Ik vind een lichte gloss eigenlijk mooier bij opvallende ogen...quote:Op maandag 28 februari 2011 21:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En plant een zoen op de wang die en mooie afdruk laat zitten aangezien je als secretaresse natuurlijk lippenstift op hebt
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:16 schreef Samzz het volgende:
Oh, euh... In dat geval doe ik wel eerst een knoopje los
Hopeloos en kansloos zoals elke maandquote:Op maandag 28 februari 2011 21:19 schreef Rifoki het volgende:
Een goedenavond! De vooravond van een nieuwe maand welteverstaan - nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Ogen? Oh, ogen... ik zat al bij dat knoopje losquote:Op maandag 28 februari 2011 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind een lichte gloss eigenlijk mooier bij opvallende ogen...
Grenzeloos optimistisch.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:20 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Hopeloos en kansloos zoals elke maand
quote:Op maandag 28 februari 2011 21:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ogen? Oh, ogen... ik zat al bij dat knoopje los
Just a guy, voorspelbaarquote:Op maandag 28 februari 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Dat kan ik me natuurlijk ook wel voorstellen.
Ja, daarom verbaast het me ook nog eens totaal nietquote:
Still, het maakt je secretaresse-rol er niet minder omquote:Op maandag 28 februari 2011 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom verbaast het me ook nog eens totaal niet
Oh, is het tijd ja?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Still, het maakt je secretaresse-rol er niet minder om![]()
Knoopje nummer 2 nu?
Daar vraag je toch niet om?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:29 schreef xFriendx het volgende:
Still, het maakt je secretaresse-rol er niet minder om![]()
Knoopje nummer 2 nu?
Als je in maart gewoon een smatje de dag doet kun je het meer dan verdubbelen. Appeltje-eitje!quote:Op maandag 28 februari 2011 21:25 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 30 fok smatjes gehad
Moet je wel weten dat die dame jou ook wil, voor mij is Samzz nog een onbekende dus als ik dat doe dan heb ik een aangifte tegen mij lopenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar vraag je toch niet om?
Je duwt haar tegen het bureau. Trekt d'r rok omhoog, string naar beneden en die knoopjes ruk je gewoon open. Gedraag je als een kerel.
Laat Ang3l het niet lezen.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar vraag je toch niet om?
Je duwt haar tegen het bureau. Trekt d'r rok omhoog, string naar beneden en die knoopjes ruk je gewoon open. Gedraag je als een kerel.
Zolang ik geen rokje draag als ik bij hem in de buurt ben...quote:
Leef eens wat meer op 't randjequote:Op maandag 28 februari 2011 21:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Moet je wel weten dat die dame jou ook wil, voor mij is Samzz nog een onbekende dus als ik dat doe dan heb ik een aangifte tegen mij lopen
Klinkt alsof je toestemming hebt xF.quote:
Slaap lekker dame!quote:
Broekje uit, beentjes wijd, xF komt er aan!quote:
Ik dien Samzz nog wel een keer te meeten jaquote:Op maandag 28 februari 2011 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt alsof je toestemming hebt xF.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Arme jijquote:Op maandag 28 februari 2011 23:44 schreef PeuRac het volgende:
Damn, ik ben 5min online bij mn oders en ik erger me al aan de verbinding
quote:
nice ik wil ook een flaptop en even peukjes halenquote:Op maandag 28 februari 2011 23:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
in een paar uur zat alles in de aanhanger en bij mn ouders in 20min leeg gemaakt
daarna nog een keer op en neer omdat ik bestuursvergadering had
Nu lig ik op t lekkere bed met de laptop.
Deze is wel wat oud, maar voldoet voor internet en msn, misschien dat je em over kan nemen (is eigenlijk van mn ma, maar zij gebruikt em nooit en ik ga binnenkort een netbook kopen).quote:Op maandag 28 februari 2011 23:48 schreef Evie het volgende:
[..]
nice ik wil ook een flaptop en even peukjes halen
Hey, ik reageer zo op je pmquote:Op maandag 28 februari 2011 23:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ook
Fijn dat de verhuizing goed gegaan is, Peu!![]()
Euh, is goed.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hey, ik reageer zo op je pm![]()
Slaap lekker
zou wel cool zijn.. maar euhm ga je er wel iets voor geven dan dus.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Deze is wel wat oud, maar voldoet voor internet en msn, misschien dat je em over kan nemen (is eigenlijk van mn ma, maar zij gebruikt em nooit en ik ga binnenkort een netbook kopen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |