Ik heb er 1 gekregen voor afstuderen en schrijf er nog dagelijks mee. Niets schrijft beter dan een goede vulpenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:39 schreef FutureFairytale het volgende:
ken niet veel mensen die nog een vulpen hebben
Vast wel, maar daar had ik het niet over. Ik raak die dingen altijd kwijt, prop er op maandag vier in mijn tas in de daarvoor bestemde lusjes, op vrijdag heb ik er meestal nog maar éénquote:Op maandag 28 februari 2011 19:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah ja een paar schoenen meenemen bij Scapino is diefstal maar pennen, tipp ex en pakken papier meenemen van de voorraad van werk, dát is anders
1 training missen geeft niksquote:Op maandag 28 februari 2011 19:42 schreef Den_Haag het volgende:
voor mij een lange. Nog steeds aan het werk. Trainen gaat niks meer worden vandaag vrees ik
ik ben links. mijn hand zit dan onder het inkt tijdens het schrijvenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb er 1 gekregen voor afstuderen en schrijf er nog dagelijks mee. Niets schrijft beter dan een goede vulpen.
je moet ze ook in t borstzakje steken van je overhemd met korte mouwen, dan zie je ze tenminstequote:Op maandag 28 februari 2011 19:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vast wel, maar daar had ik het niet over. Ik raak die dingen altijd kwijt, prop er op maandag vier in mijn tas in de daarvoor bestemde lusjes, op vrijdag heb ik er nog maar één
Ik ben motorisch gestoord, dus ik zit na een minuut of vijf ook onder de inktquote:Op maandag 28 februari 2011 19:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ben links. mijn hand zit dan onder het inkt tijdens het schrijven
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:44 schreef DarkElf het volgende:
as we speak zie ik de pers voetballend door het huis gaan met een pen.
Ahá!
Komt bekend voorquote:Op maandag 28 februari 2011 19:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik ben motorisch gestoord, dus ik zit na een minuut of vijf ook onder de inkt
The horrorquote:Op maandag 28 februari 2011 19:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
je moet ze ook in t borstzakje steken van je overhemd met korte mouwen, dan zie je ze tenminste
Nog druk bezig. Vandaag nog eentje uitgestuurd. Morgen ook weer eentje doenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
1 training missen geeft niksnog steeds aan het werk is wel minder
hoe gaat het met de solli's eigenlijk?
ik weet het ik weet hetquote:Op maandag 28 februari 2011 19:47 schreef borisz het volgende:
Quiz welk woord zit er in de 2012? London niet meegeteld.
[ afbeelding ]
Ahá!
Nou?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:47 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Geen vulpen voor mij (ivm links schrijven) maar krijg binnenkort wel een mooie penquote:Op maandag 28 februari 2011 19:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb er 1 gekregen voor afstuderen en schrijf er nog dagelijks mee. Niets schrijft beter dan een goede vulpen.
Ahá!
ok drukkies dus. al gesprekken gehad?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:46 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Nog druk bezig. Vandaag nog eentje uitgestuurd. Morgen ook weer eentje doen
LORquote:Op maandag 28 februari 2011 19:47 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Het probleem is opgelost als je Arabisch leert schrijvenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:49 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Geen vulpen voor mij (ivm links schrijven) maar krijg binnenkort wel een mooie pen
Tsk, jij zit ook al in het complotquote:
Waar landen zich toch druk om makenquote:
paar, vooral met recruiters.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok drukkies dus. al gesprekken gehad?
Hmmm, ook een optiequote:Op maandag 28 februari 2011 19:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het probleem is opgelost als je Arabisch leert schrijven.
en hoe ging dat? zeker niet zo leuk aangezien je bezig bent met andere brieven eruitgooienquote:Op maandag 28 februari 2011 19:52 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
paar, vooral met recruiters.
[..]
Hmmm, ook een optie
Ik ook. Ik moest er moeite voor doenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik weet het ik weet het
en vind het belachelijk ver gezocht van mensen
Wen er maar aan. Hij zal ongetwijfeld eind dit jaar richting de 2 euro gaanquote:Op maandag 28 februari 2011 19:52 schreef FutureFairytale het volgende:
vandaag getankt; EUR 1,619 p/l
Ach joh die hele holocaust is toch ook niet echt gebeurdquote:Op maandag 28 februari 2011 19:51 schreef Isabeau het volgende:
Waar landen Iran zich toch druk om maken
Ging best lekker. We gaan kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en hoe ging dat? zeker niet zo leuk aangezien je bezig bent met andere brieven eruitgooien
40 liter. Laatst nog gechecked bij het vervangenquote:
Ja. Stelen mag nog steeds niet van de overheid.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:59 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ging best lekker. We gaan kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen.
moet je betalen voor tanken?
met zo'n magisch pasje is het geen stelenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja. Stelen mag nog steeds niet van de overheid.
Ik snapte je welquote:Op maandag 28 februari 2011 20:05 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
met zo'n magisch pasje is het geen stelen
@Isa, bedoel je CF of FC?
Oe jammer... ik ben net terug van het trainen, 2e keer vandaag... echt nice !quote:Op maandag 28 februari 2011 19:42 schreef Den_Haag het volgende:
voor mij een lange. Nog steeds aan het werk. Trainen gaat niks meer worden vandaag vrees ik
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:42 schreef FutureFairytale het volgende:
nou ja, ik wil tussen 20u en 20.30u naar bed maar de buren zijn nog steeds aan het boren en tikken.. natuuuuurlijk!
Die tijd is mij niet gegund.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:14 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Oe jammer... ik ben net terug van het trainen, 2e keer vandaag... echt nice !
of je papier een kwartslag clockwise draaien en van boven naar beneden (en van rechts naar links) schrijven. Dat zag ik laatst iemand doen.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:50 schreef Anthraxx het volgende:
Het probleem is opgelost als je Arabisch leert schrijven.
hehe, dat is ook mijn planning, alleen donderdag medialle uitreiking en daarna naar huis, dus donderdag voor mij wss geen training, en wat betreft vrijdag en zaterdag. Ben ik blij dat ik een trainings matje en halter thuis heb staan. Dan kan ik daarmee aan de slag !quote:Op maandag 28 februari 2011 20:17 schreef Den_Haag het volgende:
Die tijd is mij niet gegund.
Dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag dan maar trainen om het in te halen
wat trainde je?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:18 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb net getrained. Ging erg goed! Kon alles prima volhouden en dat na een zware verkoudheid.
Nu Wall Street 2 aan het kijken
maar, als je een kleinere tank hebt, betekend dat dan niet gewoon dat je vaker moet tanken? Of zie ik dat nou zo verkeerd xDquote:
Meestal betekent het ook dat je een zuinigere motor hebt omdat ze er anders wel een 60 liter tank in hadden gehangenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:30 schreef Braamyo het volgende:
[..]
maar, als je een kleinere tank hebt, betekend dat dan niet gewoon dat je vaker moet tanken? Of zie ik dat nou zo verkeerd xD
Ligt eraan hoeveel je rijdtquote:Op maandag 28 februari 2011 20:30 schreef Braamyo het volgende:
[..]
maar, als je een kleinere tank hebt, betekend dat dan niet gewoon dat je vaker moet tanken? Of zie ik dat nou zo verkeerd xD
60 liter tank en 1:16 bij 150km/h op de cruise-controlquote:Op maandag 28 februari 2011 20:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Meestal betekent het ook dat je een zuinigere motor hebt omdat ze er anders wel een 60 liter tank in hadden gehangen
ik heb in mijn leven veel en hard gewerkt en waarschijnlijk meer dan genoeg verdiend en ik geef absoluut nooit af op mensen die veel verdienen. Ik gun iedereen veel geld.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:29 schreef DarkElf het volgende:
Over prototypes gesproken, Jij: ouwe linkse mopperkont jij die wanneer het kan afgeeft op mensen die meer hebben (en waarvoor ze vaak ook ervoor werken hé?, tis niet dat ze het vínden ofzo)
ow dat klinkt inderdaad best logische !quote:Op maandag 28 februari 2011 20:31 schreef Anthraxx het volgende:
Meestal betekent het ook dat je een zuinigere motor hebt omdat ze er anders wel een 60 liter tank in hadden gehangen
Roeien, Schaatsen, Fietsen (30 minuten totaal) en 30 minuten hardlopen om het af te maken op de loopbandquote:Op maandag 28 februari 2011 20:33 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ah owkaycross trainer of hardloop band of of of?
Dat lost TARA om 23:00 wel op, bedoel jequote:Op maandag 28 februari 2011 20:43 schreef freecell het volgende:
1-0 voor de mama!
Nu het probleem dat er een kind in mijn bed ligt,maar dat los ik om 23:00 wel op
Oe, dat schaatsen kan ik dus echt niet hea, ik mis er iedere vorm van mothoriek voor haha. Op de schaatsbaan gaat het prima, maar op zo'n aparaat. Vind het altijd maar knap, mensen die dat wel goed kunnen !quote:Op maandag 28 februari 2011 20:42 schreef Anthraxx het volgende:
Roeien, Schaatsen, Fietsen (30 minuten totaal) en 30 minuten hardlopen om het af te maken op de loopband.
Ik begrijp dat ik hier waarschijnlijk Culinaire godslastering pleeg. Maar, wat zijn in hemelsnaam Wontons?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:40 schreef ColdFeet het volgende:
Wontons met roerei, lente-uitjes en sesamolie. Lekker, maar laat het nou net zo'n batch velletjes zijn die zich niet lekker laat plakken, en laat het net een frituurwontonvariant zijn
Go super mam !quote:Op maandag 28 februari 2011 20:43 schreef freecell het volgende:
1-0 voor de mama!
Nu het probleem dat er een kind in mijn bed ligt,maar dat los ik om 23:00 wel op
beter plan!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat lost TARA om 23:00 wel op, bedoel je
Chinese hapjes in een deegvelletje, gefrituurd, gestoomd of gekookt.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:47 schreef Braamyo het volgende:
Ik begrijp dat ik hier waarschijnlijk Culinaire godslastering pleeg. Maar, wat zijn in hemelsnaam Wontons?
owja ! die dingenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:52 schreef ColdFeet het volgende:
Chinese hapjes in een deegvelletje, gefrituurd, gestoomd of gekookt.
Truste FF (vast te laat maar ach)quote:
http://www.louis.de/_30df(...)artnr&artnr=10001005quote:Op maandag 28 februari 2011 21:34 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben op zoek naar oordoppen voor volgende week![]()
heb al horrorverhalen gehoord dat het anders nite slapen gaat zijn
gaat meestal wel snel.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Aus Deutschlandmoet ze wel voor zaterdag hebben
![]()
carnaval
Alleen omdat ik een grapje maakte over de hapjes?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:45 schreef PdeHoog het volgende:
En politiek zuigt dus ik ga iets stemmen wat niet CDA / VVD / PVV of PVDA isPrincipe-kwestie dit
D66 dus.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:45 schreef PdeHoog het volgende:
En politiek zuigt dus ik ga iets stemmen wat niet CDA / VVD / PVV of PVDA isPrincipe-kwestie dit
Groenlinksquote:Op maandag 28 februari 2011 21:45 schreef PdeHoog het volgende:
Huh? Dat heb ik niet gelezen hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 21:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Alleen omdat ik een grapje maakte over de hapjes?
Of GroenLinksquote:
Oh, dan heb ik niks gezegdquote:Op maandag 28 februari 2011 21:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Huh? Dat heb ik niet gelezen hoor
[..]
Of GroenLinksAl die christen-fundamentalisten hoef ik nl. ook niet
En de PvdD is een kneusje dat gewoon weggeveegd moet worden
En ja, ik chargeer nu maar ik vind dat er veel te veel van die kleine partijen zijn. Ze mogen die kiesdrempel een keertje optrekken naar minimaal 4 zetels of zo.
En de provinciale partij van ZH daar naar gekeken?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
En ja, ik chargeer nu maar ik vind dat er veel te veel van die kleine partijen zijn. Ze mogen die kiesdrempel een keertje optrekken naar minimaal 4 zetels of zo.
De ouderenpartij P., je kunt nooit te vroeg aan je oude dag denkenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
Nope. Zou dat moeten?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:52 schreef borisz het volgende:
[..]
En de provinciale partij van ZH daar naar gekeken?
even een motor zaak of muziek winkel binnen lopen voor de betere oordoppen.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Aus Deutschlandmoet ze wel voor zaterdag hebben
![]()
carnaval
Daarvoor geldt hetzelfde als voor de PvdDquote:Op maandag 28 februari 2011 21:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De ouderenpartij P., je kunt nooit te vroeg aan je oude dag denken
Nee, maar ben wel geintresseerd of er mensen zijn daar naar deze partijen kijken met deze verkiezingenquote:
Waarmee we dus wederom tot mijn eerdere conclusie komen: al de politiek is een grote pot nat en je hebt er weinig aan want ze gaan compromissen sluiten dus uiteindelijk voert niemand door wat jij nou graag wil dat ze doorvoerenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:56 schreef ColdFeet het volgende:
Ja maar komaan, GL is echt de links-populistische tak en D66 is veel mooie praatjes en waait met alle winden mee.
Echt, geen idee wat je zou moeten stemmen
Ik niet. Lokale partijen denken me niet genoeg in het landsbelang. Ik ga ervanuit dat landelijke partijen ook op provincie-niveau nog een beetje normaal na denken.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee, maar ben wel geintresseerd of daar mensen daar die partijen kijken met deze verkiezingen.
En daar ben ik het nou eens heeeeeeeeeeeeeelemaal mee eens!quote:Op maandag 28 februari 2011 21:57 schreef DarkElf het volgende:
al dat stemmen steeds , belachelijk, waarom kan niet alles in 1x? en gewoon een 2 partijenstelsel, ben je ook van dat zinloze geneuzel af.
JoJoJo, wil je de PvdA niet zo in een rijtje zetten met die andere drie?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarmee we dus wederom tot mijn eerdere conclusie komen: al de politiek is een grote pot nat en je hebt er weinig aan want ze gaan compromissen sluiten dus uiteindelijk voert niemand door wat jij nou graag wil dat ze doorvoeren
Maar ja, ik ga iig stemmen om te zorgen dat PVDACDAVVDPVV niet meer mogelijkheden krijgen
Nou joepie, twee opties, dat vind ik ook niks. Nederlandse stelsel is op zich niet zo gek wat mij betreft, alleen moeten we inderdaad wel te vaak stemmen, provincie en eerste kamer zou toch anders moeten kunnen zou je zeggen.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:57 schreef DarkElf het volgende:
al dat stemmen steeds , belachelijk, waarom kan niet alles in 1x? en gewoon een 2 partijenstelsel, ben je ook van dat zinloze geneuzel af.
Ik vrees dat je nog tamelijk gelijk hebt ookquote:Op maandag 28 februari 2011 21:57 schreef PdeHoog het volgende:
Waarmee we dus wederom tot mijn eerdere conclusie komen: al de politiek is een grote pot nat en je hebt er weinig aan want ze gaan compromissen sluiten dus uiteindelijk voert niemand door wat jij nou graag wil dat ze doorvoeren
Doe ik wel want die vond ik ook zwaar onverantwoord bezigquote:Op maandag 28 februari 2011 21:59 schreef LieLie het volgende:
[..]
JoJoJo, wil je de PvdA niet zo in een rijtje zetten met die andere drie?
Bak die clafoutis dan binnenkort eens en lever wat af in Delft?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vrees dat je nog tamelijk gelijk hebt ook
Anyway. Ik zit te vol van de wontons om nog clafoutis te bakken in mijn nieuwe vorm
Ja, want nu de PvdA niet meer in de regering zit, zijn het ineens coole dudes geworden?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:59 schreef LieLie het volgende:
JoJoJo, wil je de PvdA niet zo in een rijtje zetten met die andere drie?
Mneu, lamagaanquote:Op maandag 28 februari 2011 22:01 schreef PdeHoog het volgende:
En ik geloof dat ik nu een beetje doordraaf qua politiek dus Lie gaat zo wel boos op me worden denk ik![]()
Krijgen jullie ooit nog een regering?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:01 schreef ColdFeet het volgende:
En dan mag je nog blij zijn dat je niet in Belgie woont
Zal ik binnenkort eens een toetje meebrengen?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:00 schreef PdeHoog het volgende:
Bak die clafoutis dan binnenkort eens en lever wat af in Delft?![]()
![]()
Jawelquote:Op maandag 28 februari 2011 22:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Krijgen jullie ooit nog een regering?
Ik weet niet eens waar mijn stempas ligt eigenlijk. Het interesseert me ditmaal bar weinig. Maakt voor mijn gevoel toch niet uit wat je stemt
Nieuwe verkiezingen, toch? Ik weet het niet meerquote:Op maandag 28 februari 2011 22:02 schreef Isabeau het volgende:
http://www.gehoorbescherm(...)ft-fx-snr-39db2.html dit dempt ook wel aardig geloof ikquote:Op maandag 28 februari 2011 21:55 schreef z80 het volgende:
[..]
even een motor zaak of muziek winkel binnen lopen voor de betere oordoppen.
of bij het kruidvat herriestoppers halen, zijn zachte gele pluggen voor een paar centen.
werken wel aardig, maar dempen al het geluid.
tis echt heel verdrietig jaquote:Op maandag 28 februari 2011 22:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ja dat heeft nutquote:Op maandag 28 februari 2011 22:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nieuwe verkiezingen, toch? Ik weet het niet meer
Gelukkig zijn we geen Zwitserland waar we iedere drie maanden naar de stembus gaan voor referendaquote:Op maandag 28 februari 2011 21:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou joepie, twee opties, dat vind ik ook niks. Nederlandse stelsel is op zich niet zo gek wat mij betreft, alleen moeten we inderdaad wel te vaak stemmen, provincie en eerste kamer zou toch anders moeten kunnen zou je zeggen.
En nieuwe verkiezingen, is dat een mogelijkheid?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:04 schreef DarkElf het volgende:
tis echt heel verdrietig jamensen maken zich er ook echt druk om, terecht
Ik hoorde in Brussel dat het federale parlement in België zo weinig te zeggen heeft dat het weinig uitmaakt dat ze geen regering kunnen vormen. En dat de belgen er ook niet wakker van liggen.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
tis echt heel verdrietig jamensen maken zich er ook echt druk om, terecht
Je hebt in Belgie nog vijf overige parlementen die wel door gaanquote:Op maandag 28 februari 2011 22:05 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik hoorde in Brussel dat het federale parlement in België zo weinig te zeggen heeft dat het weinig uitmaakt dat ze geen regering kunnen vormen. En dat de belgen er ook niet wakker van liggen.
Zes toch?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Je hebt in Belgie nog vijf overige parlementen die wel door gaan. Als er een iets uitvalt doet de rest het nog
.
Zes totaal toch?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:07 schreef LieLie het volgende:
[..]
Zes toch?
Maar ja, die ook nog over de meeste thema's gaan, zoals onderwijs bijvoorbeeld, economie.
Oh, daar weet ik dan weer niets vanquote:Op maandag 28 februari 2011 22:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nog meer stemmen voor de N-VA![]()
LieLie, die staatshervorming gaat er anders flink inhakken
Grappig, de Belgen die ik spreek denken daar anders over maar goed tis algemeen bekend dat politici e.d niet echt in contact staan met het volk natuurlijkquote:Op maandag 28 februari 2011 22:05 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik hoorde in Brussel dat het federale parlement in België zo weinig te zeggen heeft dat het weinig uitmaakt dat ze geen regering kunnen vormen. En dat de belgen er ook niet wakker van liggen.
mensen gaan idd radicaler stemmen door dit soort omstandigheden, ben benieuwd waar dit toe leidt.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nog meer stemmen voor de N-VA![]()
LieLie, die staatshervorming gaat er anders flink inhakken
Jij doet toetje de 9e? Dealquote:Op maandag 28 februari 2011 22:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zal ik binnenkort eens een toetje meebrengen?
En lekker naar Uruzganquote:Op maandag 28 februari 2011 21:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Gewoon GL Pee.. voor de diertjes én een beetje sociaal zijn![]()
quote:
quote:
Ja maar dat is dus zo'n beetje het grootste issue van de verkiezingen... Dat heeft echt wel potentieel om pijn te gaan doen.quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:12 schreef Bluezz het volgende:
Tegen de marktwerking in de zorg zijn Pee, gezondheid mag niet commercieël worden.
We gaan daar polities opleiden Pee, goed werk joh Peequote:Op maandag 28 februari 2011 22:12 schreef PdeHoog het volgende:
Daar komen we net vandaan
We gaan nu naar het oh zo veilige Kunduz
dan kun je beter de goedkoopste bij de kruitvat halen.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
http://www.gehoorbescherm(...)ft-fx-snr-39db2.html dit dempt ook wel aardig geloof ik
Nou, eigenlijk vind ik dat ik het zelf moet doenquote:Op maandag 28 februari 2011 22:13 schreef ColdFeet het volgende:
Pee, ik wil best wat bakken ofzo! Of RT en ik verzorgen chocoladefondants met witte choco erin
Ik wil die Nigella-choco-taart van de Mrquote:Op maandag 28 februari 2011 22:14 schreef DarkElf het volgende:
de mr maakt ook hele lekkere andere taarten hoor als daar behoefte aan is
quote:
ja duh net zeg je dat je zelf kooktquote:Op maandag 28 februari 2011 22:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik wil die Nigella-choco-taart van de Mr![]()
Doen we een wedstrijdquote:Op maandag 28 februari 2011 22:14 schreef DarkElf het volgende:
de mr maakt ook hele lekkere andere taarten hoor als daar behoefte aan is
Ja. Dat doe ik ook, maar daarom mag ik die taart toch wel willen?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja duh net zeg je dat je zelf kookt
Hmmmmmmmm....ik skip deze wedstrijd en speel wel jurylidquote:
Ik vond het zo zielig voor die manquote:Op maandag 28 februari 2011 22:15 schreef Bluezz het volgende:
Memories is best grappig, als de één de ander niet herkent
Ik hoef ze niet meer in te schakelen, want heb mijn vriendin van 35 jaar geleden al teruggevonden.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:15 schreef Bluezz het volgende:
Memories is best grappig, als de één de ander niet herkent
Ja, eerst geloofde ik die vrouw niet, haar lichaamshouding was zo eh vreemd. Alsof ze loog.... later dacht ik dat weer bij hem te zien.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vond het zo zielig voor die man
Ja, dat wordt me echt te gek om daar naar te kijken hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 22:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Familiediner is ook weer hilarisch
Leuk Leukquote:Op maandag 28 februari 2011 22:23 schreef krakkemieke het volgende:
Zo, dat was gezellig!
Ik vond het een heel mooie film met genoeg humor. Gerard Depardieu speelde geweldig, kortom, een aanrader!![]()
Tofquote:Op maandag 28 februari 2011 22:23 schreef krakkemieke het volgende:
Zo, dat was gezellig!
Ik vond het een heel mooie film met genoeg humor. Gerard Depardieu speelde geweldig, kortom, een aanrader!![]()
Neee is mooi man!! Briljante tv.. Rijdende rechter is er niets bijquote:Op maandag 28 februari 2011 22:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, dat wordt me echt te gek om daar naar te kijken hoor
Ja, ging prima. Ik heb 's ochtends het meeste last, dus ik kan vrij goed inschatten hoe het 's avonds gaat.quote:
Vreselijk idd, die presentator alleen alquote:Op maandag 28 februari 2011 22:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, dat wordt me echt te gek om daar naar te kijken hoor
Hmmmm....twijfelgevalletje dit hequote:Op maandag 28 februari 2011 22:27 schreef DarkElf het volgende:
Maareuh P de mr wil wel die chocolademousse taart maken hoor ik netjust say the word.
Ogen dicht doen en NIET kijkenquote:Op maandag 28 februari 2011 22:38 schreef Sunnythesun het volgende:
heb ik vanmiddag uitgebreid en grondig stof gezogen, kan ik nu weer overnieuw beginnen.. zie al weer van alles liggen
![]()
nou op mijn werk ontbreekt het daar ook wel eens aan.. en ik moet daar ook ieder jaar weer opnieuw beginnenquote:Op maandag 28 februari 2011 22:39 schreef krakkemieke het volgende:
Trusten slapers!!
Sun, daarom gaan vrouwen nou werken. Zodat je wat afkrijgt of het idee hebt dat je wat bereikt.
Da's toch anders. Daar kan je nog de illusie hebben. In het huishouden niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nou op mijn werk ontbreekt het daar ook wel eens aan.. en ik moet daar ook ieder jaar weer opnieuw beginnen![]()
![]()
Nee, maar dit gaat wel heel erg snel weer de verkeerde kant opquote:Op maandag 28 februari 2011 22:44 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Da's toch anders. Daar kan je nog de illusie hebben. In het huishouden niet.
Dat krijg je als de zon naar binnen schijntquote:Op maandag 28 februari 2011 22:38 schreef Sunnythesun het volgende:
heb ik vanmiddag uitgebreid en grondig stof gezogen, kan ik nu weer overnieuw beginnen.. zie al weer van alles liggen
![]()
Prettigquote:Op maandag 28 februari 2011 23:02 schreef krakkemieke het volgende:
Ik denk dat ik van mijn uitgespaarde rook-geld een fles Macallen ga kopen. Nectar!
Of, als ik mezelf eerder wil belonen, een fles oude Jameson.quote:
Jij vormt de generaties van de toekomst - sheesh, als men in het onderwijs al het gevoel heeft niets te bereiken, wat moeten wij gewone mensen danquote:Op maandag 28 februari 2011 22:43 schreef Sunnythesun het volgende:
nou op mijn werk ontbreekt het daar ook wel eens aan.. en ik moet daar ook ieder jaar weer opnieuw beginnen![]()
![]()
Vanaf morgen weer +40 tot 50 cent erbij per pakjequote:Op maandag 28 februari 2011 23:02 schreef krakkemieke het volgende:
Ik denk dat ik van mijn uitgespaarde rook-geld een fles Macallen ga kopen. Nectar!
Nee. Nog nietquote:Op maandag 28 februari 2011 23:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Of, als ik mezelf eerder wil belonen, een fles oude Jameson.
Heb je je boeken al uit?
Het moet van de dokter he.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Vanaf morgen weer +40 tot 50 cent erbij per pakje.
Al dat gelul erover....daar krijg ik nu ook trek van hequote:Op maandag 28 februari 2011 23:06 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga er zo ook eens een whisky ingooien, dan slaap ik lekker
Dan kunnen ze het ook wel vergoeden voor die paar colitis-patienten die er baat bij hebben.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Vanaf morgen weer +40 tot 50 cent erbij per pakje.
Gelukkig komt 75% per pakje weer in de staatskas terecht.
mooie reclamequote:Op maandag 28 februari 2011 23:09 schreef borisz het volgende:
[..]
De dokters zijn verstandig geworden
Vroegah
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Steerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:12 schreef Stereotomy het volgende:
Wil iemand een leuk verhaal horen?
Ik heb net een uur gezellig met L. geknuffeldin bed. Ik weet niet wat d'r laatste ex met haar gedaan heeft maar het is fucked up.
Zal de details besparen, maar:
1) Ze is nog niet over haar ex heen, alleen haar ex probeert d'r op elke mogelijke manier te kwetsen
2) Omdat ze nog niet over haar ex heen is wil ze mij niet kwetsen
3) En ze vindt me echt, echt, echtheel erg leuk, maar is niet klaar voor een relatie en ze vindt dat ik meer verdien.
There. That's it.Niks fouts gedaan, gewoon dit. En het lullige, tranen uit haar ogen omdat ze het meende. Bah.
Je bent slim genoeg om te bedenken dat je het risico loopt dat je haar knuffel- en uithuilvriendje blijft en dat die homeplate uit zicht blijftquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:12 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb net een uur gezellig met L. geknuffeldin bed. Ik weet niet wat d'r laatste ex met haar gedaan heeft maar het is fucked up.
1) Ze is nog niet over haar ex heen, alleen haar ex probeert d'r op elke mogelijke manier te kwetsen
3) En ze vindt me echt, echt, echtheel erg leuk, maar is niet klaar voor een relatie en ze vindt dat ik meer verdien.
There. That's it.Niks fouts gedaan, gewoon dit. En het lullige, tranen uit haar ogen omdat ze het meende. Bah.
HOERETYFUSTAKKEKLOTEGODSCHIJTTERINGTYFUSZOOIquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:12 schreef Stereotomy het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent slim genoeg om te bedenken dat je het risico loopt dat je haar knuffel- en uithuilvriendje blijft en dat die homeplate uit zicht blijft
Ik denk dat ze echt tijd nodig heeft Steer, tis idd nog vers in haar geheugen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:34 schreef Stereotomy het volgende:
Hoerezooi godverdomme, net als ik iemand echt leuk vind.
Gast loopt ook bij een psychiater. L. is een fixer, wil mensen 'fixen'. Kan ze niks aan doen. Ben ik lang geweest ook. Misschien nu nog wel.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik denk dat ze echt tijd nodig heeft Steer, tis idd nog vers in haar geheugen.
Wat een lul trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:36 schreef Stereotomy het volgende:
Gast loopt ook bij een psychiater. L. is een fixer, wil mensen 'fixen'. Kan ze niks aan doen. Ben ik lang geweest ook. Misschien nu nog wel.
Ik denk dat ik hem niet omhoog kan krijgen bij iemand anders Dude (om ff een indicatie te gevenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Steer, en als het tijd zou krijgen? Als jullie het over zeg, vier,vijf maanden weer eens zouden bekijken?
Als jullie elkaar hartstikke leuk vinden, dan blijft dat voorlopig nog vast zo. Het is hiermee toch niet definitief onmogelijk?
Naar voor je dat je het nu net weer zo treft. En naar voor L ook, zo'n ex.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:37 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb net de nrs binnen voor ons volgende optreden.
ITS A MANS WORLD - POPKOORZitten leuke bij zeg! welke is je favoriet? en Hey Jude van The Beatles gaat toch over een meisje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snobs have more fun!
KLIK!
Ik ken natuurlijk niet haar hele verhaal. Maar om even tijd nodig te hebben, hoef je niet meteen verknipt te zijn natuurlijk. Nou lieverd, ik vind het allemaal maar lastig zeg. En het is je zo gegund.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem niet omhoog kan krijgen bij iemand anders Dude (om ff een indicatie te geven), maar ik weet niet of het zo handig is om al die maanden verslingerd te raken aan een meisje die zo verknipt is door haar ex dat ze tijd heeft om te helen. Misschien ben ik niet de juiste persoon op het juiste moment, misschien is het gewoon zo simpel.
Toevallig zit golfer net na te lezen dat het oorspronkelijk over Lennon's zoon Julian gaat en het Jules was of zo, nr is net na de scheiding geschreven.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Zitten leuke bij zeg! welke is je favoriet? en Hey Jude van The Beatles gaat toch over een meisje?
Ik weet het niet Dude, ben ook niet in staat om helder te denken. Zie gewoon haar betraande ogen weer voor me.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ken natuurlijk niet haar hele verhaal. Maar om even tijd nodig te hebben, hoef je niet meteen verknipt te zijn natuurlijk. Nou lieverd, ik vind het allemaal maar lastig zeg. En het is je zo gegund.
Dat gevoel heb ik ook.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ken natuurlijk niet haar hele verhaal. Maar om even tijd nodig te hebben, hoef je niet meteen verknipt te zijn natuurlijk. Nou lieverd, ik vind het allemaal maar lastig zeg. En het is je zo gegund.
Toch is Dude haar suggestie om er enige tijd overheen te laten gaan geen slechte. In het kader van 'tijd heelt alle wonden' voor haar en in het kader van even verder om je heen kijken voor jou.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:40 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk dat ik hem niet omhoog kan krijgen bij iemand anders Dude (om ff een indicatie te geven), maar ik weet niet of het zo handig is om al die maanden verslingerd te raken aan een meisje dat zo verknipt is door haar ex dat ze tijd heeft om te helen. Misschien ben ik niet de juiste persoon op het juiste moment, misschien is het gewoon zo simpel.
Nee, dat bedacht ik me ook meteen terwijl hij zelf zo enthousiast was. Maar hij wisselt wel vaker van nr als we eenmaal begonnen zijn... moet ook in een koorarrangement passen natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:45 schreef borisz het volgende:
Mijn nummer heeft het dus niet gehaald.
Steer
Oh, dat wist ik helemaal niet! ik ga het meteen morgen weer even luisteren. Echt altijd gedacht dat het over en voor en dame was. Het is een leuke gevarieerde lijst!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Toevallig zit golfer net na te lezen dat het oorspronkelijk over Lennon's zoon Julian gaat en het Jules was of zo, nr is net na de scheiding geschreven.
En mc Cartney vond het beter om er Jude van te maken
Sommige nrs ken ik nieten Sir Duke ken ik uit mijn hoofd omdat ik sowieso die hele LP van stevie wonder grijs heb gedraaid vroegah
Ja dat is ook het belangrijkste, je moet je publiek ook een beetje tevreden houden roept 'onze' Boris dan ook altijdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh, dat wist ik helemaal niet! ik ga het meteen morgen weer even luisteren. Echt altijd gedacht dat het over en voor en dame was. Het is een leuke gevarieerde lijst!
Even laten bezinken. Het is ook niet niks. En je wilt misschien meteen analyseren en concluderen, maar soms gaat dat gewoon niet steer. Laat het maar even een beetje landen, de komende dagen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik weet het niet Dude, ben ook niet in staat om helder te denken. Zie gewoon haar betraande ogen weer voor me.
Misschien later een helderder moment.
Slaap lekker, wijffie!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga lekker slapen. Hopelijk lukt het jou ook straks steer.
Dag allemaal, tot morgen!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:52 schreef borisz het volgende:
Ja zo'n serie nummers moet natuurlijk bij elkaar passen.
1 uur. Maar ja was bezig met een tower defense game. Dan vliegt de tijd
.
Tijd voor de apenrots
quote:
Ik vind je woorden heel lief Dude. Bedankt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Even laten bezinken. Het is ook niet niks. En je wilt misschien meteen analyseren en concluderen, maar soms gaat dat gewoon niet steer. Laat het maar even een beetje landen, de komende dagen.
Overigens is het wel positief (vind ik) dat jullie er nu zo open over hebben gesproken. Maakt een boel duidelijk, of niet?
Ik ga lekker slapen. Hopelijk lukt het jou ook straks steer.
Dag allemaal, tot morgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zó fijn met iemand gesproken heb, was weer een paar jaar geleden.
Een heel fijn, raar, naar, vertrouwd gesprek was het. Fijner dan sex, zei ze. En ik moet haar godverdomme nog gelijk geven ook.
Al dat fokking geboemz.
Confidence through competence
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:01 schreef Stereotomy het volgende:
Haar haar kriebelde in mijn neus en dat ruikte zo fucking fijn.
We doen ons best, maar kijken tussendoor nog wat pulp via Uitzending Gemist.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:04 schreef Stereotomy het volgende:
Wie houdt me de komende uren gezelschap?
Nou, m'n zus schreef ook: 'schijnt dat jij vroeger wel aan een tuigje hebt gelopen'.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:13 schreef ColdFeet het volgende:
En een tuigje is toch grappig? Lekker retroMijn zus moest dat vroeger ook, dat was nogal een weglopertje
Er zijn echt enorm leuke foto's van mijn eenjarige zus, met een tuigje en een touw vastgebonden aan de schuurquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:14 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, m'n zus schreef ook: 'schijnt dat jij vroeger wel aan een tuigje hebt gelopen'.
A-ha! Verknipknipknip.![]()
Rest van de wetenschappelijke staf. Is zo'n journal club praatje, artikel bespreken van een andere groep.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:25 schreef ColdFeet het volgende:
Verkouden en pieperig = veel whisky en morgen uitslapen
Voor wie moet je die presentatie morgen geven, eigenlijk?
Nah, ben denk ik tot 4:00 bezig te powerpointen, dus ben er nog wel ff mee bezig.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:32 schreef Bluezz het volgende:
Jaaa de oorzaak van alle ellende : Het tuigje![]()
Gekkerd, hopelijk slaap je nog ffies en heel veel suc6 steerJe zus heeft gelijk.
'powerpointen'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jep. twee of drie zou zelfs mogelijk zijn met wat ik doe. Ik kijk er erg tegenop, omdat ik niet weet of het goed genoeg is wat ik doe. Heb altijd het idee dat mensen alles zomaar lek kunnen schieten omdat er veel haken en ogen aan experimenteel werk vast zit.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:34 schreef ColdFeet het volgende:
Is het de bedoeling dat jij ook een publicatie schrijft tzt?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:34 schreef Stereotomy het volgende:
De Narcissen bloeien vroeg dit jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'powerpointen'
moet zo echt aan de slag.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Nah, als je ziet wat er allemaal gepubliceerd raakt, zou ik me er niet teveel zorgen om makenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:35 schreef Stereotomy het volgende:
Jep. twee of drie zou zelfs mogelijk zijn met wat ik doe. Ik kijk er erg tegenop, omdat ik niet weet of het goed genoeg is wat ik doe. Heb altijd het idee dat mensen alles zomaar lek kunnen schieten omdat er veel haken en ogen aan experimenteel werk vast zit.
Oh leuk ga ik morgen kijken! Smaakt je whiskietje lekker kind, en hoe is het met je stem?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:34 schreef ColdFeet het volgende:
Is het de bedoeling dat jij ook een publicatie schrijft tzt?
Tante Bloes ook nog wakker! Ik keek even door de clipjes heen en kwam via Jimmy uit bij Meester PrikkebeenWat een leuke clip/filmpje, Boudewijn in een Afghaanse jas en met een malle broek, Elly toen-nog-Nieman met een raar hoedje, samen in het raamkozijn van een kraakpand
Matig, maar ik hoef morgen toch niet te pratenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:38 schreef Bluezz het volgende:
Oh leuk ga ik morgen kijken! Smaakt je whiskietje lekker kind, en hoe is het met je stem?
Nouja, specifiek wat ik aan het doen ben, is nog niet eerder onderzocht. Dus het zou wel origineel onderzoek zijn. Ik had er alleen méér van verwacht, wetenschappelijk onderzoek. Maar het blijkt dat zo'n amateur als ik het blijkbaar dus ook kan doen en publiceren.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nah, als je ziet wat er allemaal gepubliceerd raakt, zou ik me er niet teveel zorgen om makenBovendien, er is toch best veel interesse voor, voor die tak van onderzoek?
De wetenschap is een hogelijk overschat fenomeen, daar ben ik wel achterquote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:46 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja, specifiek wat ik aan het doen ben, is nog niet eerder onderzocht. Dus het zou wel origineel onderzoek zijn. Ik had er alleen méér van verwacht, wetenschappelijk onderzoek. Maar het blijkt dat zo'n amateur als ik het blijkbaar dus ook kan doen en publiceren.
Stretssquote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:03 schreef Stereotomy het volgende:
Chocola?
Wil nog 2% lichaamsvet naar beneden.Het viel me op hoeveel moeite ik had om weer in m'n afval stramien te komen terwijl ik dat eerder bijna 10 maanden nonstop goed had volgehouden.
Wehehequote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:05 schreef ColdFeet het volgende:
Nah, ik ben er ook een beetje uit hoor. Gelukkig blijf ik vrij netjes op gewicht, maar mijn buik is weleens strakker geweest
Maar ik draag toch ook geen naveltruitjes?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:10 schreef Stereotomy het volgende:
Wehehe
En als jullie al vonden dat hooters een muffintop had, die van L. is minstens 2x zo groot
Ik heb ferkansiequote:
Ik denk dat mijn Meneer het probleem niet is - meer een miljoen praktische bezwarenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:26 schreef Stereotomy het volgende:
Niet omdat het financieel niet haalbaar is of omdat Latislos het niet ziet zitten?
Ik vertrouw die handen van CF volkomenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:27 schreef golfer het volgende:
Steer, ik laat je in de vertrouwde handen van CF!
Ik ga slapen.
Ik had het net in m'n handen en ik wilde ermee boetseren.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb ferkansie![]()
En qua muffintop win ikEn dat maakt geen flaus aus in een relatie en dat weet je best
De miljoen praktische bezwaren smelten als sneeuw voor de zon als je er eenmaal zit.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn Meneer het probleem niet is - meer een miljoen praktische bezwarenEn het is inderdaad ook best een prijzig grapje om even voor twee jaar ofzo te verhuizen, als je het op eigen houtje doet.
Je moet vetrouwen op je oerkrachten Steerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 06:01 schreef Stereotomy het volgende:
Zo. Nog een uurtje slapen. Eerste kniepatient wordt zodadelijk al wakker gemaakt, die wordt om 8:00 de OK in gereden.
Gisteravond. Volgens mij ben ik heftig gefriendzoned. Kom ik hier uit? Wil ik hier uitkomen? Heb ik het geduld daarvoor? Is ze het waard? Of is dit een klassiek geval van One-Itis?
Stay tuned. As the world turns.![]()
Erg hèquote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:05 schreef golfer het volgende:
Op aanraden van Sun nog even naar UM gekeken met familie-diner ofzoiets. Maar wat een tokkieTV is dat.
Leintjequote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:16 schreef freecell het volgende:
Steer, volgens mij is uitgaan met L pure automutilatie
Hallo Lein!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |