Ga eens iets aan je educatie doen, straatjochquote:Op maandag 28 februari 2011 22:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
sackboy is eigenaar van al die vogels, grote tijd
ik heb laatst al mijn goodies weggedaanquote:Op maandag 28 februari 2011 22:33 schreef Pheno het volgende:
Ik heb nu ook een Raving Rabbid er naast staan, van Ubisoft
Friemelquote:
Oh nee, echtquote:Op maandag 28 februari 2011 22:35 schreef Barretje80 het volgende:
En.. Wat zijn de voorspellingen voor het weer voor morgen?
/Me bevindt zich nog steeds in den helder en omgeving...
Als het goed is dan droog en met wat geluk ook nog een zonquote:Op maandag 28 februari 2011 22:35 schreef Barretje80 het volgende:
Volgens Erwin Kroll wordt het HEER LUK WEERquote:Op maandag 28 februari 2011 22:35 schreef Barretje80 het volgende:
weet ik sackboy is cool en cutequote:Op maandag 28 februari 2011 22:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die is wel cool![]()
[..]
Ja, maar dat vind ik een beetje vreemd![]()
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga eens iets aan je educatie doen, straatjoch
Ik heb twee weken geleden een Goomba-pet gekocht, kon het niet weerstaanquote:Op maandag 28 februari 2011 22:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb laatst al mijn goodies weggedaan
ik heb nog wel een mario kart pet, en wat keychains maar de rest is weg![]()
maar ik letterlijk 24/7 games en game relateerde stuff te zien begon mij de keel uit te hangen
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:35 schreef Barretje80 het volgende:
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik keek niet hoor. Heldin dan?
Ja, dat kan ook.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik keek niet hoor. Heldin dan?
En dan denk je niet even aan mij?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb laatst al mijn goodies weggedaan
ik heb nog wel een mario kart pet, en wat keychains maar de rest is weg![]()
maar ik letterlijk 24/7 games en game relateerde stuff te zien begon mij de keel uit te hangen
Gevonden Dank!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Googlen op Kirby en cross stitch en dan bij Google-afbeeldingen.
Graad of 7 met bewolking en zon.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:35 schreef Barretje80 het volgende:
Hm, Den Helder vooral wolken en 2-4 graden: http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Den-Helder/4058300quote:
ooh ik heb wel een vette mario capquote:Op maandag 28 februari 2011 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb twee weken geleden een Goomba-pet gekocht, kon het niet weerstaan
game jij ook danquote:Op maandag 28 februari 2011 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dan denk je niet even aan mij?
[..]
Gevonden Dank!![]()
truste nerdinquote:Op maandag 28 februari 2011 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga slapen, mijn hoofd vindt het genoeg voor vandaagWelterusten allemaal
Ja en ik ben dol op gadgetsquote:
Dat is wel vroegquote:Op maandag 28 februari 2011 22:39 schreef Barretje80 het volgende:
Ik kon een hotel krijgen in akersloot.. Maar blijf bij een collega pitten.. Als ik morgen weer niet kan weet ik je te vinden lola
en morgen moet het regenen.. Als het zogenaamd zonnig is gaat al het vocht verdampen ergo. ...Mist. . Maar met de wind uit het oosten.. Als het knopje van erwin werkt... Komt er genoeg koudte aan en zal het op 500 m hoogte wel weer vriezen.. Dus ik zie devkans somber in..
Maar wel weer om 6 uur inchecken...
Slaap Lekker Marijkequote:Op maandag 28 februari 2011 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Je bent van harte welkom hoor voor een koppie theequote:Op maandag 28 februari 2011 22:39 schreef Barretje80 het volgende:
Ik kon een hotel krijgen in akersloot.. Maar blijf bij een collega pitten.. Als ik morgen weer niet kan weet ik je te vinden lola
en morgen moet het regenen.. Als het zogenaamd zonnig is gaat al het vocht verdampen ergo. ...Mist. . Maar met de wind uit het oosten.. Als het knopje van erwin werkt... Komt er genoeg koudte aan en zal het op 500 m hoogte wel weer vriezen.. Dus ik zie devkans somber in..
Maar wel weer om 6 uur inchecken...
Slaap lekker meisjequote:Op maandag 28 februari 2011 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
ooh ok, dan ga ik morgen in het licht even zoeken naar sleutelhangers van mario voro jequote:Op maandag 28 februari 2011 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en ik ben dol op gadgetsHeb een Goomba en Yoshi figuurtje enzo
![]()
DIe is coolquote:Op maandag 28 februari 2011 22:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ik heb wel een vette mario cap
[ afbeelding ]
ik vnd het nog wel vet om goodies vd winkels te bestellen enzo
vd week allemaal caps en vreemde mutsen van mario besteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |