Ik heb er 1 gekregen voor afstuderen en schrijf er nog dagelijks mee. Niets schrijft beter dan een goede vulpenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:39 schreef FutureFairytale het volgende:
ken niet veel mensen die nog een vulpen hebben
Vast wel, maar daar had ik het niet over. Ik raak die dingen altijd kwijt, prop er op maandag vier in mijn tas in de daarvoor bestemde lusjes, op vrijdag heb ik er meestal nog maar éénquote:Op maandag 28 februari 2011 19:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah ja een paar schoenen meenemen bij Scapino is diefstal maar pennen, tipp ex en pakken papier meenemen van de voorraad van werk, dát is anders
1 training missen geeft niksquote:Op maandag 28 februari 2011 19:42 schreef Den_Haag het volgende:
voor mij een lange. Nog steeds aan het werk. Trainen gaat niks meer worden vandaag vrees ik
ik ben links. mijn hand zit dan onder het inkt tijdens het schrijvenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb er 1 gekregen voor afstuderen en schrijf er nog dagelijks mee. Niets schrijft beter dan een goede vulpen.
je moet ze ook in t borstzakje steken van je overhemd met korte mouwen, dan zie je ze tenminstequote:Op maandag 28 februari 2011 19:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vast wel, maar daar had ik het niet over. Ik raak die dingen altijd kwijt, prop er op maandag vier in mijn tas in de daarvoor bestemde lusjes, op vrijdag heb ik er nog maar één
Ik ben motorisch gestoord, dus ik zit na een minuut of vijf ook onder de inktquote:Op maandag 28 februari 2011 19:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ben links. mijn hand zit dan onder het inkt tijdens het schrijven
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:44 schreef DarkElf het volgende:
as we speak zie ik de pers voetballend door het huis gaan met een pen.
Ahá!
Komt bekend voorquote:Op maandag 28 februari 2011 19:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik ben motorisch gestoord, dus ik zit na een minuut of vijf ook onder de inkt
The horrorquote:Op maandag 28 februari 2011 19:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
je moet ze ook in t borstzakje steken van je overhemd met korte mouwen, dan zie je ze tenminste
Nog druk bezig. Vandaag nog eentje uitgestuurd. Morgen ook weer eentje doenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
1 training missen geeft niksnog steeds aan het werk is wel minder
hoe gaat het met de solli's eigenlijk?
ik weet het ik weet hetquote:Op maandag 28 februari 2011 19:47 schreef borisz het volgende:
Quiz welk woord zit er in de 2012? London niet meegeteld.
[ afbeelding ]
Ahá!
Nou?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:47 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Geen vulpen voor mij (ivm links schrijven) maar krijg binnenkort wel een mooie penquote:Op maandag 28 februari 2011 19:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb er 1 gekregen voor afstuderen en schrijf er nog dagelijks mee. Niets schrijft beter dan een goede vulpen.
Ahá!
ok drukkies dus. al gesprekken gehad?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:46 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Nog druk bezig. Vandaag nog eentje uitgestuurd. Morgen ook weer eentje doen
LORquote:Op maandag 28 februari 2011 19:47 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Het probleem is opgelost als je Arabisch leert schrijvenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:49 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Geen vulpen voor mij (ivm links schrijven) maar krijg binnenkort wel een mooie pen
Tsk, jij zit ook al in het complotquote:
Waar landen zich toch druk om makenquote:
paar, vooral met recruiters.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok drukkies dus. al gesprekken gehad?
Hmmm, ook een optiequote:Op maandag 28 februari 2011 19:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het probleem is opgelost als je Arabisch leert schrijven.
en hoe ging dat? zeker niet zo leuk aangezien je bezig bent met andere brieven eruitgooienquote:Op maandag 28 februari 2011 19:52 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
paar, vooral met recruiters.
[..]
Hmmm, ook een optie
Ik ook. Ik moest er moeite voor doenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik weet het ik weet het
en vind het belachelijk ver gezocht van mensen
Wen er maar aan. Hij zal ongetwijfeld eind dit jaar richting de 2 euro gaanquote:Op maandag 28 februari 2011 19:52 schreef FutureFairytale het volgende:
vandaag getankt; EUR 1,619 p/l
Ach joh die hele holocaust is toch ook niet echt gebeurdquote:Op maandag 28 februari 2011 19:51 schreef Isabeau het volgende:
Waar landen Iran zich toch druk om maken
Ging best lekker. We gaan kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en hoe ging dat? zeker niet zo leuk aangezien je bezig bent met andere brieven eruitgooien
40 liter. Laatst nog gechecked bij het vervangenquote:
Ja. Stelen mag nog steeds niet van de overheid.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:59 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ging best lekker. We gaan kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen.
moet je betalen voor tanken?
met zo'n magisch pasje is het geen stelenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja. Stelen mag nog steeds niet van de overheid.
Ik snapte je welquote:Op maandag 28 februari 2011 20:05 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
met zo'n magisch pasje is het geen stelen
@Isa, bedoel je CF of FC?
Oe jammer... ik ben net terug van het trainen, 2e keer vandaag... echt nice !quote:Op maandag 28 februari 2011 19:42 schreef Den_Haag het volgende:
voor mij een lange. Nog steeds aan het werk. Trainen gaat niks meer worden vandaag vrees ik
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:42 schreef FutureFairytale het volgende:
nou ja, ik wil tussen 20u en 20.30u naar bed maar de buren zijn nog steeds aan het boren en tikken.. natuuuuurlijk!
Die tijd is mij niet gegund.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:14 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Oe jammer... ik ben net terug van het trainen, 2e keer vandaag... echt nice !
of je papier een kwartslag clockwise draaien en van boven naar beneden (en van rechts naar links) schrijven. Dat zag ik laatst iemand doen.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:50 schreef Anthraxx het volgende:
Het probleem is opgelost als je Arabisch leert schrijven.
hehe, dat is ook mijn planning, alleen donderdag medialle uitreiking en daarna naar huis, dus donderdag voor mij wss geen training, en wat betreft vrijdag en zaterdag. Ben ik blij dat ik een trainings matje en halter thuis heb staan. Dan kan ik daarmee aan de slag !quote:Op maandag 28 februari 2011 20:17 schreef Den_Haag het volgende:
Die tijd is mij niet gegund.
Dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag dan maar trainen om het in te halen
wat trainde je?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:18 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb net getrained. Ging erg goed! Kon alles prima volhouden en dat na een zware verkoudheid.
Nu Wall Street 2 aan het kijken
maar, als je een kleinere tank hebt, betekend dat dan niet gewoon dat je vaker moet tanken? Of zie ik dat nou zo verkeerd xDquote:
Meestal betekent het ook dat je een zuinigere motor hebt omdat ze er anders wel een 60 liter tank in hadden gehangenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:30 schreef Braamyo het volgende:
[..]
maar, als je een kleinere tank hebt, betekend dat dan niet gewoon dat je vaker moet tanken? Of zie ik dat nou zo verkeerd xD
Ligt eraan hoeveel je rijdtquote:Op maandag 28 februari 2011 20:30 schreef Braamyo het volgende:
[..]
maar, als je een kleinere tank hebt, betekend dat dan niet gewoon dat je vaker moet tanken? Of zie ik dat nou zo verkeerd xD
60 liter tank en 1:16 bij 150km/h op de cruise-controlquote:Op maandag 28 februari 2011 20:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Meestal betekent het ook dat je een zuinigere motor hebt omdat ze er anders wel een 60 liter tank in hadden gehangen
ik heb in mijn leven veel en hard gewerkt en waarschijnlijk meer dan genoeg verdiend en ik geef absoluut nooit af op mensen die veel verdienen. Ik gun iedereen veel geld.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:29 schreef DarkElf het volgende:
Over prototypes gesproken, Jij: ouwe linkse mopperkont jij die wanneer het kan afgeeft op mensen die meer hebben (en waarvoor ze vaak ook ervoor werken hé?, tis niet dat ze het vínden ofzo)
ow dat klinkt inderdaad best logische !quote:Op maandag 28 februari 2011 20:31 schreef Anthraxx het volgende:
Meestal betekent het ook dat je een zuinigere motor hebt omdat ze er anders wel een 60 liter tank in hadden gehangen
Roeien, Schaatsen, Fietsen (30 minuten totaal) en 30 minuten hardlopen om het af te maken op de loopbandquote:Op maandag 28 februari 2011 20:33 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ah owkaycross trainer of hardloop band of of of?
Dat lost TARA om 23:00 wel op, bedoel jequote:Op maandag 28 februari 2011 20:43 schreef freecell het volgende:
1-0 voor de mama!
Nu het probleem dat er een kind in mijn bed ligt,maar dat los ik om 23:00 wel op
Oe, dat schaatsen kan ik dus echt niet hea, ik mis er iedere vorm van mothoriek voor haha. Op de schaatsbaan gaat het prima, maar op zo'n aparaat. Vind het altijd maar knap, mensen die dat wel goed kunnen !quote:Op maandag 28 februari 2011 20:42 schreef Anthraxx het volgende:
Roeien, Schaatsen, Fietsen (30 minuten totaal) en 30 minuten hardlopen om het af te maken op de loopband.
Ik begrijp dat ik hier waarschijnlijk Culinaire godslastering pleeg. Maar, wat zijn in hemelsnaam Wontons?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:40 schreef ColdFeet het volgende:
Wontons met roerei, lente-uitjes en sesamolie. Lekker, maar laat het nou net zo'n batch velletjes zijn die zich niet lekker laat plakken, en laat het net een frituurwontonvariant zijn
Go super mam !quote:Op maandag 28 februari 2011 20:43 schreef freecell het volgende:
1-0 voor de mama!
Nu het probleem dat er een kind in mijn bed ligt,maar dat los ik om 23:00 wel op
beter plan!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat lost TARA om 23:00 wel op, bedoel je
Chinese hapjes in een deegvelletje, gefrituurd, gestoomd of gekookt.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:47 schreef Braamyo het volgende:
Ik begrijp dat ik hier waarschijnlijk Culinaire godslastering pleeg. Maar, wat zijn in hemelsnaam Wontons?
owja ! die dingenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:52 schreef ColdFeet het volgende:
Chinese hapjes in een deegvelletje, gefrituurd, gestoomd of gekookt.
Truste FF (vast te laat maar ach)quote:
http://www.louis.de/_30df(...)artnr&artnr=10001005quote:Op maandag 28 februari 2011 21:34 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben op zoek naar oordoppen voor volgende week![]()
heb al horrorverhalen gehoord dat het anders nite slapen gaat zijn
gaat meestal wel snel.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Aus Deutschlandmoet ze wel voor zaterdag hebben
![]()
carnaval
Alleen omdat ik een grapje maakte over de hapjes?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:45 schreef PdeHoog het volgende:
En politiek zuigt dus ik ga iets stemmen wat niet CDA / VVD / PVV of PVDA isPrincipe-kwestie dit
D66 dus.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:45 schreef PdeHoog het volgende:
En politiek zuigt dus ik ga iets stemmen wat niet CDA / VVD / PVV of PVDA isPrincipe-kwestie dit
Groenlinksquote:Op maandag 28 februari 2011 21:45 schreef PdeHoog het volgende:
Huh? Dat heb ik niet gelezen hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 21:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Alleen omdat ik een grapje maakte over de hapjes?
Of GroenLinksquote:
Oh, dan heb ik niks gezegdquote:Op maandag 28 februari 2011 21:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Huh? Dat heb ik niet gelezen hoor
[..]
Of GroenLinksAl die christen-fundamentalisten hoef ik nl. ook niet
En de PvdD is een kneusje dat gewoon weggeveegd moet worden
En ja, ik chargeer nu maar ik vind dat er veel te veel van die kleine partijen zijn. Ze mogen die kiesdrempel een keertje optrekken naar minimaal 4 zetels of zo.
En de provinciale partij van ZH daar naar gekeken?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
En ja, ik chargeer nu maar ik vind dat er veel te veel van die kleine partijen zijn. Ze mogen die kiesdrempel een keertje optrekken naar minimaal 4 zetels of zo.
De ouderenpartij P., je kunt nooit te vroeg aan je oude dag denkenquote:Op maandag 28 februari 2011 21:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
Nope. Zou dat moeten?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:52 schreef borisz het volgende:
[..]
En de provinciale partij van ZH daar naar gekeken?
even een motor zaak of muziek winkel binnen lopen voor de betere oordoppen.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Aus Deutschlandmoet ze wel voor zaterdag hebben
![]()
carnaval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |