat een leuke teletubbie!Mag ik die alvast reserveren voor volgend jaar, mocht je m dan wegdoen?
Wat zij zegt!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:38 schreef Claudia_x het volgende:
Dat is heel stom, mefke, want het is een schoonheid.
Ik zie het wel: blonde haren, mooie ogen, een voor hem typerende bovenlip (zo fijntjes!) en die ontzettend schattige flapoortjes (heeft Ivan ook!). En Driekus ziet er ook altijd heel groot en behendig uit. Dat komt denk ik door zijn bouw.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:47 schreef mefke79 het volgende:
ja maar dat is ivan ook, en thomas en senna en lente...vergeet willow niet.. Ik zie in elk kindje een schatje, ik zie niet wat er zo speciaal is aan driekus. Dat bedoel ik.
Ik vind Willow ook prachtig. Dat was ze al meteen, he, met die ontzettend grote ogen. Ik kan me die babyfoto's nog goed herinneren.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:51 schreef innepin het volgende:
Is ie ook, Claudia!
Ik vind Willow ook echt een prachtig kind. Zelfs als ik mijn best doe om d'r objectief te bekijken (wat niet echt lukt natuurlijk, maar ik probeer het wel). Ben ook zó benieuwd hoe ze er uit gaat zien als ze opgroeit!
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zie het wel: blonde haren, mooie ogen, een voor hem typerende bovenlip (zo fijntjes!) en die ontzettend schattige flapoortjes (heeft Ivan ook!). En Driekus ziet er ook altijd heel groot en behendig uit. Dat komt denk ik door zijn bouw.
Oh, en zijn gezichtje heeft een mooie vorm, net als de jongste van Rockabella. Wil je dat ik doorga?![]()
Neehoor, Inca, ik heb de 9de een premiere en daarna weer in wat rustiger vaarwater tot half mei, dan heb ik er weer een. Gelukkig maar, alhoewel het in mijn hoofd waarschijnlijk druk blijft, en dat is vooral wat ik voel, niet de fysieke afstand tot Ko, maar de geestelijke afstand. Als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:09 schreef Incantrix het volgende:
Och Oeks, die laatste fotoArm arm Ko'tje..
voor dez week! Gaat het nog lang zo blijven?
Oh, gelukkig, nog eventjes.. En ja, dat snap ik wel ja, maar ik hoop lekker toch dat je even tot rust zal kunnen komen met hemquote:Op maandag 28 februari 2011 23:14 schreef oeke het volgende:
[..]
Neehoor, Inca, ik heb de 9de een premiere en daarna weer in wat rustiger vaarwater tot half mei, dan heb ik er weer een. Gelukkig maar, alhoewel het in mijn hoofd waarschijnlijk druk blijft, en dat is vooral wat ik voel, niet de fysieke afstand tot Ko, maar de geestelijke afstand. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Haha Mefke, dat kan ook!![]()
Nee, ik bouwde huizen en ik naaide jurken. Oh, en ik knipte haar.
Ze kwamen anders goed hard aan bij mijn broertje hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 23:36 schreef Incantrix het volgende:
Ik haatte barbies, ze waren nergens goed voor
Bij de lunch of in totaal?quote:
hahaha dat dusquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:00 schreef Ca.ra het volgende:
Ik zeg altijd daar ik carnaval prima vind, als je dan daarna ook maar braaf 40 dagen gaat vasten. Mensen reageren dan ofwel een beetje bedremmeld, ofwel redelijk gepikeerd. Tegenwoordig meestal dat laatste.
En het is al meer gezegd maar toch: wat ziet Ko er inderdaad sneu uit onder zijn dekentje. Hij voelde zich duidelijk niet lekker hè.
Kyllian had 2 weken geleden een vriendje van school hier voor het eerste te spelen en die eet dus ook gewoon de hele dag door als dat zou kunnen. Hij vroeg ook continu om meer etenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:59 schreef Sorbootje het volgende:
Ehm, nou ze eet eigenlijk (op de eerste anderhalve maand vast voedsel na) zo veel! Dan zou ze dus één grote groeispurt moeten hebben, al maaaaaanden.
Ze staat op het KDV bekend als het kind dat altijd wel wil eten. Een soort rupsje nooitgenoeg
Maar dat zegt volgens mij niet alles over later! Ik ken echt verschillende kindjes die als baby stevig waren en het zijn nu slanke kleuters.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:00 schreef Claudia_x het volgende:
Heb je dat gevoel van jaloezie wel eens als een andere vrouw zegt dat ze werkelijk alles kan eten zonder aan te komen? Dat heb ik nu namens Ivan.
Ontbijt: fles melk (soms een banaan of boterham, maar dat wil hij meestal niet) In het weekend helpt later ontbijt wel, dan lukt soms een boterham wel.quote:
LOL!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:13 schreef freecell het volgende:
Was ik hem over zijn rug aan het aaien en 'shhhh' aan het doen. Toen hij mijn hand verplaatste richting zijn buik ging ik daar zachtjes aaien en 'shhhh' doen.
Welja
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:13 schreef freecell het volgende:
Haha, hond voeren is óók leuk!
Werd vannacht wakker gemaakt door Tara: ... Uhm... schat? Ik slaap zo ook wel hoor!
Was ik hem over zijn rug aan het aaien en 'shhhh' aan het doen. Toen hij mijn hand verplaatste richting zijn buik ging ik daar zachtjes aaien en 'shhhh' doen.
Welja
En ik ken een meiske dat vroeger heel dun was....en tegenwoordig.. nou ja... je snapt me welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:04 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Maar dat zegt volgens mij niet alles over later! Ik ken echt verschillende kindjes die als baby stevig waren en het zijn nu slanke kleuters.
Uhmm ja die ken ik ookquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:08 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
En ik ken een meiske dat vroeger heel dun was....en tegenwoordig.. nou ja... je snapt me wel
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |