Hij scoort punten. Wat een baas.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:21 schreef xdiashalizx het volgende:
Voor het eerst dat ik Maik leuk vind, hij is eerlijk en open zonder gelul...
Maar doen ze het dan ook met bi sexuele mannen zoals Mo die avond deedquote:Op maandag 28 februari 2011 21:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Katholieken zuipen zich ook lam met carnaval
als zij iets om haar ouders gaf ging ze niet zo tekeer in het programma op tvquote:Op maandag 28 februari 2011 21:22 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Als die ouders echt iets om hun dochter gaven dat zaten ze wel heel de dag de stream te kijken en niet alleen de liveshows
Say what????? naam van programma kan beter veranderd worden inquote:Op maandag 28 februari 2011 21:21 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Hij heeft bekend dat hij ook op mannen valt.
Wel up de butt hequote:Op maandag 28 februari 2011 21:23 schreef Evil-iNe het volgende:
Nou even goedmaakseks en je ouders kunnen weer trots zijn.
Dat weten ze de volgende dag niet meerquote:Op maandag 28 februari 2011 21:22 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Maar doen ze het dan ook met bi sexuele mannen zoals Mo die avond deed
Euh.. als ik zo het nieuws af en toe bekijk, dan hebben katholieken ook voor heel wat ongewilde "bi-mannen" gezorgd <---- lees jongetjes misbruiken!quote:Op maandag 28 februari 2011 21:22 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Maar doen ze het dan ook met bi sexuele mannen zoals Mo die avond deed
deruitttttttttttttttttttquote:Op maandag 28 februari 2011 21:23 schreef minzo het volgende:
Volgende keer als vrouwen genomineerd worden , Hoop ik toch echt Mo er tussen zit bah
Ai, wat eng.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |