dat zeg ik toch ook niet dopjequote:Op maandag 28 februari 2011 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
/care ik heb em niet verzonnen
Dat kan op zich best zo zijn natuurlijkquote:Op maandag 28 februari 2011 21:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ze moet soms meer aan zichzelf denken!
Ik dinsdag en donderdag, zekers wel tjill, maar met het vorige rooster zou ik morgen de eerste 4 uur vrij hebben, was nog beterquote:Op maandag 28 februari 2011 21:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb het 3e vrijEn maandag en vrijdag het 1e
Jaquote:Op maandag 28 februari 2011 21:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb een kan koffieIemand een kopje?
Dan zou ik vergeten naar school te gaanquote:Op maandag 28 februari 2011 21:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik dinsdag en donderdag, zekers wel tjill, maar met het vorige rooster zou ik morgen de eerste 4 uur vrij hebben, was nog beter
Nee bedanktquote:Op maandag 28 februari 2011 21:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, lekkerquote:Op maandag 28 februari 2011 21:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
je zegt dat het niet waar is. voor sommige wel en soms ook voor mij, dus vind ik niet dat je gelijk hebtquote:
/MPG sloopt een klein stukje muur om bij jou te kunnen komen om je een welverdiende knuffel te gevenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ahjajoh, ik ben al een aardig muurtje aan het opbouwen hoor, kijken wie me dan nog wat kan maken
ik wil heul geen knuffelsquote:Op maandag 28 februari 2011 21:28 schreef MPG het volgende:
[..]
/MPG sloopt een klein stukje muur om bij jou te kunnen komen om je een welverdiende knuffel te geven...
/care ik heb het niet bedachtquote:Op maandag 28 februari 2011 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je zegt dat het niet waar is. voor sommige wel en soms ook voor mij, dus vind ik niet dat je gelijk hebt
Halloquote:
Oh boefjequote:Op maandag 28 februari 2011 21:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hallo
Ik zat in het verkeerde topic
quote:
Mag ik meewandelen? De 12e schijnt goed wandelweer te worden.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Gelukkig gaan we samen leuke dingen doen binnenkort
En samen strandwandelen en uitwaaien
Ich will!quote:Op maandag 28 februari 2011 21:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zeg maar gerust domboquote:
Dan stond je bij het verkeerde, want ik was er welquote:Op maandag 28 februari 2011 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jij hier?
Je hebt me wel bij het altaar laten staan vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |