Woahquote:Op maandag 28 februari 2011 22:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ok, dan ga ik morgen in het licht even zoeken naar sleutelhangers van mario voro je
ooh wachtquote:Op maandag 28 februari 2011 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah![]()
![]()
![]()
Dan ga ik nu echt slapen, tot morgen lieve mensen
van en naar waarheen?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:43 schreef Barretje80 het volgende:
Ohh.. Het spoor loopt langs het huis.. Welke trein meistro weet tot hoe laat de trein van en nasr denhelder gast?
slaap ze.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah![]()
![]()
![]()
Truste Marijkequote:Op maandag 28 februari 2011 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah![]()
![]()
![]()
den helderquote:
kort ritjequote:
Slaap lekker Liebchenquote:Op maandag 28 februari 2011 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga slapen, mijn hoofd vindt het genoeg voor vandaagWelterusten allemaal
Ja, weet ik of ze naar Den Helder Zuid wil of naar Schagen of naar MaasGoddamnTricht of zoquote:Op maandag 28 februari 2011 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
er gaat maar 1 trein terug![]()
![]()
34 en 04 dus
Ja da weet ik ook niet maar aangezien ze in DH zit dan kan ze alleen maar terugquote:Op maandag 28 februari 2011 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, weet ik of ze naar Den Helder Zuid wil of naar Schagen of naar MaasGoddamnTricht of zo
ik wil er weg.. Bij voorkeur per heliquote:Op maandag 28 februari 2011 22:50 schreef PeZu het volgende:
waarom zou je überhaupt naar den helder willen_!
of kom gaan we lekker kamperen bij de donkere duinen, vet leuek camping johquote:Op maandag 28 februari 2011 22:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik wil er weg.. Bij voorkeur per heli
Je hebt daar niet veel mogelijkheden nee. Geen idee ook waarom ze wou weten hoe laat de laatste trein NAAR Den Helder ging. Terwijl ze daar zelf al zitquote:Op maandag 28 februari 2011 22:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja da weet ik ook niet maar aangezien ze in DH zit dan kan ze alleen maar terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |