Weer een Turk die verkeerd zit?quote:
Wat was je antwoord?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De tering, had ik net een goed antwoord, zit 'ie dicht
Een turk uit Zwolle, hmmkay ben overtuigd.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:35 schreef Zwollesjappie het volgende:
Op mijn werk werkt een tukker met die rare accent![]()
Ik kom oet almeloee
Ik kan het moeilijk na doen, als je de mensen weg denkt is het wel mooi daar, vooral rond Ootmarsum/Getelo enzo mooi fietsen daar!!
Bevalt dat nou? Parken schoffelen en prullenbakken legen?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:35 schreef Zwollesjappie het volgende:
Ik kom oet almeloee
Ik kan het moeilijk na doen, als je de mensen weg denkt is het wel mooi daar, vooral rond Ootmarsum/Getelo enzo mooi fietsen daar!!
Hij stond er toch echt hoor...quote:Op maandag 28 februari 2011 21:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat die 'grap' van Marko totaal ongeplaatst en respectloos is.
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hij stond er toch echt hoor...
quote:
2 doner graag.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:35 schreef Zwollesjappie het volgende:
Ik kom oet almeloee
Yoo, nu krijg ik honger!quote:
Kip of kalf?quote:
Okquote:Op maandag 28 februari 2011 21:42 schreef Zwollesjappie het volgende:
[..]
Kip of kalf?![]()
nee man maar ik werk wel in de horeca.![]()
Ik kwam in deze topic omdat hij bij nieuw stond, ik val jullie tukkers () niet meer lastig,
Er gewoon overheen lezen.....quote:Op maandag 28 februari 2011 21:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
rustig maar, je kunt er ook gewoon over heen lezen..
Ja hier, een halvequote:
Davidquote:
Snap ik welquote:Op maandag 28 februari 2011 21:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
DavidIk blijf rustig maar móest wel reageren op zijn botte pijnlijke posts.
Hey we hebben al genoeg Turken in Almelooooooooooooooooooooo hoorquote:
Ach het grootste deel is turk jongeh, kutstadquote:Op maandag 28 februari 2011 22:00 schreef Zwollesjappie het volgende:
hahaha, er kunnen een hoop meer bij, is het misschien wat gezelliger daar.![]()
Amenth succes morgen, ik las ook turken trouwens.
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
Bedankt voor jullie lieve reacties.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loela, rust zacht.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
whehehe, lekker weekend Robinquote:Op maandag 28 februari 2011 20:17 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Van de fiets gevallen kop kapot dit dat.
Deze foto te zien was ik ook aardig lam.
[ afbeelding ]
ik ook \o/quote:
als je het zo bekijktquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nog maar iets meer dan 3 dagen
ja, dan ook ikquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:02 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik ook \o/
heb er zin in. lekker carnaval vieren, lekker flink losgaan in de oefenruimte!
nice! waar ga je kijken dan? en hypotheek rondkrijgen met alleen jouw inkomen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:08 schreef Under_Score het volgende:
ik g morgen naar een huisje kijken \o/ ben benieuwd of het wat isdaarna hopen dat ik de hypotheek rond kan krijgen enzo.
true, true... bijna woensdagavondquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Probeer het positief in te zien
velve, vlak bij de singel. ja helaas alleen met mijn inkomen dus het zal er om spannen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nice! waar ga je kijken dan? en hypotheek rondkrijgen met alleen jouw inkomen?
Velve is Enschede?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:17 schreef Under_Score het volgende:
[..]
velve, vlak bij de singel. ja helaas alleen met mijn inkomen dus het zal er om spannen.
de foto's van binnen zien er erg leuk uit, maar de straat ziet er in streetview wat minder aantrekkelijk uit. zal mij benieuwen morgen.
hmmm, dat is dan wel jammer; inderdaad hopen dat het meevaltquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:22 schreef Under_Score het volgende:
ja, enschede. net binnen de singel, dicht bij de binnenstad dus.
er zit een auto zaak tegenover het huis, de straat is wat nauw en er staat een huisje of iets vlak naast het huis alleen is dat huisje dichtgetimmerd. ziet er een beetje onverzorgd uit die straat dus ik hoop dat het in het echt meevalt want ik ben best gecharmeerd van het huisje an sich.
http://www.extramakelaars(...)nschede-218317/fotosquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hmmm, dat is dan wel jammer; inderdaad hopen dat het meevalt
misschien linkje naar de foto's van het huis?
dat is een verdomd mooi huisje kerelquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:29 schreef Under_Score het volgende:
[..]
http://www.extramakelaars(...)nschede-218317/fotos
eerste foto links staat dat schuurtje ofzo. geen idee wat het moet zijn.
in die Pluimstraat zit ook een autozaak, dus het had zomaar die straat kunnen zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:39 schreef Under_Score het volgende:
ja die zijstraatjes daar zullen allemaal wel zo nauw zijn. zolang ik mn auto maar kwijt kan vind ik dat nog niet zo'n ramp. er zit een eetcafe op de hoek, ook altijd handig voor iemand die nooit alleen voor zichzelf wil koken
we zien welben best zenuwachtig
ik reageerde een dag nadat hij op internet kwam, was ik al de tweedequote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:51 schreef Under_Score het volgende:
ik had al eerder een huis gezien, maar dat was binnen een paar dagen weg, moest veel aan gerenoveerd worden maar werd zeeer ver onder de marktwaarde verkocht, was een oud bedrijfspand van een aannemer, erg groot, 2 grote schuren achter en een gigantische lap grond voor 125000 terwijl de WOZ het dubbele was. jammer dat ik die niet heb kunnen kopenhad ik mooi een studio kunnen beginnen in de achtertuin
Ik kom hier nooit en heb hier eigenlijk ook niks te zoeken maar dit is gewoon een inkoppertje.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:42 schreef Zwollesjappie het volgende:
[..]
Kip of kalf?![]()
nee man maar ik werk wel in de horeca.![]()
Ik kwam in deze topic omdat hij bij nieuw stond, ik val jullie tukkers () niet meer lastig,
dit huisje lijkt perfect voor mij, mooi open en ruimte genoeg voor een partner en eventueel zelfs kindere. ( beetje vooruit denken hequote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik reageerde een dag nadat hij op internet kwam, was ik al de tweedemaar die kerel voor mij nam het niet, dus was ik aan de beurt
heb er geen grote ingrijpende dingen aan hoeven doen (alleen schilderen, behangen etc.) en zoveel ruimte als dat huis heb ik niet, maar genoeg voor alleen mijn persoontje
ja, hij lijkt inderdaad perfect daarvoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:25 schreef Under_Score het volgende:
[..]
dit huisje lijkt perfect voor mij, mooi open en ruimte genoeg voor een partner en eventueel zelfs kindere. ( beetje vooruit denken he)
oei, beterschapquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Naar huis gestuurd vanuit stage.
Kwetsbare groep + zieke Nathalie = geen goed idee.
Daar heb ik vlakbij gewoond (Lipperkerkstraat net binnen de singel) Geen idee hoe die wijk tegenwoordig is, toen liepen er veel Duitsers rond op zoek naar de coffeeshops in de Lipperkerkstraatquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:29 schreef Under_Score het volgende:
[..]
http://www.extramakelaars(...)nschede-218317/fotos
eerste foto links staat dat schuurtje ofzo. geen idee wat het moet zijn.
welke buurt zat jij ook alweer?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:06 schreef ReMcOrE het volgende:
als ik op zaterdagmiddag zelf stil ben, hoor ik om me heen ook he-le-maal niks! heerlijke stilte om mee heen, krijg je met veel senioren in de buurtenige waar nog lawaai vanaf komt, zijn de passerende auto's; dat is wennen, want m'n ouders wonen in een doodlopend straatje waar alleen de bewoners zelf etc. hoeven te zijn
Merelstraatquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
welke buurt zat jij ook alweer?
Dankje!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
oei, beterschap
kan maar niet echt op gang komen deze dinsdag
zo iets had ik vorig jaar zomer ook in huis.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zit online wat te zoeken naar slaketende vissen.. Krijg een slakkenplaag
Nou heb ik ze in een aquariumquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:56 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
zo iets had ik vorig jaar zomer ook in huis.
bijna elke morgen liep er wel een slakken spoor door de keuken![]()
Jij ook al? Zometeen heel ToF ziek in bedquote:
nou heeft mijn kut voelen niet veel met m'n lichamelijke gesteldheid te maken...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij ook al? Zometeen heel ToF ziek in bed
Ohquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nou heeft mijn kut voelen niet veel met m'n lichamelijke gesteldheid te maken...
sterktequote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
Beterschap jullie.
Ik ga zo Loela's lichaampje ophalen en later begraven. Ik voel me leeg en mis haar vreselijk. En mn kater zoekt overal en kijkt telkens naar de gang alsof ie verwacht dat ze er aankomt lopen.
Arme beestje snapt er niks van.
afgezien van dat ik gewoon moe ben (2 nachten niet goed geslapen), voel ik me kut omdat ik me allerlei dingen in m'n hoofd haal (bepaalde "verwachtingen" schep) die dan niet uitkomen. of dingen graag willen, maar ze anders zien gebeuren. en dan twijfelen of je alles wel goed ziet, voordat je je beslissingen daarop gaat baseren...quote:
Sterkte!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
Beterschap jullie.
Ik ga zo Loela's lichaampje ophalen en later begraven. Ik voel me leeg en mis haar vreselijk. En mn kater zoekt overal en kijkt telkens naar de gang alsof ie verwacht dat ze er aankomt lopen.
Één ding is sowieso zo; jij was (bent) hartstikke gek op die kat(ten)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
Beterschap jullie.
Daar twijfel ik ook geen moment aan!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Één ding is sowieso zo; jij was (bent) hartstikke gek op die kat(ten)Dat spatte eraf toen ik bij je was
Beestje heeft ongetwijfeld een goed leven gehad
misschien dat je later gaat inzien dat het beter is dat het zo is gelopen en dat het dus misschien helemaal fout was gegaan als het was gegaan zoals jij graag wou..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
afgezien van dat ik gewoon moe ben (2 nachten niet goed geslapen), voel ik me kut omdat ik me allerlei dingen in m'n hoofd haal (bepaalde "verwachtingen" schep) die dan niet uitkomen. of dingen graag willen, maar ze anders zien gebeuren. en dan twijfelen of je alles wel goed ziet, voordat je je beslissingen daarop gaat baseren...
i know, dat is een mogelijkheid; maar dat maakt de beleving op dit moment wel baggerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:09 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
misschien dat je later gaat inzien dat het beter is dat het zo is gelopen en dat het dus misschien helemaal fout was gegaan als het was gegaan zoals jij graag wou..![]()
Dat hoor je vaker. Dat een ander huisdier dan eerst een paar dagen loopt te zoeken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
Beterschap jullie.
Ja, alleen omdat 'ie een onterechte rode kaart gaf aan AZquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:54 schreef ReMcOrE het volgende:
Bossen krijgt een weekend rust, meer niet
http://www.voetbalprimeur(...)eekend_met_rust.html
daar lijkt het wel een beetje op... Toivonen ook een voorstel van 4 wedstrijden gekregen!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, alleen omdat 'ie een onterechte rode kaart gaf aan AZ
Ik zag 't, PSV moet 't meteen accepteren. Spelen we zonder Toiboy in Enschede.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar lijkt het wel een beetje op... Toivonen ook een voorstel van 4 wedstrijden gekregen!
ik denk dat accepteren ook het verstandigste is... maar de aanval van PSV krijgt geen flink klap als Toivonen er niet is?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zag 't, PSV moet 't meteen accepteren. Spelen we zonder Toiboy in Enschede.
Aan de andere kant, Douglas speelt niet tegen PSV, waardoor de verdediging van Twente een fikse klap krijgt
Snap niet waarom Bossen komende week rust krijgt
Bakkal en Labyad zijn naar mijn mening waardige vervangers. Eventueel zou Rutten Zeefuik en Berg samen op kunnen stellen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik denk dat accepteren ook het verstandigste is... maar de aanval van PSV krijgt geen flink klap als Toivonen er niet is?
Bossen krijgt rust, vanwege alle commotie die hij te verduren heeft gekregen na z'n optreden zondag; die oude man moet even met rust gelaten worden, even kalmeren
Douglas was de laatste weken niet in topvorm en Onyewu is een prima centrale verdediger, Tiendalli is weer fit en kan dus linksbackquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bakkal en Labyad zijn naar mijn mening waardige vervangers. Eventueel zou Rutten Zeefuik en Berg samen op kunnen stellen.
We zullen zienquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Douglas was de laatste weken niet in topvorm en Onyewu is een prima centrale verdediger, Tiendalli is weer fit en kan dus linksbackof eventueel Buysse, die doet het sinds z'n return ook niet slecht...
dus zo'n klap verwacht ik niet dat het gaat zijn
ach, we zullen zienquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
We zullen zien
Collega's beginnen de hoop op het kampioenschap langzaam maar zeker te verliezen, mijn hoop groeit
Uhu, laat FCT zich maar mooi ontzettend moe spelenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ach, we zullen zieneerst morgenavond
voor jullie jah... voor ons wat minderquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uhu, laat FCT zich maar mooi ontzettend moe spelen
Komend weekend weer punten laten liggen, net als Ajax, wij winnen
Damn, wat zou dat lekker zijn
Eerste jaren was het leuk tot die overmatige droefheid in het kudo's geven tot stand kwamquote:
ow, dat is me nooit opgevallenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:05 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Eerste jaren was het leuk tot die overmatige droefheid in het kudo's geven tot stand kwam.
20 CD'tjes voor jou man!
Ja zo ging dat altijd, 20 <Vul hier je meeste kansloze verwijzing naar de post titel in> voor jou zeg maarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:08 schreef ReMcOrE het volgende:
ow, dat is me nooit opgevallenen 20 CD'tjes voor mij?
20 posts voor jou manquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:11 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja zo ging dat altijd, 20 <Vul hier je meeste kansloze verwijzing naar de post titel in> voor jou zeg maar.
Nu maar hopen dat spotnet die mensen tevreden houd anders wordt het helemaal een ramp met die lui :p.
dappere FTD-poging van mijquote:
Dat laatste zou mijn voorkeur hebben, zolang we maar niet te veel A1 spelers te zien krijgen heb ik nog wat vertrouwen maar we zullen zien. Makkelijk zal het sowieso niet worden gok ik zo.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:14 schreef ReMcOrE het volgende:
dappere FTD-poging van mijondanks dat Ruiz er morgen definitief niet bij is, heb ik er vertrouwen in
Buysse linksback, Oneywu centraal, Bajrami op links en op rechts weet ik zo niet... misschien De Jong en dan Landzaat op het middenveld? of toch Chadli rechtsbuiten en De Jong op het middenveld?
makkelijk wordt het zeker niet nee! en Chadli kreeg zondag rust, dus misschien dat hij dat morgenavond weer krijgt; sowieso Boschker i.p.v. Mihaylovquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:16 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat laatste zou mijn voorkeur hebben, zolang we maar niet te veel A1 spelers te zien krijgen heb ik nog wat vertrouwen maar we zullen zien. Makkelijk zal het sowieso niet worden gok ik zo.
Morgen weer eens vrij.
Zou eerst een nacht buiten slapen op een bank ofzo, gegarandeerd dat je nieuwe bed goed slaapt de volgende nachtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:22 schreef ReMcOrE het volgende:
vrijdag komt mijn bed dus, zal ik dan daar gelijk 's nachts maar gaan slapen?![]()
Zozo ... En dat weet je zonder dat het in de OP staatquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:24 schreef Dos37 het volgende:
Morgen jarig, dus Twente kan mij een mooi cadeau geven.
ik denk dat ze, nu ze dit weten, ff een stapje extra gaan zettenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:24 schreef Dos37 het volgende:
Morgen jarig, dus Twente kan mij een mooi cadeau geven.
nou, zo ver wilde ik dan ook weer niet gaanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:25 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zou eerst een nacht buiten slapen op een bank ofzo, gegarandeerd dat je nieuwe bed goed slaapt de volgende nacht!
ja, mag hopen dat hij weer wanneer hij zelf jarig isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:25 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zozo ... En dat weet je zonder dat het in de OP staat!
ik weet niet wie de OP heeft gemaakt, hem/haar moet je hebben om erbij te horenquote:
Het is een zekerheidjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:27 schreef ReMcOrE het volgende:
nou, zo ver wilde ik dan ook weer niet gaan
ja, dat zal best... maar het bed moet sowieso goed slapen, niet alleen als je de nacht ervoor op een bankje lagquote:
Ow oke, waterbed btw?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:38 schreef ReMcOrE het volgende:
ja, dat zal best... maar het bed moet sowieso goed slapen, niet alleen als je de nacht ervoor op een bankje lag
nee, gewoon 2-persoons van 1.80 bij 2.00 (met 2 aparte matrassen en handmatig verstelbare lattenbodems)quote:
dat is het volgens mij ookquote:
Ken 'tquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En toen lag ik weer lekker in mn bedje.. Moet bezig voor school, maar heb er absoluut geen zin in
Nog niet aan toegekomen. En aangezien ik nu best veel moet doen voor school nu ook geen tijd voor. Ga er morgen nog even naar kijken. Heb de hele waslijst met dingen die ik moet doen in ieder geval even opgeslagenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:14 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ken 't, je computer trouwens weer 'schoon' gekregen?
__
Eten, Stampot wortelen met rookworst en hachee.
Oke, mocht je ergens een kwartiertje hebben dan even hitman pro draaien, gok dat die die (bijna) alles wel verwijderd.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nog niet aan toegekomen. En aangezien ik nu best veel moet doen voor school nu ook geen tijd voor. Ga er morgen nog even naar kijken. Heb de hele waslijst met dingen die ik moet doen in ieder geval even opgeslagen
Ga het vast downloadenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:38 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, mocht je ergens een kwartiertje hebben dan even hitman pro draaien, gok dat die die (bijna) alles wel verwijderd.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, heb in 9 min een kilo lasagne weggewerkt*burp*
ib = inkomstenbelasting?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:52 schreef Panzerknacker666 het volgende:
de ib belooft al veel goeds jongens
uhu, dat zou je moet kennen in ons vakgebiedquote:
maar hoezo belooft die "al" veel goeds?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:58 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
uhu, dat zou je moet kennen in ons vakgebied
zonder 'm verder nagekeken te hebben kom ik al op een erg fijne teruggaafquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar hoezo belooft die "al" veel goeds?
nice! ik moest betalenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:06 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
zonder 'm verder nagekeken te hebben kom ik al op een erg fijne teruggaaf
sterktequote:
voor de komende 5 minuten?quote:
Doe wedstrijdje wie langst volhoud samen met keal waarmee ik werk.. en we rookten allebei pakje per dag ongeveerquote:
en wat krijgt de winnaar?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:19 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Doe wedstrijdje wie langst volhoud samen met keal waarmee ik werk.. en we rookten allebei pakje per dag ongeveer
een pakje vanelle exportquote:
Belgiëquote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:53 schreef norich het volgende:
het is vandaag international hug a librarian day dus speciaal voor justin: [ afbeelding ]
ik ben niet zo van het mannenknuffelen, maar ik zal dan the librarian maar kijken denk ikquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:53 schreef norich het volgende:
het is vandaag international hug a librarian day dus speciaal voor justin: [ afbeelding ]
knuffel je de dvdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:44 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik ben niet zo van het mannenknuffelen, maar ik zal dan the librarian maar kijken denk ik![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:53 schreef norich het volgende:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[me=TheGirlNextDoor] knuffelt Justin
[/me]
En nu ga ik slapen. BIJNA alles af voor school! Oh, wat voelt dat goed!
Ik quotte je ook niet, rooie roestkopquote:
ik zeg t maar ff, dat je niet denkt dat nu iedereen meneer biebmiep gaat knuffelenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik quotte je ook niet, rooie roestkop
Ie moet de bek hol'nquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:53 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik zeg t maar ff, dat je niet denkt dat nu iedereen meneer biebmiep gaat knuffelen![]()
verder bek hol'n
Met je hoofd! Jonguh!quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:01 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Moe'l m je dicht meppe jonguh?
Lambal...
Neen, heb mijn stemding weggeflikkerd omdat ik ervan uit ging dat ik onderweg zou zijnquote:
nee, en nog geen flauw idee waarop ik moet stemmenquote:
www.kieskompas.nlquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, en nog geen flauw idee waarop ik moet stemmen
slimmerdquote:Op woensdag 2 maart 2011 09:36 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Neen, heb mijn stemding weggeflikkerd omdat ik ervan uit ging dat ik onderweg zou zijn
quote:
\m/quote:
Eens, maar wedden dat het weer een geniaal succes gaat worden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat pauperige oh oh cherso kutprogramma krijgt vanaf morgen een vervolg
Waar gaat het heen met Nederland![]()
Elk stembureau in de gemeente Hellendoorn kan je terechtquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:24 schreef Daywalk3r het volgende:
David, moet je stemmen in het gemeentehuis?
Ben er ook bang voorquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:30 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Eens, maar wedden dat het weer een geniaal succes gaat worden.
Oh dan kan ik ff naar 'n oaln diek.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Elk stembureau in de gemeente Hellendoorn kan je terecht
Ik ben echt zo iemand ie daar nooit aan meedoet, Wie is de Mol is het enige TV programma wat ik kijk. (Zonder voetbal element)quote:
WidMquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:46 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik ben echt zo iemand ie daar nooit aan meedoet, Wie is de Mol is het enige TV programma wat ik kijk. (Zonder voetbal element)
Niets bijzondersquote:
Dat sowiesoquote:
Oja dat zou ik haast vergeten, vanmiddag ook maar is doen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:46 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga vanavond, voordat ik naar Twente ga, ook nog even stemmen
true, true!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:03 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat sowieso, op je vrije dag luisteren naar The Magic Show Podcast week 19 is dan wel weer een vermakelijk iets
.
werk of privé?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:06 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Bijna zeker dat ik naar Freshtival ga!
Privé, toch nog wat kameraden die er heen willen, maar de camera gaat altijd wel mee als is het carnaval ofzoquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:09 schreef ReMcOrE het volgende:
werk of privé?en ik ben er ook sowieso, week erop waarschijnlijk ook
hmm, wie weet kom ik je dan nog wel tegen; ik sta de hele dag in de SuperBashquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:10 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Privé, toch nog wat kameraden die er heen willen, maar de camera gaat altijd wel mee als is het carnaval ofzo.
x2quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hmm, wie weet kom ik je dan nog wel tegen; ik sta de hele dag in de SuperBash
Misschien x 3, maar denk 't haast niet.quote:
ja, dat was te verwachtenquote:
wat haast niet; Freshtival of SuperBash-tent?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Misschien x 3, maar denk 't haast niet.
Freshtival niet. Maar als ik ga dan wordt het uiteraard Superbashquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, dat was te verwachtenFrontliner live kut
[..]
wat haast niet; Freshtival of SuperBash-tent?
En Ran-D gaat waarschijnlijk ook wel weer knallenquote:ja, dat was te verwachtenFrontliner live kut
er komen dan minimaal 3 ToF-fers (als Martijn ook gaat); meetquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:24 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Freshtival niet. Maar als ik ga dan wordt het uiteraard Superbash
ach, met;quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:24 schreef haakon het volgende:
[..]
En Ran-D gaat waarschijnlijk ook wel weer knallen
Jammer dat B-front er niet bij is dit jaar
Mooi paar bier zoepnquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
er komen dan minimaal 3 ToF-fers (als Martijn ook gaat); meet
Meet klinkt zo engquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:24 schreef ReMcOrE het volgende:
er komen dan minimaal 3 ToF-fers (als Martijn ook gaat); meet
Mag ik dan zeggen dat ik Toneshifterz best lekker vind in sommige livesetsquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:26 schreef ReMcOrE het volgende:
ach, met;
Zatox
Noisecontrollers vs. Wildstylez
Deepack
Frontliner (live)
Psyko Punkz
Ran-D
Toneshifterz
Dualdriven
MC Da Syndrome
moet het toch wel lukken?![]()
daarom! gewoon komen op 1e Pinksterdagquote:
dan zoals Jeffrey zegt; paar biertjes drinkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:28 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Meet klinkt zo eng.
[..]
Mag ik dan zeggen dat ik Toneshifterz best lekker vind in sommige livesets?
Eensquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:34 schreef ReMcOrE het volgende:
dan zoals Jeffrey zegt; paar biertjes drinkenen Toneshifterz hebben inderdaad fijne livesets, maar denk toch dat de vetgedrukte echt gaan knallen
knus huisje, maar wel genoeg ruimte?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:38 schreef Under_Score het volgende:
net naar het huisje wezen kijken, wat een lief knus huisjealleen het uitzicht voor is wat minder
moetten nog een paar dingen aan gebeuren maar dat valt allemaal nog te overzien.
maar is goed over na denken of ik het neem of niet
ff een aanvulling; gezien de line-up zullen ze wel openen, of als tweede na Toneshifterz... en dat is natuurlijk niet heel tof, maar was er vorig jaar ook een kwartier voor opening dus komt goedquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:37 schreef ReMcOrE het volgende:
ff wat verzoekjes indienen bij Dualdriven, wat oude klappers die je weinig/nooit hoort
Doe Jasper de groetenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:37 schreef ReMcOrE het volgende:
ff wat verzoekjes indienen bij Dualdriven, wat oude klappers die je weinig/nooit hoort
ja voor mij ruimte zat. hou in principe 1 kamer over, heb een kelder erbij en een ruime woonkamer. groot genoeg voor 1 of 2 pers. maar als er kinderen komen is het te klein.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
knus huisje, maar wel genoeg ruimte?en uitzicht voor is inderdaad matig, dan maar achteruit kijken
en wat moet er zo aan gebeuren?
helaas, zonder hypotheek geen huisje; dus succes daarmee!
waar ken jij Jasper van dan?quote:
niet hele bijzondere dingen nee... maar goed, verbouwen kost altijd meer dan je van tevoren bedenktquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:43 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ja voor mij ruimte zat. hou in principe 1 kamer over, heb een kelder erbij en een ruime woonkamer. groot genoeg voor 1 of 2 pers. maar als er kinderen komen is het te klein.
er moet geschilderd en gesausd worden binnen, er moet een moderne groepenkast geplaatst worden en een raam is stuk. de keuken moet flink onder handen genomen worden ( Aansluiting voor vaatwasser, wasmachine en droger maken ) de vloer in de keuken mag wel vernieuwd worden, plafond in de keuken mag vernieuwd worden.
gelukkig niks wat haast heeft of klauwen met geld gaat kosten. en de vorige eigenaar heeft een en ander in de oude stijl teruggebracht, wat het huis een leuke charme geeft
dat is balenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
TypischWil ik een keer ff naar Amersfoort, start m'n auto niet
kom jij ook naar Freshtival dan David?quote:
Goh je zal eens geluk hebben met de auto...quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
TypischWil ik een keer ff naar Amersfoort, start m'n auto niet
Mwa, eerste keer deed ie het wel gewoon, dus ik wil wegrijden maar zie nog net een fietser aankomen, dus trap op de rem. Blijkbaar liet ik de koppeling iets teveel omhoog komen waardoor ie afsloeg. Daarna heb ik hem nog een paar keer proberen te starten, maar helaas.quote:
Verzopen? met injectie?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, eerste keer deed ie het wel gewoon, dus ik wil wegrijden maar zie nog net een fietser aankomen, dus trap op de rem. Blijkbaar liet ik de koppeling iets teveel omhoog komen waardoor ie afsloeg. Daarna heb ik hem nog een paar keer proberen te starten, maar helaas.
Volgens Nicole zal ie wel verzopen zijn, ff een kwartiertje laten rusten dus
ja laat het huis ook keuren als ik het neem. ik laat me eerst adviseren over de hypotheek, kijken of ik er uberhaupt een kan krijgen, en hoeveel. dan goed nadenken of ik het wil en ondertussen uiteraard verder kijken of ik nog wat leukers tegenkom. en dan ga ik is onderhandelen over de prijs enzo.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:48 schreef ReMcOrE het volgende:
niet hele bijzondere dingen nee... maar goed, verbouwen kost altijd meer dan je van tevoren bedenktnu hopen dat je de hypotheek rond kunt krijgen, of ga je eerst nog meer huisjes bekijken?
Tja, deze telefonische helpdesk komt ook niet verder dan haar kennis over oldtimersquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:56 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Verzopen? met injectie?
Kan ook zijn dat je accu dood aan het gaan is, weet niet of je veel de auto hebt gebruikt deze koude periode..
Ben vorige week wezen werken, dus heb de auto elke dag wel even gebruikt. Gisteravond ben ik nog even naar de winkel gereden, dus daar ligt het niet aanquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:56 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Verzopen? met injectie?
Kan ook zijn dat je accu dood aan het gaan is, weet niet of je veel de auto hebt gebruikt deze koude periode..
dan begeven dingen het 1 voor 1 is mijn ervaringquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben vorige week wezen werken, dus heb de auto elke dag wel even gebruikt. Gisteravond ben ik nog even naar de winkel gereden, dus daar ligt het niet aan
Als de accu dood aan het gaan is zou ie toch helemaal niks doen? Dat had ik nl. met de Xsara
idd met carbs moet je oppassen ivm verzuipen, inj kunj je volgens mij niet snel verzuipen..beetje spelen met gas en dan pikt ie meestal weer op is mijn ervaringquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:59 schreef omearos het volgende:
[..]
Tja, deze telefonische helpdesk komt ook niet verder dan haar kennis over oldtimers
hij startte wel, sloeg af, en daarna wil de startmotor wel draaien maar slaat hij niet aan. Dan moet je bij oldtimers iig uitkijken dat je hem niet verzuipt.
Kleine stukjes kan ook funest zijn..starten doet ie verder wel snel?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben vorige week wezen werken, dus heb de auto elke dag wel even gebruikt. Gisteravond ben ik nog even naar de winkel gereden, dus daar ligt het niet aan
Als de accu dood aan het gaan is zou ie toch helemaal niks doen? Dat had ik nl. met de Xsara
volgens mij ben jij dan een betere hulplijn voor Justinquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:03 schreef Redbaron het volgende:
[..]
idd met carbs moet je oppassen ivm verzuipen, inj kunj je volgens mij niet snel verzuipen..beetje spelen met gas en dan pikt ie meestal weer op is mijn ervaring
[..]
Kleine stukjes kan ook funest zijn..starten doet ie verder wel snel?
whehe nooit te jong om bij te lerenquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:07 schreef omearos het volgende:
[..]
volgens mij ben jij dan een betere hulplijn voor Justinik zal hem in het vervolg doorverwijzen
ik leer hier pas sinds een jaar over, dus nog genoeg wat ik niet weetquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:12 schreef Redbaron het volgende:
[..]
whehe nooit te jong om bij te leren
en denk dat jij beter bereikbaar bent dan mij dus hij mag jou wel blijven bellen
ook incl met gas spelen/pompen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, 2e poging draaide ook op niks uit, al maakte hij een beter "ik wil starten!!!"-geluid dan de eerste keer
Ik ga maar even een uurtje door 't dorp lopen en dan nog eens testen
Uhu.quote:
hmm vreemd, nja dan maar ff wachten...quote:
Op woensdag, zoiets plan je toch op vrijdagquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:18 schreef ReMcOrE het volgende:
om 16.00 heb ik 12,5-jarig jubileum van een collega, met hapje en drankje
ik heb het ook niet verzonnenquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:33 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Op woensdag, zoiets plan je toch op vrijdag?
misschien start motor die aan het heen gaan is?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, 2e poging draaide ook op niks uit, al maakte hij een beter "ik wil starten!!!"-geluid dan de eerste keer
Ik ga maar even een uurtje door 't dorp lopen en dan nog eens testen
als dat zo zou zijn draait ie nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:40 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
misschien start motor die aan het heen gaan is?
branden er lampjes op dashboard? iemand die je ff wil helpen m aan te drukken?quote:
Gamesquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:08 schreef Under_Score het volgende:
man wat is die crysis 2 demo ruk zeg. MP slaat nergens op. GVD een hoog caliber zwaar machinegeweer van point blank leegschieten op iemand en dan neergehaald worden door een handgun
staan wel een paar hele vette in de planning toch voor aankomende tijd?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:22 schreef Under_Score het volgende:
ja denk dat ik er maar mee kap, stomme spelletjes zijn zo kut tegenwoordig.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wacht vooral op:
- Mass Effect 3
- The Elder Scrolls 5: Skyrim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |