jawel mijn landje met beetje wodka in de mixquote:Op maandag 28 februari 2011 22:02 schreef PlayingWithFire het volgende:
naja polen is toch niet echt een land?
biogardequote:
wijven uit polen zijn lkkr hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 22:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
Polen is 1 groot uitschotde ghetto van Europa. Bijlmer en bronx is niks vergelijken Polen. En dan maar rappen over weinig uitkering, wijven en weinig eten.
Boehoe.
Ik ben hier nooit mod geweest. Wel op KLB en andere fora.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:04 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
biogardeik weet nog toen jij op onz. mod was
.
dat klopt, maar dat geld voor sommige zoals in Nederlandquote:Op maandag 28 februari 2011 22:05 schreef cool15 het volgende:
[..]
wijven uit polen zijn lkkr hoor
niet zoals brazil maar toch
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:05 schreef PlayingWithFire het volgende:
ik ga filmpje pakken.. laterz![]()
en bio jij gaf mijn eerste slotje
en waarom gaf je dan een slotjequote:Op maandag 28 februari 2011 22:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ben hier nooit mod geweest. Wel op KLB en andere fora.
kben brazilquote:Op maandag 28 februari 2011 22:06 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
dat klopt, maar dat geld voor sommige zoals in Nederland
omdat het kut was waarschijnlijkquote:Op maandag 28 februari 2011 22:06 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
en waarom gaf je dan een slotje
je weetquote:Op maandag 28 februari 2011 22:05 schreef cool15 het volgende:
[..]
wijven uit polen zijn lkkr hoor
niet zoals brazil maar toch
dan was ik wel in klb geweestquote:Op maandag 28 februari 2011 22:06 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
en waarom gaf je dan een slotje
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:06 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
hahahahahhhaha jij weet het
oost europa baby latijns is niks vergelekn met oostblok beauties
polen is de shitquote:Op maandag 28 februari 2011 22:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
Polen is 1 groot uitschotde ghetto van Europa. Bijlmer en bronx is niks vergelijken Polen. En dan maar rappen over weinig uitkering, wijven en weinig eten.
Boehoe.
vrouwen uit polen zijn alles wat goed isquote:Op maandag 28 februari 2011 22:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
Alle wijven die in NL wonen en uit polen komen zijn hier als au pair of vrouwenhandel.
Worden ze toch nog ergens nuttig voor gebruikt.
ik kijk nu horror dead birds ik haat zulke programmas ik hou van bloedquote:Op maandag 28 februari 2011 22:10 schreef JApieman het volgende:
[..]
Jij kijkt wel leuke programma's.
Ik kijk nu Skins.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:12 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ik kijk nu horror ik haat zulke programmas ik hou van bloed
Pak het plamuurmes maar vast uit de gereedschapskistquote:Op maandag 28 februari 2011 22:15 schreef Oostblokker het volgende:
ik moet zoo me make-up afdoengeen zin
valt wel mee mijn make-upquote:Op maandag 28 februari 2011 22:17 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Pak het plamuurmes maar vast uit de gereedschapskist
whehe jaquote:Op maandag 28 februari 2011 22:19 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, die ene krijgt nu eindelijk die lerares psychologie.
check die pikiequote:Op maandag 28 februari 2011 22:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zie je wel de gelijkenis met
[ afbeelding ]
ik vind em wel mooi hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 22:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat was de opdracht vriend.
wat gebeurde er met je oudequote:Op maandag 28 februari 2011 22:24 schreef adrastea het volgende:
en verder op nieuwe accounthou je nog van me KB
?
mien jongquote:Op maandag 28 februari 2011 22:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat gebeurde er met je oude
van jou altijd mien jong.
je moeder?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:30 schreef Oostblokker het volgende:
[ afbeelding ]
hier heb ik me knapheid vandaan
41quote:Op maandag 28 februari 2011 22:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
holy fuck ik zei dat voor de grap! hoe oud is ze.
quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:32 schreef MYV het volgende:
TS werkt bij de Blokker in Rotterdam Oost
ok handigquote:Op maandag 28 februari 2011 22:38 schreef Oostblokker het volgende:
ewa mensen ik ga douchen enzo chalaaz
hoop niet dat ik in slaap val of pleur in de douche wat me eerder is gebeurd als ik dronken ben![]()
lesbo jij kan best wat klapies klapie gebruiken vieze lesbiequote:
ik was gister dronken , nu typ ik beter , en ben niet meer blij maar chago ,,,quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:34 schreef Saviora het volgende:
Verkapt kijk mij eens een dronken poolse duckface zijn topic..
je hoort het al aan die liedje oostblok doe mij een fles wodkaquote:
Maak eens een foto zonder extensionsquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:32 schreef Oostblokker het volgende:
zometeen make-up extions in doen, mischien haar blond verfen als het mag van mijn mama, ik heb die verf al klaar liggen eve stadje in, dan broertje opassen dan dalijk weer terug ofzo,
eve die jas halen![]()
ik heb zelfs zonder extions lang haarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:01 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Maak eens een foto zonder extensionsDadelijk heb je oranje haren. Je kunt beter naar de kapper gaan voor het juiste advies.
Waarom draag je dan extensions?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:03 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ik heb zelfs zonder extions lang haar
ik ga ook naar kapperquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:05 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Dat zou dan voor tijdig zijn, tot je haren gaan breken.
ik ga voor de lapoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:29 schreef Oostblokker het volgende:
maar oeffers ik ga make-up en extions doen chalaaz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |