Ik heb er 1 gekregen voor afstuderen en schrijf er nog dagelijks mee. Niets schrijft beter dan een goede vulpenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:39 schreef FutureFairytale het volgende:
ken niet veel mensen die nog een vulpen hebben
Vast wel, maar daar had ik het niet over. Ik raak die dingen altijd kwijt, prop er op maandag vier in mijn tas in de daarvoor bestemde lusjes, op vrijdag heb ik er meestal nog maar éénquote:Op maandag 28 februari 2011 19:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah ja een paar schoenen meenemen bij Scapino is diefstal maar pennen, tipp ex en pakken papier meenemen van de voorraad van werk, dát is anders
1 training missen geeft niksquote:Op maandag 28 februari 2011 19:42 schreef Den_Haag het volgende:
voor mij een lange. Nog steeds aan het werk. Trainen gaat niks meer worden vandaag vrees ik
ik ben links. mijn hand zit dan onder het inkt tijdens het schrijvenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb er 1 gekregen voor afstuderen en schrijf er nog dagelijks mee. Niets schrijft beter dan een goede vulpen.
je moet ze ook in t borstzakje steken van je overhemd met korte mouwen, dan zie je ze tenminstequote:Op maandag 28 februari 2011 19:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vast wel, maar daar had ik het niet over. Ik raak die dingen altijd kwijt, prop er op maandag vier in mijn tas in de daarvoor bestemde lusjes, op vrijdag heb ik er nog maar één
Ik ben motorisch gestoord, dus ik zit na een minuut of vijf ook onder de inktquote:Op maandag 28 februari 2011 19:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ben links. mijn hand zit dan onder het inkt tijdens het schrijven
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:44 schreef DarkElf het volgende:
as we speak zie ik de pers voetballend door het huis gaan met een pen.
Ahá!
Komt bekend voorquote:Op maandag 28 februari 2011 19:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik ben motorisch gestoord, dus ik zit na een minuut of vijf ook onder de inkt
The horrorquote:Op maandag 28 februari 2011 19:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
je moet ze ook in t borstzakje steken van je overhemd met korte mouwen, dan zie je ze tenminste
Nog druk bezig. Vandaag nog eentje uitgestuurd. Morgen ook weer eentje doenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
1 training missen geeft niksnog steeds aan het werk is wel minder
hoe gaat het met de solli's eigenlijk?
ik weet het ik weet hetquote:Op maandag 28 februari 2011 19:47 schreef borisz het volgende:
Quiz welk woord zit er in de 2012? London niet meegeteld.
[ afbeelding ]
Ahá!
Nou?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:47 schreef borisz het volgende:
Quiz welk woord zit er in de 2012? London niet meegeteld.
[ afbeelding ]
Geen vulpen voor mij (ivm links schrijven) maar krijg binnenkort wel een mooie penquote:Op maandag 28 februari 2011 19:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb er 1 gekregen voor afstuderen en schrijf er nog dagelijks mee. Niets schrijft beter dan een goede vulpen.
Ahá!
ok drukkies dus. al gesprekken gehad?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:46 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Nog druk bezig. Vandaag nog eentje uitgestuurd. Morgen ook weer eentje doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |