Die vindt iedere kut leukquote:Op maandag 28 februari 2011 21:53 schreef beequeen het volgende:
Is Pb echt de enige die die saaie kut leuk vindt?
Gerard heeft Alex allang afgeschreven. Die gebruikt hem alleen maar. Gerard vind Alex een zwakke speler die weinig doet om geheimen te achterhalen. Gerard heeft nu veel meer met Karim.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:50 schreef DGK-Eric het volgende:
Ow echt: Ik ga Servio met de minuut minder sympathiek vinden en ik had hem al niet zo hoog zitten...
Ik hoop stiekem dat hij donderdag vertrekt en ik hoop dat Alex blijft, al is het maar dat hij als winnaar van zijn vete met Servio uit de bus komt. En voor Gerard!
Maar dan krijg ik weer het gezeur dat ik ordi ben, maar goed laten we het er maar op houden dat ik even een gedachtekronkel had waarbij Monique en een groep losgeslagen Chetniks de hoofdrol speeldenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
I'd love to see you try, gekke Mo-clone!![]()
Ik heb je met 2 vingers in de neus jaren op het usenet kunnen overleven, en ranziger dan ik ga je nooit worden! I dare you ;.)
waaromquote:Op maandag 28 februari 2011 21:58 schreef iBenny het volgende:
Als Flip het goed heeft.. dan ligt Alex er donderdag uit![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |