Weer een Turk die verkeerd zit?quote:
Wat was je antwoord?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De tering, had ik net een goed antwoord, zit 'ie dicht
Een turk uit Zwolle, hmmkay ben overtuigd.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:35 schreef Zwollesjappie het volgende:
Op mijn werk werkt een tukker met die rare accent![]()
Ik kom oet almeloee
Ik kan het moeilijk na doen, als je de mensen weg denkt is het wel mooi daar, vooral rond Ootmarsum/Getelo enzo mooi fietsen daar!!
Bevalt dat nou? Parken schoffelen en prullenbakken legen?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:35 schreef Zwollesjappie het volgende:
Ik kom oet almeloee
Ik kan het moeilijk na doen, als je de mensen weg denkt is het wel mooi daar, vooral rond Ootmarsum/Getelo enzo mooi fietsen daar!!
Hij stond er toch echt hoor...quote:Op maandag 28 februari 2011 21:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat die 'grap' van Marko totaal ongeplaatst en respectloos is.
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hij stond er toch echt hoor...
quote:
2 doner graag.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:35 schreef Zwollesjappie het volgende:
Ik kom oet almeloee
Yoo, nu krijg ik honger!quote:
Kip of kalf?quote:
Okquote:Op maandag 28 februari 2011 21:42 schreef Zwollesjappie het volgende:
[..]
Kip of kalf?![]()
nee man maar ik werk wel in de horeca.![]()
Ik kwam in deze topic omdat hij bij nieuw stond, ik val jullie tukkers () niet meer lastig,
Er gewoon overheen lezen.....quote:Op maandag 28 februari 2011 21:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
rustig maar, je kunt er ook gewoon over heen lezen..
Ja hier, een halvequote:
Davidquote:
Snap ik welquote:Op maandag 28 februari 2011 21:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
DavidIk blijf rustig maar móest wel reageren op zijn botte pijnlijke posts.
Hey we hebben al genoeg Turken in Almelooooooooooooooooooooo hoorquote:
Ach het grootste deel is turk jongeh, kutstadquote:Op maandag 28 februari 2011 22:00 schreef Zwollesjappie het volgende:
hahaha, er kunnen een hoop meer bij, is het misschien wat gezelliger daar.![]()
Amenth succes morgen, ik las ook turken trouwens.
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
Bedankt voor jullie lieve reacties.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loela, rust zacht.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
whehehe, lekker weekend Robinquote:Op maandag 28 februari 2011 20:17 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Van de fiets gevallen kop kapot dit dat.
Deze foto te zien was ik ook aardig lam.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |